Γιατί οι Ευρωπαίοι μας ονομάζουν Γραικούς, Βυζαντινούς και Έλληνες; Πώς ξεκίνησε η ονομασία των Βυζαντινών και του Βυζαντίου από τους δυτικούς και εν συνεχεία τους Ευρωπαίους; Γιατί αρέσει στους Ευρωπαίους να μας λένε Γραικούς (greece, greek); Πώς φτάσαμε στο σημείο μετά από τόσα χρόνια να μας αποκαλούν Έλληνες; Άραγε υπάρχει κάποια σκοπιμότητα πίσω από αυτές τις ονομασίες;
ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Μέσα σε κλίμα χαράς και ευφροσύνης, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου η τελετή θεμελιώσεως του κωδωνοστασίου του υπό ανέγερση Ιερού...
Read more














































