Γιατί δεν κάνει να φτύνουμε τους άλλους; Ποια πρέπει να είναι η συμπεριφορά μας στους άλλους; Είναι αμαρτία να φτύνουμε; Ποιον μπορούμε να φτύσουμε και γιατί; Γιατί δεν κάνει να φτύνουμε κάποιον για το μάτι; Πολλοί λένε “να σε φτύσω να μη βασκαθείς” είναι σωστό αυτό; Σε ποια ακολουθία της Εκκλησίας μπορούμε να φτύσουμε;
«Βρισκόμαστε σε κατάσταση υποδούλωσης και πολιορκίας»
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου κυκλοφορεί η νέα έκδοση της «Ορθόδοξης Αλήθειας» με κεντρικό θέμα την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Μητροπολίτη...
Read more


































