Το απόγευμα της Δευτέρας 11 Ιουλίου 2022 ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης κ. Γεώργιος τέλεσε τον Εσπερινό στον Ιερό Ναό του Οσίου Παϊσίου στο χωριό Παύλος του Δήμου Ορχομενού, με την συμμετοχή των κατοίκων του χωριού. Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε στους πιστούς Χρόνια πολλά, υγεία και δύναμη δια πρεσβειών του Οσίου Παϊσίου.
Ολοκληρώθηκε με επιτυχία ο ΙΓ΄ Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκκλησιαστική Ψαλτικής Τέχνης
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20 Ιουνίου 2026, στο Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλίας στα Μελισσιάτικα Βόλου, ο ΙΓ΄ Πανελλήνιος Διαγωνισμός...
Read more


































