Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης κ. Ιερώνυμος μετέβη στον Ιερό Ναό των Αγίων ενδόξων Ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης για να ευλογήσει την βασιλόπιτα του κατηχητικού σχολείου της ενορίας. Οι ιερείς του ναού, οι κατηχητές και τα κατηχητόπουλα υποδέχθηκαν με χαρά τον σεπτό τους Ποιμενάρχη, ο οποίος στη σύντομη προσλαλιά του εξήγησε τον λόγο για τον οποίο κάθε χρόνο συνηθίζουμε να κόβουμε βασιλόπιτα ενώ στη συνέχεια αφού την ευλόγησε, ευχήθηκε στα παιδιά καλή πρόοδο τόσο στα μαθήματα τους όσο και στη ζωή τους.

Φιλοξενία παιδιών από τη Σερβία από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
Η Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής και κοινωνικής της διακονίας, φιλοξένησε από τις 15 έως...
Read more














































