Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης κ. Ιερώνυμος μετέβη στον Ιερό Ναό των Αγίων ενδόξων Ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης για να ευλογήσει την βασιλόπιτα του κατηχητικού σχολείου της ενορίας. Οι ιερείς του ναού, οι κατηχητές και τα κατηχητόπουλα υποδέχθηκαν με χαρά τον σεπτό τους Ποιμενάρχη, ο οποίος στη σύντομη προσλαλιά του εξήγησε τον λόγο για τον οποίο κάθε χρόνο συνηθίζουμε να κόβουμε βασιλόπιτα ενώ στη συνέχεια αφού την ευλόγησε, ευχήθηκε στα παιδιά καλή πρόοδο τόσο στα μαθήματα τους όσο και στη ζωή τους.

Η εορτή του Γενεθλίου του Τιμίου Προδρόμου στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Καρυών – Αχλαδερής
Με λαμπρότητα τιμήθηκε κατά το διήμερο της 23ής και 24ης Ιουνίου η εορτή της Γεννήσεως του Τιμίου Προδρόμου στο καθολικό...
Read more














































