Στον Ενοριακό Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος, της πόλης της Καλαμάτας, μετέβη την Κυριακή της Απόκρεω ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος και προέστη της Θείας Λειτουργίας. Τον Σεβασμιώτατο πλαισίωσαν οι εφημέριοι του Ιερού Ναού και ο Διάκονος Θεόφιλος Κυριάκος. Κηρύττοντας τον θείο λόγο ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε στην ευαγγελική περικοπή της Μελλούσης Κρίσεως, τονίζοντας ότι ο Χριστός μέσα από την ευαγγελική περικοπή προβάλλει την σχέση μας με τους συνανθρώπους μας και την αγαπητική και θυσιαστική προσφορά μας προς τον πάσχοντα συνάνθρωπο.
ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
Την ιστορική ιερά Μονή τιμίου Προδρόμου Σκοπέλου (έτος ιδρύσεως 1612) επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Χαλκίδος Ιστιαίας και Βορείων...
Read more























































