Στο Παρεκκλήσιο του Επισκοπικού Οίκου Ερμουπόλεως, το τιμώμενο επ` ονόματι του Οσίου Φιλαρέτουτου Ελεήμονος, το οποίο διαμόρφωσε το 2.000 ο αοίδιμος Μητροπολίτης Δωρόθεος Α’, εις μνήμην του Μακαριστού προκατόχου του Μητροπολίτου Σύρου Φιλαρέτου(Ιωαννίδη), του από Σικάγου (1930-1961), τελέσθηκε απόψε ο Εόρτιος Αρχιερατικός Εσπερινός, προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου κ. Δωροθέου Β’, με τη συμμετοχή των Εφημερίων του Μητροπολιτικού Ναού της Μεταμορφώσεως και Εφημερίων της Σύρου και με την παρουσία ευσεβών κατοίκων της πέριξ του Επισκοπείου περιοχής.
Ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’ , προ του πέρατος του Εσπερινού, ευχήθηκε σε όλους για τον νέο μήνα Δεκέμβριο και τις εορτές των Χριστουγέννων.
ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
Την ιστορική ιερά Μονή τιμίου Προδρόμου Σκοπέλου (έτος ιδρύσεως 1612) επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Χαλκίδος Ιστιαίας και Βορείων...
Read more


















































