Γιατί οι Ευρωπαίοι μας ονομάζουν Γραικούς, Βυζαντινούς και Έλληνες; Πώς ξεκίνησε η ονομασία των Βυζαντινών και του Βυζαντίου από τους δυτικούς και εν συνεχεία τους Ευρωπαίους; Γιατί αρέσει στους Ευρωπαίους να μας λένε Γραικούς (greece, greek); Πώς φτάσαμε στο σημείο μετά από τόσα χρόνια να μας αποκαλούν Έλληνες; Άραγε υπάρχει κάποια σκοπιμότητα πίσω από αυτές τις ονομασίες;
«Λιτανεύουμε το μήνυμα της Εξόδου σε κάθε γωνιά της Αιτωλοακαρνανίας»
Μία ξεχωριστή και μεγαλειώδης επετειακή μουσική παράσταση πραγματοποιήθηκε από την Αρχιερατική Περιφέρεια Παραβόλας, στο πλαίσιο των εορτασμών για τη συμπλήρωση...
Read more


































