«Η Παναγία να σας απαλλάξει από τον φόβο και το άγχος, ο Θεός να σας δίνει δύναμη και φώτιση ώστε ο καθένας να πετύχει τους στόχους του». Με αυτά τα λόγια ευχήθηκε στους υποψηφίους ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γρεβενών κ. Δαβίδ, το βράδυ της Δευτέρας 30 Μαΐου 2022, στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Ευαγγελιστρίας, στα Γρεβενά, όπου τελέστηκε παράκληση για τις μαθήτριες και τους μαθητές της Τρίτης Λυκείου που θα δώσουν Πανελλήνιες Εξετάσεις.
Φιλοξενία παιδιών από τη Σερβία από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
Η Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής και κοινωνικής της διακονίας, φιλοξένησε από τις 15 έως...
Read more















































