Γιατί δεν κάνει να φτύνουμε τους άλλους; Ποια πρέπει να είναι η συμπεριφορά μας στους άλλους; Είναι αμαρτία να φτύνουμε; Ποιον μπορούμε να φτύσουμε και γιατί; Γιατί δεν κάνει να φτύνουμε κάποιον για το μάτι; Πολλοί λένε “να σε φτύσω να μη βασκαθείς” είναι σωστό αυτό; Σε ποια ακολουθία της Εκκλησίας μπορούμε να φτύσουμε;
Θερινή εορτή Παιδικών Σταθμών «Ιωνική Αγωγή» της Ι.Μ. Νέας Ιωνίας
Η θερινή εορτή των Παιδικών Σταθμών «Ιωνική Αγωγή» της Ιεράς Μητροπόλεως Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνος πραγματοποιήθηκε το Σάββατο...
Read more


































