Με κατάνυξη έγινε η πρώτη ακολουθία της παρακλήσεως στην Υπεραγία Θεοτόκο την Πέμπτη 1 Αυγούστου 2019, στον Ιερό Ναό του Γενεθλίου της Θεοτόκου Αιγάνης, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερωνύμου. Την Ακολουθία της Ιεράς Παρακλήσεως παρακολούθησαν πάρα πολλοί πιστοί που προσήλθαν για να τιμήσουν την Παναγία.

Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more














































