Γιατί δεν κάνει να φτύνουμε τους άλλους; Ποια πρέπει να είναι η συμπεριφορά μας στους άλλους; Είναι αμαρτία να φτύνουμε; Ποιον μπορούμε να φτύσουμε και γιατί; Γιατί δεν κάνει να φτύνουμε κάποιον για το μάτι; Πολλοί λένε “να σε φτύσω να μη βασκαθείς” είναι σωστό αυτό; Σε ποια ακολουθία της Εκκλησίας μπορούμε να φτύσουμε;
Ο «Πρόδρομος» του Ορθόδοξου Μοναχισμού
Μητροπολίτου Αὐλῶνος ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ «Τί ἄρα τό παιδίον τοῦτο ἔσται;» (Λουκ. 1, 66). Σήμερα ἡ Ἐκκλησία μας γιορτάζει τό γενέθλιο τοῦ...
Read more














































