Τις θερμές ευχές του για ταχεία ανάρρωση και πλήρη αποκατάσταση της υγείας του εκφράζει ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, με επιστολή του, στον Αρχιμ.Εφραίμ, Καθηγούμενο της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου, ο οποίος νοσηλεύεται σε νοσοκομείο του Κιέβου κατόπιν έντονης αδιαθεσίας. Ο Αρχιμ.Εφραίμ βρίσκεται στο Κίεβο ως μέλος της τετραμελούς Πατριαρχικής Αντιπροσωπείας, που θα συμμετάσχει στην αυριανή ενθρόνιση του Προκαθημένου της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ουκρανίας, Μητροπολίτου Κιέβου και πάσης Ουκρανίας Επιφανίου.
ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Μέσα σε κλίμα χαράς και ευφροσύνης, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου η τελετή θεμελιώσεως του κωδωνοστασίου του υπό ανέγερση Ιερού...
Read more














































