Γιατί οι Ευρωπαίοι μας ονομάζουν Γραικούς, Βυζαντινούς και Έλληνες; Πώς ξεκίνησε η ονομασία των Βυζαντινών και του Βυζαντίου από τους δυτικούς και εν συνεχεία τους Ευρωπαίους; Γιατί αρέσει στους Ευρωπαίους να μας λένε Γραικούς (greece, greek); Πώς φτάσαμε στο σημείο μετά από τόσα χρόνια να μας αποκαλούν Έλληνες; Άραγε υπάρχει κάποια σκοπιμότητα πίσω από αυτές τις ονομασίες;
Υποδοχή της Παναγίας «Ρόδον το Αμάραντον» στη Νέα Ιωνία Βόλου
Με ιδιαίτερη λαμπρότητα πραγματοποιήθηκε χθες, 24/6, η υποδοχή της Ιεράς Θαυματουργού Εικόνος της Υπεραγίας Θεοτόκου «Ρόδον το Αμάραντον» στον Ιερό Ναό...
Read more














































