Τις θερμές ευχές του για ταχεία ανάρρωση και πλήρη αποκατάσταση της υγείας του εκφράζει ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, με επιστολή του, στον Αρχιμ.Εφραίμ, Καθηγούμενο της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου, ο οποίος νοσηλεύεται σε νοσοκομείο του Κιέβου κατόπιν έντονης αδιαθεσίας. Ο Αρχιμ.Εφραίμ βρίσκεται στο Κίεβο ως μέλος της τετραμελούς Πατριαρχικής Αντιπροσωπείας, που θα συμμετάσχει στην αυριανή ενθρόνιση του Προκαθημένου της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ουκρανίας, Μητροπολίτου Κιέβου και πάσης Ουκρανίας Επιφανίου.
«Βρισκόμαστε σε κατάσταση υποδούλωσης και πολιορκίας»
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου κυκλοφορεί η νέα έκδοση της «Ορθόδοξης Αλήθειας» με κεντρικό θέμα την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Μητροπολίτη...
Read more


































