Στον Ενοριακό Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος, της πόλης της Καλαμάτας, μετέβη την Κυριακή της Απόκρεω ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος και προέστη της Θείας Λειτουργίας. Τον Σεβασμιώτατο πλαισίωσαν οι εφημέριοι του Ιερού Ναού και ο Διάκονος Θεόφιλος Κυριάκος. Κηρύττοντας τον θείο λόγο ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε στην ευαγγελική περικοπή της Μελλούσης Κρίσεως, τονίζοντας ότι ο Χριστός μέσα από την ευαγγελική περικοπή προβάλλει την σχέση μας με τους συνανθρώπους μας και την αγαπητική και θυσιαστική προσφορά μας προς τον πάσχοντα συνάνθρωπο.
«Βρισκόμαστε σε κατάσταση υποδούλωσης και πολιορκίας»
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου κυκλοφορεί η νέα έκδοση της «Ορθόδοξης Αλήθειας» με κεντρικό θέμα την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Μητροπολίτη...
Read more











































