Το απόγευμα της Δευτέρας 11 Ιουλίου 2022 ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης κ. Γεώργιος τέλεσε τον Εσπερινό στον Ιερό Ναό του Οσίου Παϊσίου στο χωριό Παύλος του Δήμου Ορχομενού, με την συμμετοχή των κατοίκων του χωριού. Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε στους πιστούς Χρόνια πολλά, υγεία και δύναμη δια πρεσβειών του Οσίου Παϊσίου.
Ένα όνειρο 9 χρόνων έγινε πραγματικότητα – Εγκαινιάστηκαν οι νέες κατασκηνώσεις της Μητροπόλεως Νέας Ιωνίας
Σε μία λαμπρή και εορταστική ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκαν τη Δευτέρα 8 Ιουνίου 2026 τα εγκαίνια των νέων Παιδικών Κατασκηνώσεων της Ιεράς...
Read more






































