Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης κ. Ιερώνυμος μετέβη στον Ιερό Ναό των Αγίων ενδόξων Ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης για να ευλογήσει την βασιλόπιτα του κατηχητικού σχολείου της ενορίας. Οι ιερείς του ναού, οι κατηχητές και τα κατηχητόπουλα υποδέχθηκαν με χαρά τον σεπτό τους Ποιμενάρχη, ο οποίος στη σύντομη προσλαλιά του εξήγησε τον λόγο για τον οποίο κάθε χρόνο συνηθίζουμε να κόβουμε βασιλόπιτα ενώ στη συνέχεια αφού την ευλόγησε, ευχήθηκε στα παιδιά καλή πρόοδο τόσο στα μαθήματα τους όσο και στη ζωή τους.

Παύλος: Ο Μέγας Απόστολος των Εθνών
ΛΑΜΠΡΟΥ ΣΚΟΝΤΖΟΥ Θεολόγου – Καθηγητού Ο μέγας Απόστολος των Εθνών Παύλος δεν ανήκε στη χορεία των δώδεκα Αποστόλων. Δε γνώρισε...
Read more










































