Γιατί οι Ευρωπαίοι μας ονομάζουν Γραικούς, Βυζαντινούς και Έλληνες; Πώς ξεκίνησε η ονομασία των Βυζαντινών και του Βυζαντίου από τους δυτικούς και εν συνεχεία τους Ευρωπαίους; Γιατί αρέσει στους Ευρωπαίους να μας λένε Γραικούς (greece, greek); Πώς φτάσαμε στο σημείο μετά από τόσα χρόνια να μας αποκαλούν Έλληνες; Άραγε υπάρχει κάποια σκοπιμότητα πίσω από αυτές τις ονομασίες;
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more














































