Με κατάνυξη έγινε η πρώτη ακολουθία της παρακλήσεως στην Υπεραγία Θεοτόκο την Πέμπτη 1 Αυγούστου 2019, στον Ιερό Ναό του Γενεθλίου της Θεοτόκου Αιγάνης, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερωνύμου. Την Ακολουθία της Ιεράς Παρακλήσεως παρακολούθησαν πάρα πολλοί πιστοί που προσήλθαν για να τιμήσουν την Παναγία.

ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Μέσα σε κλίμα χαράς και ευφροσύνης, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου η τελετή θεμελιώσεως του κωδωνοστασίου του υπό ανέγερση Ιερού...
Read more














































