Τις θερμές ευχές του για ταχεία ανάρρωση και πλήρη αποκατάσταση της υγείας του εκφράζει ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, με επιστολή του, στον Αρχιμ.Εφραίμ, Καθηγούμενο της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου, ο οποίος νοσηλεύεται σε νοσοκομείο του Κιέβου κατόπιν έντονης αδιαθεσίας. Ο Αρχιμ.Εφραίμ βρίσκεται στο Κίεβο ως μέλος της τετραμελούς Πατριαρχικής Αντιπροσωπείας, που θα συμμετάσχει στην αυριανή ενθρόνιση του Προκαθημένου της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ουκρανίας, Μητροπολίτου Κιέβου και πάσης Ουκρανίας Επιφανίου.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more














































