Γιατί δεν κάνει να φτύνουμε τους άλλους; Ποια πρέπει να είναι η συμπεριφορά μας στους άλλους; Είναι αμαρτία να φτύνουμε; Ποιον μπορούμε να φτύσουμε και γιατί; Γιατί δεν κάνει να φτύνουμε κάποιον για το μάτι; Πολλοί λένε “να σε φτύσω να μη βασκαθείς” είναι σωστό αυτό; Σε ποια ακολουθία της Εκκλησίας μπορούμε να φτύσουμε;
Μητροπολίτης Παροναξίας: Να αποσυρθεί η διάταξη για την αύξηση των αποδοχών Αρχιεπισκόπου και Μητροπολιτών
Ἐπειδὴ τὶς τελευταῖες ἡμέρες γίνομαι ἀποδέκτης ἐρωτήσεων καὶ σχολίων ἐκ μέρους Κληρικῶν καὶ λαϊκῶν ἀδελφῶν μας γιὰ τὸ θέμα τῆς...
Read more


































