Στον Ενοριακό Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος, της πόλης της Καλαμάτας, μετέβη την Κυριακή της Απόκρεω ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος και προέστη της Θείας Λειτουργίας. Τον Σεβασμιώτατο πλαισίωσαν οι εφημέριοι του Ιερού Ναού και ο Διάκονος Θεόφιλος Κυριάκος. Κηρύττοντας τον θείο λόγο ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε στην ευαγγελική περικοπή της Μελλούσης Κρίσεως, τονίζοντας ότι ο Χριστός μέσα από την ευαγγελική περικοπή προβάλλει την σχέση μας με τους συνανθρώπους μας και την αγαπητική και θυσιαστική προσφορά μας προς τον πάσχοντα συνάνθρωπο.
ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Μέσα σε κλίμα χαράς και ευφροσύνης, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου η τελετή θεμελιώσεως του κωδωνοστασίου του υπό ανέγερση Ιερού...
Read more























































