Γιατί δεν κάνει να φτύνουμε τους άλλους; Ποια πρέπει να είναι η συμπεριφορά μας στους άλλους; Είναι αμαρτία να φτύνουμε; Ποιον μπορούμε να φτύσουμε και γιατί; Γιατί δεν κάνει να φτύνουμε κάποιον για το μάτι; Πολλοί λένε “να σε φτύσω να μη βασκαθείς” είναι σωστό αυτό; Σε ποια ακολουθία της Εκκλησίας μπορούμε να φτύσουμε;
ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Μέσα σε κλίμα χαράς και ευφροσύνης, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου η τελετή θεμελιώσεως του κωδωνοστασίου του υπό ανέγερση Ιερού...
Read more














































