Με κατάνυξη έγινε η πρώτη ακολουθία της παρακλήσεως στην Υπεραγία Θεοτόκο την Πέμπτη 1 Αυγούστου 2019, στον Ιερό Ναό του Γενεθλίου της Θεοτόκου Αιγάνης, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερωνύμου. Την Ακολουθία της Ιεράς Παρακλήσεως παρακολούθησαν πάρα πολλοί πιστοί που προσήλθαν για να τιμήσουν την Παναγία.

Προσκυνηματική επίσκεψη του Μητροπολίτου Φλωρίνης στο Άγιον Όρος
Από τη Δευτέρα 22 έως και την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίος...
Read more














































