Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης κ. Ιερώνυμος μετέβη στον Ιερό Ναό των Αγίων ενδόξων Ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης για να ευλογήσει την βασιλόπιτα του κατηχητικού σχολείου της ενορίας. Οι ιερείς του ναού, οι κατηχητές και τα κατηχητόπουλα υποδέχθηκαν με χαρά τον σεπτό τους Ποιμενάρχη, ο οποίος στη σύντομη προσλαλιά του εξήγησε τον λόγο για τον οποίο κάθε χρόνο συνηθίζουμε να κόβουμε βασιλόπιτα ενώ στη συνέχεια αφού την ευλόγησε, ευχήθηκε στα παιδιά καλή πρόοδο τόσο στα μαθήματα τους όσο και στη ζωή τους.

Ἡ μνήμη τοῦ Ἁγίου Ἐνδόξου Ἱερομάρτυρος Βασιλείου τοῦ Χιλιοδένδρου στήν Ἱερά Μητρόπολη Καστορίας
Μέ ἐκκλησιαστική λαμπρότητα καί τή συμμετοχή πλήθους πιστῶν ἑορτάσθηκε τό διήμερο 20 καί 21 Ἰουνίου 2026 ἡ μνήμη τοῦ Ἁγίου...
Read more


































