Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης κ. Ιερώνυμος μετέβη στον Ιερό Ναό των Αγίων ενδόξων Ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης για να ευλογήσει την βασιλόπιτα του κατηχητικού σχολείου της ενορίας. Οι ιερείς του ναού, οι κατηχητές και τα κατηχητόπουλα υποδέχθηκαν με χαρά τον σεπτό τους Ποιμενάρχη, ο οποίος στη σύντομη προσλαλιά του εξήγησε τον λόγο για τον οποίο κάθε χρόνο συνηθίζουμε να κόβουμε βασιλόπιτα ενώ στη συνέχεια αφού την ευλόγησε, ευχήθηκε στα παιδιά καλή πρόοδο τόσο στα μαθήματα τους όσο και στη ζωή τους.

ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Μέσα σε κλίμα χαράς και ευφροσύνης, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου η τελετή θεμελιώσεως του κωδωνοστασίου του υπό ανέγερση Ιερού...
Read more














































