• Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Συνοπτικός
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
Τετάρτη, 24 Δεκεμβρίου, 2025
Poimin.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Συνοπτικός
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Συνοπτικός
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
No Result
View All Result
Poimin.gr
No Result
View All Result

Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΠΙΣΜΟ

23 Μαΐου 2022
in Ελλάδα Κόσμος
Ο θεσμός των διακονισσών στην ορθόδοξη παράδοση και στους κόλπους της παναιρέσεως του οικουμενισμού
Share on FacebookShare on Twitter

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ,  ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 23η Μαΐου 2022

Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΠΙΣΜΟ. (Σχόλιο σε δηλώσεις του «Πάπα» Φραγκίσκου)

    Η Αγία μας εκκλησία χαρακτηρίζεται στο Σύμβολο της Πίστεως ως «Καθολική», επειδή κατέχει ολόκληρη την αλήθεια, την οποία οφείλει να γνωρίζει ο άνθρωπος για την σωτηρία του και επειδή έχει πανανθρώπινο και διαχρονικό χαρακτήρα. Πιο συγκεκριμένα, «η έννοια της εκκλησιαστικής καθολικότητας μπορεί να ερμηνευτεί με δύο τρόπους: τοπικά-γεωγραφικά και τροπικά. Με την τοπική έννοια, σημαίνει την Εκκλησία που τείνει να περιλάβει στους κόλπους της όλους τους λαούς της γης, κατά το “πορευθέντες εις τον κόσμον άπαντα κηρύξατε το ευαγγέλιον πάση τη κτίσει” (Μάρκ.16,15). Με την τροπική έννοια, σημαίνει την Εκκλησία, που αποτελεί ένα ενιαίον όλο, χωρίς τοπικούς, χρονικούς, ή ποσοτικούς – αριθμητικούς περιορισμούς, η οποία περιλαμβάνει στους κόλπους της όλους εκείνους που ανήκαν, ανήκουν και θα ανήκουν στο μυστικό σώμα του Χριστού “ζώντας τε και τεθνεώτας”, τους “απανταχού της οικουμένης πιστούς”, όλων των αιώνων, είτε ζώντες είτε και “προ της του Χριστού παρουσίας ευηρεστηκότες” (Ι. Χρυσοστόμου, Εις την προς Εφεσίους – Ι΄, PG 62, 75) και “προαπελθόντες εν πίστει εκ της επιγείου εις την ουράνιον Εκκλησίαν” (λ. «Εκκλησία», Θρησκευτική και Ηθική Εγκυκλοπαίδεια, τόμ. 5, εκδ. Μαρτίνος Αθ., Αθήνα 1964, σελ. 483). Η Εκκλησία μπορεί να υπάρχει και να είναι Καθολική ακόμη και στα πλαίσια μιας τοπικής Εκκλησίας, (Ελλάδας, Ρωσίας κ.λπ.), αρκεί να υπάρχουν σ’ αυτήν τα στοιχεία που κάνουν την Εκκλησία Μία, όπως προαναφέρθηκαν. Αυτή την ιδιότητα της καθολικότητας, κατανοούσε η Εκκλησία ήδη από τα αρχαία χρόνια. Όπως μαρτυρεί ο Ιγνάτιος Αντιοχείας, “όπου αν ή Χριστός Ιησούς, εκεί και η καθολική Εκκλησία” (PG 5, 713). Είναι προφανές ότι, η έννοια της καθολικότητας, όπως και αυτή της Ενότητας, εκφράζει την ταυτότητα και την Ορθοδοξία της Εκκλησίας, αποκλείοντας όλα εκείνα τα στοιχεία (αίρεση, σχίσμα) που νοθεύουν την αδιαίρετη ουσία της. Κατά συνέπεια, η καθολική εκκλησία είναι μόνο Μία, εκείνη που έμεινε πιστή στην δογματική καθαρότητα, στην βιβλική και παραδοσιακή θεμελίωση, στην ορθή σωτηριολογία, και διατήρησε ανόθευτα τη θεολογία, την ευσέβεια και τα μυστήρια» (https://el.orthodoxwiki.org).

    Δυστυχώς αυτόν τον μοναδικό χαρακτηρισμό της Καθολικότητος σφετερίστηκε ο αιρετικός Παπισμός, από τότε που αποσχίσθηκε από τον κορμό της Μίας Αγίας καθολικής και αποστολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, τον 11ο αιώνα, ονομάζοντας εαυτόν ως «Καθολική Εκκλησία». Όπως είναι γνωστό, (και το έχουμε αναλύσει πολλές φορές), ο Παπισμός διέστρεψε ριζικά την θεανθρώπινη φύση και το έργο της Εκκλησίας, μεταβάλλοντάς την σε έναν κοσμικό οργανισμό, με βλέψεις παγκόσμιας κυριαρχίας. Θυμίζουμε και πάλι τον φρικώδη και φυσικά αντιχριστιανικό «περί Περιβολής Αγώνα» του Παπισμού για την κατάκτηση του κόσμου και όλων των εξουσιών της γης. Στον αγώνα αυτόν δεν δίστασε να «επιστρατεύσει» και την έννοια της Καθολικότητος της Εκκλησίας, για να υπηρετήσει το όραμα της παγκόσμιας κυριαρχίας, επί όλων των ηγεμόνων της γης. Μελετώντας με προσοχή την ιστορία των 10 αιώνων του Παπισμού διαπιστώνουμε αβίαστα, ότι αυτός αποτελεί κατ’ ουσίαν την διαιώνιση του φραγκικού οράματος για την κατάκτηση της ανθρωπότητας.

    Τον ίδιο αυτό στόχο επιχειρεί να επιτύχει και στην εποχή μας, (ήδη από τα μέσα του 20ου αιώνος), επιστρατεύοντας τώρα και την παναίρεση του Οικουμενισμού. Θυμίζουμε το θεμελιώδες διάταγμα της Β΄ Βατικανής «Συνόδου», (1962-1965), το περιβόητο περί «Οικουμενισμού Διάταγμα», με το οποίο όχι μόνον υιοθέτησε τον προτεσταντικό Οικουμενισμό, αλλά τον ενέταξε στην στις κυριαρχικές επιδιώξεις του, για την υποταγή ολοκλήρου της Χριστιανοσύνης στην παπική εξουσία. Όλοι οι μέχρι σήμερα γενόμενοι «Θεολογικοί Διάλογοι» μεταξύ Ορθοδόξων και Παπικών, μαρτυρούν ξεκάθαρα τους δόλιους σκοπούς του να υποτάξει, (κυρίως μέσω του παπικού πρωτείου) και την Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία μας, διότι σύμφωνα με το θεμελιώδες παπικό «δόγμα», «όπου ‘Πάπας’ εκεί και Εκκλησία», δηλαδή γνήσιο μέλος της Εκκλησίας μπορεί να είναι μόνον, όποιος είναι ενωμένος με τον Πάπα.

    Αυτόν τον πρωταρχικό στόχο εξέφρασε με σαφήνεια ο «Πάπας» Φραγκίσκος, σε πρόσφατη δήλωσή του την οποία δημοσιοποίησε το αποκαλυπτικό ιστολόγιο «Πενταπόσταγμα». Δείτε την ανάρτηση: «Στις 28 Απριλίου, ο Πάπας Φραγκίσκος συναντήθηκε στην αίθουσα Παύλος ΣΤ’ με πιστούς από την πολωνική πόλη Λοτζ, οι οποίοι έκαναν προσκύνημα στη Ρώμη στο πλαίσιο του εορτασμού για την εκατονταετηρίδα της επισκοπής τους. Στο ακροατήριο συμμετείχαν οι πολιτικές αρχές του Λοντζ, εκπρόσωποι άλλων χριστιανικών Εκκλησιών, καθώς και πολλοί νέοι, φοιτητές, άτομα με ειδικές ανάγκες και άστεγοι. Σύμφωνα με τον Πάπα Φραγκίσκο, μια άλλη χαρακτηριστική πτυχή της Εκκλησίας είναι ο οικουμενισμός “Τα παλιά χρόνια αφορίζαμε ο ένας τον άλλον από την Εκκλησία. Τώρα, δόξα τω Θεώ, λέμε ο ένας τον άλλον αδέρφια”. Είναι απαραίτητο να διατηρηθεί η ενότητα μεταξύ όλων μας, γιατί την χρειαζόμαστε, σημείωσε ο Πάπας: “Ο Οικουμενισμός στην Εκκλησία δεν είναι καθόλου προαιρετική επιλογή και δεν είναι διακόσμηση, είναι ανάγκη. Σας προτρέπω να περπατήσετε μαζί στον θεολογικό διάλογο και στον ευαγγελισμό, σε κοινή προσευχή και ακούγοντας τον Λόγο του Θεού, στη μαρτυρία της αδελφοσύνης. Στην πορεία, δημιουργείτε μια τοπική κοινότητα, αποκαλώντας την περήφανα «κοινότητα τεσσάρων πολιτισμών”. Ο Πάπας Φραγκίσκος μίλησε για τη Σύνοδο των Επισκόπων, που ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο με θέμα “Για τη Συνοδική Εκκλησία: Συναδέλφωση, Συμμετοχή και Αποστολή”. Τώρα η πρώτη επισκοπική πτυχή φτάνει στο τέλος της. Στο πλαίσιο αυτό, ο ποντίφικας υπενθύμισε στους Πολωνούς προσκυνητές ότι η κλήση της Εκκλησίας έγκειται στον ευαγγελισμό: “Σας εύχομαι να είστε μια όμορφη, «εξωστρεφής» Εκκλησία, η οποία, όπως η μαγιά, ζυμώνει όλη τη ζύμη”». (https://www.pentapostagma.gr/ekklisia/7086398_papas-o-oikoymenismos-den-einai-proairetikos-aparaititi-i-enotita-na).

    Είναι ευρύτατα διαδεδομένη μέσα στους κόλπους του Οικουμενισμού η αντίληψη, ότι οι αφορισμοί δεν μπορεί και δεν πρέπει να έχουν πια θέση μέσα στην Εκκλησία. Γι’ αυτό άλλωστε και οι Ιεροί Κανόνες της, στους οποίους οι φράσεις «αφοριζέσθω» και «καθαιρήσθω» κυριαρχούν πληθωρικά, χαρακτηρίσθηκαν ως «τείχη του αίσχους». Σίγουρα όταν ο «Πάπας» διαβάζει τον λόγο του αποστόλου Παύλου «ει τις υμάς ευαγγελίζεται παρ’ ό παρελάβετε, ανάθεμα έστω», (Γαλ. 1,9), θα παθαίνει αλλεργία και δεν θα ξέρει, ποια ερμηνεία να δώσει, ώστε να εναρμονίζεται με την οικουμενιστική νοοτροπία, που απαιτεί την κατάργηση των αφορισμών και γενικότερα των Ιερών Κανόνων. Και ο μεν «Πάπας» πιθανότατα δεν γνωρίζει ότι οι Ιεροί Κανόνες, τους οποίους θέσπισαν εν αγίω Πνεύματι οι άγιοι και θεοφόροι Πατέρες, οι συγκροτήσαντες τις άγιες Οικουμενικές και Τοπικές Συνόδους, έχουν περιβληθεί με το κύρος της θεοπνευστίας, γι’ αυτό και θεωρεί τους αφορισμούς απόβλητους και ξένους προς την χριστιανική αγάπη. Όμως πως δικαιολογείται να τηρούν παρόμοια στάση και οι εξ’ «Ορθοδόξων» οικουμενιστές, οι οποίοι ενώ γνωρίζουν το θεόπνευστο κύρος των Ιερών Κανόνων, αλλά και την αναγκαιότητα της εφαρμογής των αφορισμών, εν τούτοις τους καταπατούν;

    Σύμφωνα με τον κ. Φραγκίσκο, ο Οικουμενισμός χαρακτηρίζεται ως μια «πτυχή της Εκκλησίας» και παρά κάτω θεωρεί ότι αυτός «δεν είναι καθόλου προαιρετική επιλογή και δεν είναι διακόσμηση, είναι ανάγκη». Το τι είναι ο Οικουμενισμός, μας τον αποκάλυψαν επακριβώς σύγχρονοι άγιοι και θεοφόροι Πατέρες και μάλιστα ο θεοφώτιστος Γέροντας άγιος Ιουστίνος ο Πόποβιτς: «Ο Οικουμενισμός είναι κοινό όνομα για τους ψευτοχριστιανισμούς, για τις ψευτοεκκλησίες της Δυτικής Ευρώπης. Μέσα του βρίσκεται η καρδιά όλων των ευρωπαϊκών ουμανισμών με επικεφαλής τον Παπισμό. Όλοι δε αυτοί οι ψευτοχριστιανισμοί, όλες οι ψευτοεκκλησίες δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια αίρεση δίπλα στην άλλη. ….Ο σύγχρονος ‘διάλογος της αγάπης’, ο οποίος τελείται με τη μορφή γυμνού συναισθηματισμού, είναι στην πραγματικότητα ολιγόπιστη άρνηση του σωτηριώδους αγιασμού του Πνεύματος και της πίστεως της Αληθείας (Β΄ Θεσ. 2,13), δηλαδή της μοναδικής σωτηριώδους ‘αγάπης της αληθείας’ (Β΄ Θεσ. 2,10). Η ουσία της αγάπης είναι η αλήθεια· η αγάπη ζει και υπάρχει αληθεύουσα. …Ας μην απατόμεθα. Υπάρχει και ο ‘διάλογος του ψεύδους’, όταν οι διαλεγόμενοι συνειδητά, ή ασυνείδητα ψεύδονται ο ένας στον άλλον. Τέτοιος διάλογος είναι οικείος στον ‘πατέρα του ψεύδους’, τον Διάβολο, ‘ότι ψεύστης εστί και ο πατήρ αυτού’ (Ιω.8,44). Οικείος είναι και σε όλους τους εκουσίους, ή ακουσίους συνεργάτες του, όταν αυτοί θελήσουν να πραγματοποιήσουν το καλό τους μέσω του κακού, να φθάσουν στην ‘αλήθεια’ τους με τη βοήθεια του ψεύδους. Δεν υπάρχει ‘διάλογος της αγάπης’ χωρίς τον διάλογο της αληθείας. Διαφορετικά, ο τέτοιος διάλογος είναι αφύσικος και ψευδής. Γι’ αυτό και η εντολή του Αποστόλου ζητά να είναι ‘η αγάπη ανυπόκριτος’» (Ρωμ. 12,9).[1]

    Με βάση τα παρά πάνω μπορούμε εύκολα να κατανοήσουμε, ότι ο Οικουμενισμός όχι μόνο δεν αποτελεί «κύριο χαρακτηριστικό της Εκκλησίας», ούτε φυσικά «ανάγκη» για την Εκκλησία, αλλά αντιθέτως την πιο σατανική και αντίχριστη αίρεση όλων των αιώνων, που επενόησε ποτέ ο διάβολος. Ο Οικουμενισμός όπως τον βιώνει ο Παπισμός και ο Προτεσταντισμός, ως δήθεν κύριο χαρακτηριστικό της Εκκλησίας, είναι κατ’ ουσίαν ένα ολέθριο και δαιμονικό κατασκεύασμα των σκοτεινών δυνάμεων. Δεν μπορεί να έχει σχέση με τον άγιο και σωτήριο χαρακτήρα της Εκκλησίας του Χριστού και με την σωτηριώδη αποστολή της.

    Παρά κάτω ο κ. Φραγκίσκος κάνει λόγο και περί της ενότητος της Εκκλησίας: «Είναι απαραίτητο να διατηρηθεί η ενότητα μεταξύ όλων μας, γιατί την χρειαζόμαστε». Φυσικά την ενότητα αυτή την εννοεί μέσα σε οικουμενιστικά πλαίσια, όπως ακριβώς την εννοούν και οι εκ των «Ορθοδόξων» θιασώτες του Οικουμενισμού, οι οποίοι πιστεύουν ότι η Εκκλησία του Χριστού «διεσπάσθη εν χρόνω» σε διάφορες χριστιανικές ομολογίες. Μία δε από αυτές είναι και η Ορθόδοξη Εκκλησία, η οποία για να ξαναβρεί την καθολικότητά της οφείλει να ενωθεί με τις άλλες ομολογίες – αιρέσεις. Αυτό  σημαίνει εμμέσως πλην σαφώς, ότι απεμπολούν την αυτοσυνειδησία της Εκκλησίας μας, ότι μόνον αυτή είναι η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία!

    Κλείνοντας θεωρούμε ότι τέτοιου είδους ανακοινώσεις από τον «Πάπα» είναι παραπλανητικές και εξυπηρετούν τους κρυφούς και καταχθόνιους σκοπούς του για την υποταγή του χριστιανικού κόσμου και της Ορθοδόξου Εκκλησίας, στην εξουσία του. Και όχι μόνο του χριστιανικού κόσμου, αλλά και όλων των θρησκειών, οραματιζόμενος, μέσα στον δαιμονικό εσμό του, να γίνει ο μελλοντικός παγκόσμιος θρησκευτικός ηγέτης, ο ηγέτης της εφιαλτικής Πανθρησκείας του Αντιχρίστου! Αυτό φανερώνουν περίτρανα  οι αντικανονικές συμπροσευχές στην Ασίζη, με όλη της θρησκευτική πανσπερμία! Φαίνεται ότι το έτος 2025 θα σημάνουν κοσμοϊστορικά γεγονότα. Δεν αποκλείεται τη χρονιά αυτή, να γίνει η θρυλούμενη «ένωση των Εκκλησιών», όπως την επιδιώκουν οι Οικουμενιστές, αλλά και ο κ. Φραγκίσκος, χωρίς την παραμικρή μετάνοια των αιρετικών! Ας αγρυπνούμε για κάθε ενδεχόμενο!
[1] Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς, καθ. Πανεπιστημίου Βελιγραδίου, Ορθόδοξος Εκκλησία και Οικουμενισμός, Εκδ. Ιεράς Μονής Αρχαγγέλων Τσέλιε, Βάλιεβο, Σερβία, σελ. 224,226

Πρόσφατα Άρθρα

Νικόδημος Βαλληνδράς – Καλοφωνικός Ειρμός «Άστρον ήδη ανατέταλκεν»
Μουσικός Θησαυρός

Νικόδημος Βαλληνδράς – Καλοφωνικός Ειρμός «Άστρον ήδη ανατέταλκεν»

24 Δεκεμβρίου 2025

Καλοφωνικός Ειρμός «Άστρον ήδη ανατέταλκεν» Ήχος Α΄ Μπαλασίου ιερέως. Ψάλλει ο μακαριστός Γέροντας Μητροπολίτης Πατρών Νικόδημος Βαλληνδράς. Άστρον ήδη ανατέταλκεν...

Read more
Καλαντιστές των Χριστουγέννων  «πλημμύρισαν» για μία ακόμη ημέρα το Επισκοπείο Σερρών
Εκκλησία της Ελλάδος

Καλαντιστές των Χριστουγέννων «πλημμύρισαν» για μία ακόμη ημέρα το Επισκοπείο Σερρών

24 Δεκεμβρίου 2025

Τα πατροπαράδοτα κάλαντα των Χριστουγέννων τραγούδησε μαθητική αντιπροσωπεία του Μουσικού Σχολείου Σερρών, στον Σεβ. Μητροπολίτη Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγο,...

Read more
Η Λοκρίδα πανδήμως ευχήθηκε στον Ποιμενάρχη της
Εκκλησία της Ελλάδος

Η Λοκρίδα πανδήμως ευχήθηκε στον Ποιμενάρχη της

23 Δεκεμβρίου 2025

Για ακόμη μία φορά πλημμύρισε από εγκάρδιες ευχές, χριστουγεννιάτικες μελωδίες, αισθήματα βαθύτατου σεβασμού και αληθινή αγάπη η φιλόξενη Αίθουσα του...

Read more
Δώδεκα  χρόνια χωρίς τον Μακαριστό Χριστόδουλο
Πνευματικές Διδαχές

Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος – Το τελευταίο συγκλονιστικό Χριστουγεννιάτικο μήνυμα

23 Δεκεμβρίου 2025

Αγαπητά μου Παιδιά, «ΕΤΕΧΘΗ ΥΜΙΝ ΣΗΜΕΡΟΝ ΣΩΤΗΡ». Τη φράση αυτή, που απηύθυνε ο Άγγελος προς τους ποιμένες της Βηθλεέμ το...

Read more
Ο Γέροντας Νεκτάριος στην Κέρκυρα και στο Ναύπλιο
Εκκλησία της Ελλάδος

Ο Γέροντας Νεκτάριος στην Κέρκυρα και στο Ναύπλιο

23 Δεκεμβρίου 2025

Με την ευκαιρία της παρουσίασης της ποιητικής συλλογής «Οι χτύποι της καρδιάς μου» της Ιωάννας Μουστάκα, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων της...

Read more
Πνευματικές Διδαχές

Περιμένοντας τα Χριστούγεννα…

23 Δεκεμβρίου 2025

του Αρχιμ. Γεωργίου Γρηγοριάτη Αυτές τις ημέρες ο ορθόδοξος χριστιανικός κόσμος καλείται να γιορτάσει ή μάλλον να ζήσει αληθινά το...

Read more
Εκκλησιασμός μαθητών στον Ναό Αγίου Μαξίμου του Γραικού Άρτης
Εκκλησία της Ελλάδος

Εκκλησιασμός μαθητών στον Ναό Αγίου Μαξίμου του Γραικού Άρτης

23 Δεκεμβρίου 2025

Την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025, μαθητές των Σχολείων της ενορίας συμμετείχαν στη Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Αγίου Μάξιμου του...

Read more
Επίδοση Υποτροφιών από το Κληροδότημα Δημ. Πολυμέρη
Εκκλησία της Ελλάδος

Επίδοση Υποτροφιών από το Κληροδότημα Δημ. Πολυμέρη

23 Δεκεμβρίου 2025

Σήμερα, Τρίτη 23 Δεκεμβρίου, στο Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλίας, πραγματοποιήθηκε η τελετή απονομής υποτροφιών του Κληροδοτήματος Δημητρίου Πολυμέρη του Δήμου Ζαγοράς....

Read more
Διανομή δεμάτων για τα Χριστούγεννα από την Ι.Μ. Αλεξανδρουπόλεως
Εκκλησία της Ελλάδος

Διανομή δεμάτων για τα Χριστούγεννα από την Ι.Μ. Αλεξανδρουπόλεως

23 Δεκεμβρίου 2025

Ολοκληρώθηκε σήμερα, Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου, η διανομή των Χριστουγεννιάτικων Δεμάτων προς τους αναξιοπαθούντες αδερφούς μας. Από την Λυκόφη μέχρι την...

Read more
Η ΠΑΝΗΓΥΡΗ ΤΟΥ ΕΝΟΡΙΑΚΟΥ Ι. ΝΑΟΥ ΑΓΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ ΦΑΡΜΑΚΟΛΥΤΡΙΑΣ (ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑΣ) ΚΟΡΙΝΘΟΥ
Εκκλησία της Ελλάδος

Η ΠΑΝΗΓΥΡΗ ΤΟΥ ΕΝΟΡΙΑΚΟΥ Ι. ΝΑΟΥ ΑΓΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ ΦΑΡΜΑΚΟΛΥΤΡΙΑΣ (ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΑΣ) ΚΟΡΙΝΘΟΥ

23 Δεκεμβρίου 2025

Πανηγυρικά εορτάστηκε η μνήμη της Αγίας Μεγαλομάρτυρος Αναστασίας της Φαρμακολυτρίας, στον ομώνυμο Ενοριακό Ι. Ναό στην Κόρινθο. Το εσπέρας της...

Read more
Χριστουγεννιάτικες μελωδίες πλημμύρισε το Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλίας
Εκκλησία της Ελλάδος

Χριστουγεννιάτικες μελωδίες πλημμύρισε το Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλίας

23 Δεκεμβρίου 2025

Με εορταστική διάθεση και χριστουγεννιάτικες μελωδίες πλημμύρισε το Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλίας χθες και σήμερα, καθώς παιδιά και νέοι έψαλαν τα παραδοσιακά κάλαντα των...

Read more
Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Δελφών
Εκκλησία της Ελλάδος

Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Δελφών

23 Δεκεμβρίου 2025

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η Χριστουγεννιάτικη γιορτή του ενοριακού κέντρου νεότητας του Ι.Ν. Αγίου Νικολάου Δελφών το Σάββατο 20 Δεκεμβρίου...

Read more
ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΗΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ-ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ ΝΕΩΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΧΑΛΚΙΔΟΣ
Εκκλησία της Ελλάδος

ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΗΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ-ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ ΝΕΩΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΧΑΛΚΙΔΟΣ

23 Δεκεμβρίου 2025

Την Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2025 το απόγευμα, στην Αίθουσα Τελετών της Σχολής Πεζικού Χαλκίδος, έλαβε χώρα, η καθιερωμένη από πολλών...

Read more
Η Υπουργός Παιδείας κ. Σοφία Ζαχαράκη στην Ι.Μ. Φθιώτιδος
Εκκλησία της Ελλάδος

Η Υπουργός Παιδείας κ. Σοφία Ζαχαράκη στην Ι.Μ. Φθιώτιδος

23 Δεκεμβρίου 2025

Τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Φθιώτιδος κ. Συμεών επισκέφτηκε σήμερα η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κ. Σοφία Ζαχαράκη στο ιστορικό «Δεσποτικό»,...

Read more
Ι.Μ. Φωκίδος: Μια μέρα γεμάτη Χριστό με τη συμμετοχή εφήβων και μεγάλων
Εκκλησία της Ελλάδος

Ι.Μ. Φωκίδος: Μια μέρα γεμάτη Χριστό με τη συμμετοχή εφήβων και μεγάλων

23 Δεκεμβρίου 2025

Την Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως, 21 Δεκεμβρίου 2025, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φωκίδος και Ποιμενάρχης μας κ. Θεόκτιστος, ιερούργησε στον...

Read more
Previous slide
Next slide

ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ

Αυλώνος Χριστόδουλος: «Η ΕΛΠΙΔΑ»
Κυριακή προ της Χριστού γεννήσεως

Το θαυμαστότερο παράδειγμα πίστεως

21 Δεκεμβρίου 2025

«Πίστει παρώκησεν εἰς τήν γῆν τῆς ἐπαγγελίας ὡς ἀλλοτρίαν…» (Ἑβρ. 11,9) Μητροπολίτου Αὐλῶνος ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Ἡ σημερινή ἡμέρα «Κυριακή πρό τῆς...

Το πνευματικό νόημα των Χριστουγέννων και με ποιούς τρόπους βιώνεται από μας τους Χριστιανούς.

Το πνευματικό νόημα των Χριστουγέννων και με ποιούς τρόπους βιώνεται από μας τους Χριστιανούς.

20 Δεκεμβρίου 2025
Χριστούγεννα χωρὶς τὸν Χριστό! Γίνονται ἄραγε;

Πώς θα γιορτάσουμε με πνευματικό τρόπο τα Χριστούγεννα

3 Δεκεμβρίου 2025
Αρχιμ. Ιάκωβος Κανάκης: “Η Παναγία στην υμνολογία των Χριστουγέννων”

Κατηγορῶ τοὺς Χριστιανούς – Κυριακή πρὸ Χριστουγέννων

21 Δεκεμβρίου 2024
Τῶν Προπατόρων τὸ σύστημα, οἱ φιλέορτοι ψαλμικῶς εὐφημήσωμεν

Το αποστολικό μήνυμα της Κυριακής προ της Χριστού Γεννήσεως

21 Δεκεμβρίου 2024
Η γενεαλογία του Ιησού Χριστού

Ο Γενεαλογικός κατάλογος του Ιησού Χριστού

23 Δεκεμβρίου 2023
Αυλώνος Χριστόδουλος: «Η ΕΛΠΙΔΑ»

Οι Ήρωες – Άγιοι της Πίστεως

18 Δεκεμβρίου 2021
Η γενεαλογία του Ιησού Χριστού

Αμαρτωλοί πρόγονοι – Κυριακή προ της Χριστού γεννήσεως

2 Ιανουαρίου 2021

Κυριακή πρό τῶν Χριστουγέννων (Ματθ. α΄ 1-25)

22 Δεκεμβρίου 2018
Η προσπάθεια να κάνουμε φάτνη την καρδιά μας

Ομιλία εις την Κυριακή προ των Χριστουγέννων

22 Δεκεμβρίου 2018

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως: «Συγκληρονόμοι της επαγγελίας»

22 Δεκεμβρίου 2018
Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως

22 Δεκεμβρίου 2018
Χριστούγεννα χωρὶς τὸν Χριστό! Γίνονται ἄραγε;

Αγ. Κυρίλλου Ιεροσολύμων «Κατήχησις προς τους φωτιζομένους, περί Ενανθρωπήσεως.»

21 Δεκεμβρίου 2016

Η ευλογημένη γενεά. “Πάσαι αι γενεαί από Αβραάμ έως … Χριστού”.

19 Δεκεμβρίου 2016

Ο ύμνος των αγγέλων

9 Δεκεμβρίου 2018

Τὸ Εὐαγγέλιο τὴς Κυριακής προ της Χριστού Γεννήσεως. Γενεαλογία τοῦ ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ

16 Νοεμβρίου 2023

Κυριακή προ Χριστού Γεννήσεως

18 Δεκεμβρίου 2016

Κυριακή προ Χριστού Γεννήσεως (Ματθ. 1, 25)

18 Δεκεμβρίου 2016

Κυριακή προ Χριστού Γεννήσεως Απoστ. Ανάγν.: Εβρ. 11, 9-10,32-40 (18-12-2011)

18 Δεκεμβρίου 2016
Αρχιμ. Ιάκωβος Κανάκης: “Η Παναγία στην υμνολογία των Χριστουγέννων”

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως, Μθ. 1, 1-25 Ο Θεός μαζί μας- Τα σωτήρια του κόσμου

18 Δεκεμβρίου 2016
Χριστούγεννα χωρὶς τὸν Χριστό! Γίνονται ἄραγε;

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως Ματθ. α΄, 1-25

18 Δεκεμβρίου 2016

Κυριακή τῆς πρό Χριστοῦ Γεννήσεως (Πρός Ἑβραίους ια΄ 9-10, 32 -40)

16 Νοεμβρίου 2023

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως

18 Δεκεμβρίου 2016

Οι κατά σάρκα πρόγονοι του Χριστού

16 Δεκεμβρίου 2016
Χριστούγεννα χωρὶς τὸν Χριστό! Γίνονται ἄραγε;

Κυριακή προ Χριστού Γεννήσεως

18 Δεκεμβρίου 2016

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως (Λκ. ιγ΄ 10-17)

18 Δεκεμβρίου 2016

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως. Υποδοχή του θείου βρέφους.

16 Δεκεμβρίου 2016
Αρχιμ. Ιάκωβος Κανάκης: “Η Παναγία στην υμνολογία των Χριστουγέννων”

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως

18 Δεκεμβρίου 2016

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως

18 Δεκεμβρίου 2016

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως

18 Δεκεμβρίου 2016
Next Post
Τίμησαν τη μνήμη του μακαριστού Μητροπολίτη Κυθήρων Μελετίου

Τίμησαν τη μνήμη του μακαριστού Μητροπολίτη Κυθήρων Μελετίου

Εορτάστηκε η μετακομιδή των Λειψάνων του Αγ. Λουκά του Ιατρού στην Ι.Μ. Δοβράς

Το Σαββατοκύριακο πανηγυρίζει ο Ιερός Ναός του Αγίου Λουκά του Ιατρού στην Ιερά Μονή Παναγίας Δοβρά Βεροίας

Επίσκεψη Μητροπολίτου Σιδηροκάστρου στη Μητρόπολη Ταμασού

Επίσκεψη Μητροπολίτου Σιδηροκάστρου στη Μητρόπολη Ταμασού

Φθιώτιδος Συμεών: «Ο Χριστός συναντά την Σαμαρείτιδα και αποκαθηλώνει στερεότυπα»

Φθιώτιδος Συμεών: «Ο Χριστός συναντά την Σαμαρείτιδα και αποκαθηλώνει στερεότυπα»

Δεκαμελής Αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Ιορδανία

Δεκαμελής Αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδος στην Ιορδανία

  • Όροι χρήσης – Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Συνοπτικός
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις

Poimin.gr © 2023

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist