«Η Παναγία να σας απαλλάξει από τον φόβο και το άγχος, ο Θεός να σας δίνει δύναμη και φώτιση ώστε ο καθένας να πετύχει τους στόχους του». Με αυτά τα λόγια ευχήθηκε στους υποψηφίους ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γρεβενών κ. Δαβίδ, το βράδυ της Δευτέρας 30 Μαΐου 2022, στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Ευαγγελιστρίας, στα Γρεβενά, όπου τελέστηκε παράκληση για τις μαθήτριες και τους μαθητές της Τρίτης Λυκείου που θα δώσουν Πανελλήνιες Εξετάσεις.
ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Μέσα σε κλίμα χαράς και ευφροσύνης, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου η τελετή θεμελιώσεως του κωδωνοστασίου του υπό ανέγερση Ιερού...
Read more















































