Στο Παρεκκλήσιο του Επισκοπικού Οίκου Ερμουπόλεως, το τιμώμενο επ` ονόματι του Οσίου Φιλαρέτουτου Ελεήμονος, το οποίο διαμόρφωσε το 2.000 ο αοίδιμος Μητροπολίτης Δωρόθεος Α’, εις μνήμην του Μακαριστού προκατόχου του Μητροπολίτου Σύρου Φιλαρέτου(Ιωαννίδη), του από Σικάγου (1930-1961), τελέσθηκε απόψε ο Εόρτιος Αρχιερατικός Εσπερινός, προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου κ. Δωροθέου Β’, με τη συμμετοχή των Εφημερίων του Μητροπολιτικού Ναού της Μεταμορφώσεως και Εφημερίων της Σύρου και με την παρουσία ευσεβών κατοίκων της πέριξ του Επισκοπείου περιοχής.
Ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’ , προ του πέρατος του Εσπερινού, ευχήθηκε σε όλους για τον νέο μήνα Δεκέμβριο και τις εορτές των Χριστουγέννων.
Φιλοξενία παιδιών από τη Σερβία από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
Η Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής και κοινωνικής της διακονίας, φιλοξένησε από τις 15 έως...
Read more


















































