Γιατί δεν κάνει να φτύνουμε τους άλλους; Ποια πρέπει να είναι η συμπεριφορά μας στους άλλους; Είναι αμαρτία να φτύνουμε; Ποιον μπορούμε να φτύσουμε και γιατί; Γιατί δεν κάνει να φτύνουμε κάποιον για το μάτι; Πολλοί λένε “να σε φτύσω να μη βασκαθείς” είναι σωστό αυτό; Σε ποια ακολουθία της Εκκλησίας μπορούμε να φτύσουμε;
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more














































