Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και εκκλησιαστική τάξη τιμήθηκε η μνήμη του Αγίου Μεγαλομάρτυρος Γεωργίου στον ομώνυμο Ιερό Ναό της πόλης της Καλαμάτας. Της πανηγυρικής Θείας Λειτουργίας προέστη ο Σεβασμιώτατος πλαισιωμένος από τον προϊστάμενο του Ναού και Αρχιερατικό Επίτροπο Καλαμάτας Αρχιμ. Χριστοφόρο Νταμάτη, τους συνεφημερίους του και τον Διάκονο Θεόφιλο Κυριάκο. Προ του πέρατος της Θείας Λειτουργίας ο Σεβασμιώτατος προέβη στην χειροθεσία Αναγνώστου δύο εκλεκτών μελών της ενορίας. Το παρόν έδωσαν ο Δήμαρχος Καλαμάτας κ. Αθ. Βασιλόπουλος, ο Βουλευτής κ. Μίλτος Χρυσομάλλης και αρκετά μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας.
«Βρισκόμαστε σε κατάσταση υποδούλωσης και πολιορκίας»
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου κυκλοφορεί η νέα έκδοση της «Ορθόδοξης Αλήθειας» με κεντρικό θέμα την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Μητροπολίτη...
Read more








































