• Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Συνοπτικός
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
Πέμπτη, 25 Δεκεμβρίου, 2025
Poimin.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Συνοπτικός
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Συνοπτικός
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
No Result
View All Result
Poimin.gr
No Result
View All Result

Επιστολή Αγιορειτών Κελλιωτών Πατέρων για το εμβόλιο

2 Ιουλίου 2021
in Εκκλησιαστική Επικαιρότητα, Ελλάδα Κόσμος
Ἡ ἀλαζονεία τοῦ καθηρημένου μοναχοῦ  καί τό ἀδιέξοδο τῆς Μονῆς
Share on FacebookShare on Twitter

Αγαπητοί μου,

Συνημμένως σας διαβιβάζω μία νέα δημοσίευση στη σειρά

«Κραυγή αγωνίας»

και ζητώ την εκ μέρους σας κατανόησιν!

Το θέμα μας:

Οι αγιασμένοι Μοναχοί, οι Πατέρες της ερήμου, οι «κελλιώτες», ανησυχούν και αντι τάσσονται στο Εμβόλιο κατά του Κορω- νοϊού, καλούν δε σέ εγρήγορση τούς Μονα-χούς των Κοινοβίων, δηλ. των μεγάλων Μοναστηρίων του Αγίου Όρους!

+ Ο Μητροπολίτης πρ. Καλαβρύτων

Αμβρόσιος

Αίγιον, 30.06.2021

*************************

ΑΝΟΙΚΤΗ   ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΑΓΙΟΡΕΙΤΩΝ ,ΚΕΛΛΙΩΤΩΝ   ΠΑΤΕΡΩΝ

ΓΙΑ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ   ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΑΪΟΥ

******

ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΚΕΛΛΙΩΤΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ                            

Ἐν Ἁγίῳ Ὄρει

10 Φεβρουαρίου 2021 π.ἡμ.

Μνήμη τοῦ ἁγίου ἐνδόξου

Ἱερομάρτυρος  Χαραλάμπους

Πρὸς τὴν Σεβαστὴν Ἱεράν Κοινότητα Ἁγίου Ὄρους Ἄθω,

Πανοσιολογιώτατοι, σεβαστοὶ Πατέρες καὶ ἀδελφοί,

Μὲ πλήρη συνείδηση τῶν πνευματικῶν μας ὑποχρεώσεων πρὸς τοὺς ἐν τῷ κόσμῳ ἀγωνιζομένους ἀδελφούς προαγόμεθα διὰ τοῦ παρόντος Γράμματος νὰ ἐκφράσωμεν τὴν ἀγωνία μας διὰ τὰ τεκταινόμενα στὴν ὑφήλιο καὶ, ἰδιαιτέρως, στὴν Πατρίδα μας, ἀφ’ ὅτου ἐνέσκηψεν ἀπό ἔτους καὶ πλέον ὁ διαβόητος κορώνα-ἰός καὶ, ἐν συνεχείᾳ, τὸ κατ’ αὐτοῦ ἐπιβαλλόμενον, ‘’ὅσον τάχος’’, ἐμβόλιο ἐκ μέρους τῶν Κρατικῶν ἐξουσιῶν.

Κατά τήν παρελθοῦσα πρώτη φάση τῆς ὀνομασθείσης «πανδημίας» οἱ Ναοί ἐσφραγίσθησαν, οἱ κώδωνες τῶν Ἐκκλησιῶν ἐσίγησαν, οἱ πιστοί ἐξωστρακίσθησαν ἀπό τήν ἐν Χριστῷ, «ἐπί τω αὐτῷ», Σύναξη, τό Μυστήριον τῆς Θείας Εὐχαριστίας ὑβρίσθηκε ἀπό βέβηλα χείλη, οἱ χριστιανοί ἀποστερήθηκαν τοῦ Ζωηφόρου Ποτηρίου και τά ἱερά Σκηνώματα, ἐντός τῶν ὁποίων, ἀπό τούς χρόνους ἀκόμη τῆς σκιάς τοῦ Νόμου,  ἡ χάρις τοῦ Θεοῦ ἐνεργεῖ καὶ εἰς τὰ «ἄψυχα», δηλαδὴ «στὰ ὕδατα καὶ τοὺς λίθους καὶ τοὺς κίονας καὶ τὰ πέπλα καὶ τὰ σιδήρια», κατὰ τὸν ἅγιον Συμεών Θεσσαλονίκης, μὲ βαρλααμιτικὴ σκέψη, θεωρήθηκαν ὡς μολυσματικὲς ἑστίες.  

Καὶ ὡς μὴ ὤφειλε, κατὰ τὴν ἀκολουθήσασαν δευτέρα φάση τῆς «πανδημίας», νέα καταιγίδα ἐνέσκηψε, μὲ τὴν ἐπίμονη προώθηση τοῦ ἐμβολίου κατὰ τοῦ κορώνα-ἰοῦ στὸν χριστώνυμον λαὸν τῆς Πατρίδος μας.

Α. Ἐπιθυμοῦμε νὰ ἐπιστήσουμε τὴν προσοχήν σας, σὲ δύο καίρια σημεῖα πάνω στὸ ἐμβόλιο, τὰ ὁποῖα θεωροῦμε, ὅτι ἀποτελοῦν καὶ τὸ μέτρον ἐλέγχου τῆς ἀξίας ἢ ἀπαξίας του.

1.   Ἀποτελεῖ κοινὸν καὶ ἀδιαμφισβήτητον τόπον τὸ γεγονός, ὅτι ἡ ἐργαστηριακή ἐπεξεργασία καὶ προπαρασκευὴ τοῦ ἐμβολίου, πρὸ τῆς εἰσαγωγῆς του στὴν κλινικὴ πράξη, «κυοφορήθηκε» σὲ   ἀνθρώπινη ἐμβρυϊκὴ κυτταρικὴ σειρά, ἡ ὁποία προέκυψε ἀπὸ ἄμβλωση θήλεως ἐμβρύου ἀνθρώπου, δηλαδή ἀπό προμελετηθεῖσα δολοφονία, ὡς οἰονεὶ θυσία, ποὺ προσφέρθηκε στὸν Μολὼχ τῆς «ἐπιστημονικῆς» λαγνείας.

Ἡ χρήση ἐκτρωθέντος ἐμβρύου μὲ σκοπὸ τὴν προώθηση «φαρμακευτικῶν» ἐν γένει προϊόντων εὑρίσκεται σὲ πλήρη ἀντίθεση πρὸς τὴν εὐθεῖαν τῆς εὐαγγελικῆς ἀληθείας (Λουκ.1,31-46) καὶ τὶς ἀποφάσεις τῶν Ἁγίων καὶ Οἰκουμενικῶν Συνόδων. Ἡ εἰκόνα τῆς ἀρρήτου θείας δόξης εὐτελίζεται σὲ καταναλωτικὸ «ἀγαθό» καὶ ὁ ἄνθρωπος, σύμφωνα μὲ τὴν ἀποστροφὴ τοῦ αρχαίου λατίνου κωμωδιογράφου Πλαύτου, γίνεται γιὰ τὸν ἄνθρωπο λύκος. Αὐτὴν τὴν ἀντίληψη ἐξέθρεψε ὁ ἑσμός τοῦ  δυτικοευρωπαϊκοῦ ἀθεϊσμοῦ σὲ,τέτοιο σημεῖο,  ποὺ ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος ὁ Πόποβιτς  νὰ ὁμιλεῖ γιὰ «πολιτισμένη ,ἀνθρωποφαγία τῆς Δύσεως.»

Σύμφωνα μὲ τὸν Ὅρον πίστεως τῆς Δ’ ἐν Χαλκηδόνι Οἰκου- μενικῆς Συνόδου, ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς εἶναι «ὁμοούσιος τῷ Πατρὶ κατὰ τὴν θεότητα» καὶ ὁ Ἴδιος «ὁμοούσιος» μὲ ἡμᾶς κατὰ τὴν «ἀνθρωπότητα» πλὴν ἁμαρτίας. Ἐπίσης, σύμφωνα μὲ τὴν Γ’ Οἰκου-μενικὴ Σύνοδο ἐν Ἐφέσῳ ἐκδιδασκόμεθα ὅτι ὁ Θεὸς Λόγος σαρ-κώθηκε καὶ ἐνανθρώπησε μέσα στὴν ἱστορία ἐξ αυτῆς τῆς συλλήψεως ἤ, κατὰ τὴν διατύπωση τῆς Στ’ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, «ἐξ αὐτῆς ἄκρας τῆς ἐν Παρθένῳ τῇ παναγίᾳ συλλήψεως».

Μὲ δεδομένο λοιπόν, ὅτι ὁ ἀϊδίως ὑπάρχων Θεὸς Λόγος, ἀπὸ τῆς ἰστορικῆς συλλήψεώς Του στὴν θεοδόχο γαστέρα τῆς Παναχράντου Μητρὸς Του, γίνεται καὶ τέλειος ἄνθρωπος, ἀπὸ σῶμα καὶ λογικὴ ψυχή, ὁμοίως καὶ κάθε ἄνθρωπος ὑπάρχει ὡς τελεία ὕπαρξη ἀπὸ σῶμα καὶ λογικὴ ψυχή, ἀπὸ τὴν στιγμὴ τῆς προσωπικής, ἐξ ἄκρας συλλήψεώς Του, εἰσερχόμενος στὸν ἱστορικὸ χρόνο.

Μὲ ἁπλὰ λόγια, ὁ Ντοστογιέφσκυ, κορυφαία μορφὴ τῆς παγκόσμιας λογοτεχνίας,  στοὺς ἀδελφοὺς Καραμάζωφ, μιλάει για τὴν μοναδικότητα τοῦ κάθε ἀνθρώπου, ὡς θείας εἰκόνας. Στὴν συζήτηση, ποὺ εἶχαν τὰ τρία ἀδέλφια καὶ τέθηκε τὸ ἐρώτημα, ἁν ἡ ἀνθρωπότητα θὰ μποροῦσε νὰ γίνει εὐτυχισμένη θυσιάζοντας  ἕνα μωρό, ἡ ἀπάντηση ἦλθε ἀπὸ τὸν ἄθεο ἀδελφὸ Ἰβάν μὲ ἕνα ἀδιαπραγμάτευτο ΟΧΙ.

2. Οἱ   ἀρνητικὲς ἐπιπτώσεις τοῦ ἐμβολίου στὴν ὑγεία τῶν ἀνθρώπων δὲν φαίνεται νὰ εἶναι καθόλου εὐκαταφρόνητες   (βλ. Θ’), καθ’ ὅσον ἤδη ἡ παγκόσμια κοινότητα ἀπαριθμεῖ θανάτους, μὴ ἐξαιρουμένης καὶ τῆς πατρίδος μας. Μάλιστα, πλεῖστοι ὅσοι ἀπὸ τοὺς ἀδελφούς μας ταλανίζονται «ἐπὶ κλίνης ἀσθενείας», λόγῳ τῶν σοβαρῶν παρενεργειῶν, οἱ ὁποῖες προέκυψαν καὶ συνεχῶς προκύ-πτουν ἀπὸ τὸ ἐμβόλιο αὐτό.

Ὁ ἄνθρωπος δὲν ἀποτελεῖ μέγεθος στατιστικὸ οὔτε κρίνεται μὲ ὅρους σχολαστικισμοῦ. Ὁ ὑποτιθέμενος «ἀγαθὸς» σκοπὸς τοῦ ἐμβολίου, δηλαδὴ ἡ δημιουργία τείχους ἀνοσίας κατὰ τοῦ ἰοῦ μὲ θυσία τελείων ἀνθρώπων, ἀφ’ἑνὸς μὲν βρίσκεται στὸν ἀντίποδα τοῦ θείου θελήματος, ἀφ’ ἑτέρου δὲ ἐπιφέρει ἀποτελέσματα ἀντίθετα πρὸς τὰ προσδοκώμενα, καθ’ ὅσον «πάντες οἱ λαβόντες μάχαιραν ἐν μαχαίρᾳ ἀπολοῦνται» (Ματθ.26,52).

Γιὰ πρώτη φορὰ στὴν ἱστορία τῆς ἰατρικῆς ὑπάρχει ἀνεξήγητη σπουδὴ γιὰ ταχύτατη παραγωγὴ καὶ διάθεση τοῦ ἐμβολίου μὲ τεχνική, ἡ ὁποία  ἀποκλίνει τῆς παραδοσιακῆς πρακτικῆς καὶ, μάλιστα, χωρὶς προηγουμένως νὰ ἔχει ὑπάρξει ἐπίμονος ἔλεγχος  γιὰ τὴν ἀσφάλεια τοῦ ἐμβολίου στὸν γενικὸ πληθυσμό. Καὶ, παρ’ ὅτι ὑπάρχει ἡ δυνατότητα διαθέσεως ἐμβολίων, πού «στήθηκαν» μὲ βάση τὴν κλασσικὴ τεχνική, ἡ ὁποία δὲν ἀπαιτεῖ χρήση κυττάρων ἀπὸ ἐκτρωθέντα ἔμβρυα, δαιμονικῶς προκρίνονται ἐκεῖνα τὰ ὁποῖα γιὰ νὰ παραχθοῦν εὐτελίζουν τὴν ἀνθρώπινη ἀξία, προσβάλλοντας μὲ τὸν τρόπο αὐτό «τὴν ἰδιάζουσαν τοῦ Θεοῦ καλλιτέχνησιν», τὸν ἄνθρωπον, κατὰ τὸν ἅγιο Γρηγόριο Νύσσης.

Β. Ἡ ἐπιβολὴ χρήσεως -ἢ ὀρθότερον καταχρήσεως- προσωπίδας, κοινῶς μάσκας-φίμωτρου, ὡς δῆθεν προστατευτικοῦ ἐνδυματολο-γικοῦ ἐξαρτήματος ἀπὸ τὸν κορώνα-ἰὸ στὸ θεοειδὲς πρόσωπο τοῦ ἀνθρώπου, πολλῷ μᾶλλον ὅταν αὐτὸ συμβαίνει ἐντὸς τῶν Ἱερῶν Ναῶν, μᾶς βρίσκει σφόδρα ἀντιθέτους, διότι ἔτσι καταργεῖται ἡ κοινωνία τῶν προσώπων καὶ τό «ἀρκεῖ μοι τοῦ ὁρᾶν σε Πάτερ» ἀκυρώνεται.

Δὲν υποτιμοῦμε τὴν ἰατρικὴ ἐπιστήμη, καθ’ ὅσον ὁ Θεὸς «ἔδωκεν ἀνθρώποις ἐπιστήμην ἐνδοξάζεσθαι ἐν τοῖς θαυμασίοις αὐτοῦ» (Σοφ. Σειρ. 38,6), ἀλλ’ οὔτε καὶ τὴν ἀπολυτοποιοῦμε, διότι κινεῖται μέσα στὰ πλαίσια τοῦ πεπερασμένου.  Αὐτὸ μάλιστα ἔγινε ἰδιαιτέρως καταφανὲς ἀπὸ τὶς ἐπὶ ἕνα ἔτος ἀλληλοσυγκρουόμενες καὶ ἀλληλοαναιρούμενες ἀπόψεις τῶν εἰδικῶν πάνω στὸ ἀνακύψαν θέμα τοῦ κορώνα-ἰοῦ.

Ἐμεῖς ἐμπιστευόμαστε τὴν κατὰ Θεὸν ἰατρικὴ τέχνη καὶ ἐπιστήμη, ἀλλὰ πάνω ἀπ’ αὐτήν παραθέτουμε τὴν ζωὴν ἡμῶν ἅπασαν Χριστῷ τῷ Θεῷ, πρεσβείαις τῆς Ἐφόρου τοῦ Ἁγίου Ὄρους Ὑπεραγίας Θεοτόκου καὶ τῶν θαυματουργῶν ἁγίων μας. 

Οἱ ἀγωνιζόμενοι Πατέρες στὰ ἱερὰ σκάμματα τοῦ Ἁγίου Ὀρους γνωρίζουν ὅτι στὰ θεῖα σκηνώματα τοῦ Ἄθω υπερεκβλύζουν οἱ χάριτες τῆς Θεοτόκου. Σύμφωνα μάλιστα μὲ τὴν προσωπικὴ ὑπόσχεση-παρακαταθήκη τῆς Ἰδίας τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου πρὸς τὸν Ἅγιον Πέτρο Ἀθωνίτη, Ἐκείνη θὰ εἶναι Κηδεμών, Τροφεύς καὶ Ἰατρός ὅλων τῶν μοναχῶν τοῦ Ἁγίου Ὄρους, μέχρι τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος τούτου. 

Ἄλλωστε κάθε τόπος ἀγιάσματος, σκέπεται ὑπὸ τῶν ἀκτίστων θείων ἐνεργειῶν. «Ἐάν τε ζῶμεν ἐὰν τε ἀποθνῄσκωμεν τοῦ Κυρίου ἐσμέν» (Ρωμ.11,7),  καὶ μὲ αὐτὴν τὴν ἀποστολικὴ πεποίθηση θὰ πορευόμαστε ἐλεύθεροι ἀπὸ τὸν φόβο κάθε φυσικῆς νομοτέλειας, «ὅσον εἰς ἡμᾶς δύναμις.»                                                        

  Γ. Τέλος, ἡ ἀστυνόμευση μὲ τὴν ὑποχρεωτικὴ ἐφαρμογὴ τῶν μεθόδων δοκιμαστικοῦ ἐλέγχου (test) γιὰ ἀνίχνευση τοῦ κορώνα-ἰοῦ (κατὰ τὴν εἴσοδό μας στὸ Ἅγιον Ὄρος), παρὰ τὸ γεγονὸς ὅτι τὰ ἀποτελέσματά τους εἶναι ἕωλα, ἀφ’ ἑνὸς μέν ἀντίκειται στὸν Κώδικα Ἰατρικῆς Δεοντολογίας, σύμφωνα μὲ τὸν ὁποῖον ἡ ἐκτέλεση ὁποιασδήποτε ἰατρικῆς πράξης ἀπαιτεῖ προηγούμενη ἐνημέρωση καὶ συναίνεση, (Κεφ. Γ’: Ἄρθρο 12), ἀφ’ ἑτέρου δέ προσβάλλει τὸ δώρημα τοῦ αὐτεξουσίου στὸν ἄνθρωπο. Θεωροῦμε ὅτι μᾶς ἐξωθοῦν σὲ   ἀνίερες παραχωρήσεις στὸν δρόμο ζωῆς ποὺ ἐπιλέξαμε, τὶς ὁποῖες ἡ συνείδησή μας ἀρνεῖται κατηγορηματικά. Δηλαδή, μᾶς στεροῦν βασικὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα, ὅταν μὲ τὴν εἴσοδό μας στὸ Ἅγιον Ὄρος ἐξαναγκαζόμαστε παρανόμως καὶ παρὰ τὴν θέλησή μας σὲ ὑποχρεωτικὸ ἔλεγχο (test), ἐνῶ τοῦτο εἶναι διεθνῶς καταδικαστέο (βλ. ΙΑ’).,Ἡ κατάσταση αὐτή ἀκουσίως μᾶς βάζει λογισμοὺς γιὰ ὑποβό- σκουσες σκοπιμότητες στυγνῆς χειραγώγησης καὶ τῶν Ἁγιορειτῶν Πατέρων, καταλυομένης τῆς θεόθεν δοθείσης ἐλευθερίας μας μέσῳ ἑνὸς παγκοσμίου πειράματος. 

Τὸ Ἅγιον Ὄρος εἶναι Ἅγιον ὄχι γιὰ τὴν μοναδικὴ παγκόσμια πολιτιστικὴ κληρονομιά, ποὺ βαστάζει στοὺς ὤμους τῆς ἱστορίας του, ἀλλά διότι παλεύει ἀπέναντι στὸν ἀποστατημένο «κόσμο», ποὺ διεφθάρῃ ἀπὸ τὴν ἁμαρτία, ὑποδεικνύοντας «πράξει τε καὶ θεωρίᾳ» τὴν πορεία πρὸς τὴν Βασιλεία τοῦ Θεοῦ.

Ὅθεν εὐλαβῶς ἀπευθύνουμε παράκληση «ἐκ μέσης καρδίας» πρὸς τὴν Ἱερὰ Κοινότητα τοῦ Ἁγιωνύμου Ὄρους, ὅπως:

α. παρέμβῃ ὀρθοδόξως, ὡς ὁρίζεται ἀπὸ τὴν Ἁγία Γραφὴ, τοὺς Ὅρους τῶν Ἁγίων Οἰκουμενικῶν Συνόδων καὶ τῶν Ἁγίων Πατέρων (consensus Patrum), μὲ σκοπὸ νὰ καταπαύσει ὁ σάλος καὶ ὁ κλύδωνας, ποὺ ἐπῆλθε στὶς συνειδήσεις τῶν Χριστιανῶν, ἀλλὰ καὶ τῶν ἑν ἀσκήσει ὄντων ἀδελφῶν μας ἑξ αἰτίας τοῦ συσχηματισμοῦ ἐκκλησιαστικῶν παραγόντων «τῷ αἰῶνι τούτῳ.» (Ρωμ. 12, 2 καὶ Α΄ Πέτρ. 1, 14)

β. ἀνακαλέσῃ, τὸ ὑποχρεωτικὸν τοῦ ἐλέγχου (test) κατὰ τὴν εἴσοδό μας στὸ Ἅγιον Ὄρος, ὡς ἔχουσα τὴν ἀρμοδιότητα, λόγῳ τοῦ Αὐτοδιοικήτου τοῦ Χώρου, ἐκτὸς καὶ ἐὰν αὐτὸ ἔχει ἤδη παραδοθεῖ, ὅπερ ἀπευκταῖον. (βλ. πρωτοσέλιδο τῆς ἐφημερίδος ‘’Ὀρθόδοξος Τύπος’’, ἀρ. φύλ. 2340).

Πρὸς τοῦτο Σᾶς ἀποστέλλουμε συνημμένως, σχετικὰ πρὸς τὸ θέμα αὐτό, λόγους Ἁγίων καὶ πνευματικῶν προσωπικοτήτων (βλ. Β’-ΣΤ’) ἀλλὰ καὶ ἐπιστημονικὰ πειστήρια (βλ. Ζ’-ΙΒ’) ἀπὸ τὰ ὁποῖα ἀποδεικνύεται, ὅτι ἡ ἀγωνία μας δὲν ἀποτελεῖ ἐξωπραγματικὴ φαντασίωση, ἀλλά, δυστυχῶς, πραγματικότητα. Αὐτὴ δὲ, σταθερῶς, «ἡμέρᾳ τῇ ἡμέρᾳ», τροφοδοτεῖται ἀπὸ πλῆθος τηλεφωνημάτων, ποὺ συνεχῶς πυκνώνουν καὶ διὰ τῶν ὁποίων, ἐν ἀπογνώσει οἱ Χριστιανοὶ ἐκζητοῦν ἀπαντήσεις, οἱ ὁποῖες θὰ εἶναι συμβατές, πρὸς τὴν ἀπ’ αἰώνων κοινὴ συνείδηση τῆς ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας μας.

Ἀναμένοντας ὡς Ἁγιορεῖτες καὶ τὴν ἐπίσημη ἀπόφαση -ἀνακοίνωση τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος, πατέρες καὶ ἀδελφοί, «Στῶμεν καλῶς». 

Ἁγιορεῖτες Κελλιῶτες Πατέρες

Ὑπογραφές

Γέρων Γαβριὴλ μοναχός, Ἱερὸν κελλίον Ὁσίου Χριστοδούλου ἐν Πάτμῳ.

Γέρων Παΐσιος μοναχός, Ἱερὸν κελλίον Ἁγίου Χαραλάμπους.

Γέρων Ἀντώνιος μοναχός, Ἱερὸν κελλίον Κοίμηση Θεοτόκου.

Γέρων Μάξιμος Ἱερομόναχος, Ἱερὸν κελλίον Ἁγίου Νικολάου.

Γέρων Ἰωσὴφ μοναχός, Ἱερὸν κελλίον Ἁγίου Μηνᾶ Βίγλα.

Γέρων Χαρίτων Ἱερομόναχος, Ἱερὸν κελλίον   Θ.Ἀναλήψεως.

Γέρων  Νικόλαος, Ἱερὸν κελλίον Ἁγίου Δημητρίου.

Ἱερομόναχος Ἀρσένιος, Ἱερὸν κελλίον Παναγούδα.

Μοναχὸς Ἠσαΐας, Ἱερὸν κελλίον Παναγούδα. 

Γέρων Κύριλλος μοναχόςἹερὸν Ἠσυχαστήριον Εὐαγγελισμοῦ Θεοτόκου.

Μοναχὸς  Βλάσιος,  ξεροκάλυβο Βίγλας.

Γέρων Χερουβεὶμ μοναχός, Ἱερόν Κ. Ἀρχαγγέλων-Κουκουζέλη.

Γέρων Ἀθανάσιος μοναχός, Ἱερὸν Ἠσυχαστήριον Ἁγίου Σάββα Καρούλια.

Μοναχὸς Παΐσιος,  Ἱερὸν κελλίον Ἁγίων Ἀρχαγγέλων- Σαββαίων.

Γέρων Νικόδημος μοναχός, Ἱερὸν κελλίον Ἁγίου Ἰωάννου Θεολόγου.

Μοναχὸς Δοσίθεος,  Ἱερὸν κελλίον Ἁγίου Χριστοδούλου.

Γέρων Συμεὼν μοναχός, Ἱερὸν κελλίον Παναγία Κανζάσκα, Καψάλα.

Γέρων  Νικόδημος μοναχός, Ἱερὸν κελλίον Ἁγίου Νεκταρίου, Καψάλα.

Μοναχὸς Παΐσιος, Ἱερὸν  Κουτλουμουσιανὸ  Ἠσυχαστήριον.

Μοναχὸς Ἀγάθων, Ἱερὸν κελλίον Ἁγίων Ἀρχαγγέλων-Σαββαίων.

Μοναχὸς Φλαβιανός, Ἱερὸν κελλίον Μεταμορφώσεως Σωτῆρος.

Μοναχὸς Παχώμιος, ἁγιορείτικο ξεροκάλυβον.

Μοναχὸς Ἰλαρίων Κουτλουμουσιανός, περιοχὴ Καρυῶν . 

Οἱ Ὑπογραφὲς συνεχίζονται

Κοινοποίηση:

– Πανοσολογιωτάτους Καθηγουμένους

μετὰ τῶν συνοδιῶν τῶν εἴκοσι

Ἱερῶν Μονῶν Ἁγίου Ὄρους.

–  Προκαθημένους τῶν δεκατεσσάρων

Αὐτοκεφάλων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν.   

– Πρόεδρον τοῦ Ἑλληνικοῦ Κοινοβουλίου. 

– Ἁρμόδια Ὑπουργεῖα Ἑλληνικῆς Κυβερνήσεως.

– Πολιτικὴ Διοίκηση (Δ.Α.Ο.) Ἁγ.Ὄρους. 

– Χριστεπώνυμο πλήρωμα ἁπανταχοῦ τῆς γῆς.

Πρόσφατα Άρθρα

Χριστουγεννιάτικη Αγρυπνία στην  Παναγιοσκέπαστη Μονή Βαρλαάμ  Αγίων Μετεώρων
Εκκλησία της Ελλάδος

Χριστουγεννιάτικη Αγρυπνία στην Παναγιοσκέπαστη Μονή Βαρλαάμ Αγίων Μετεώρων

25 Δεκεμβρίου 2025

Στον ιερό βράχο της Ιεράς και Παναγιοσκέπαστης Μονής Βαρλαάμ των Αγίων Μετεώρων, μέσα στο ήσυχο μεγαλείο της νύχτας, τελέστηκε η...

Read more
Η εορτή των Χριστουγέννων στη Ν. Ιωνία
Εκκλησία της Ελλάδος

Η εορτή των Χριστουγέννων στη Ν. Ιωνία

25 Δεκεμβρίου 2025

Με τη δέουσα λαμπρότητα και ιεροπρέπεια εορτάσθηκε η κατά Σάρκα Γέννησις του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού...

Read more
Ο εορτασμός των Χριστουγέννων στην Ιερά Μητρόπολη Μαντινείας και Κυνουρίας
Εκκλησία της Ελλάδος

Ο εορτασμός των Χριστουγέννων στην Ιερά Μητρόπολη Μαντινείας και Κυνουρίας

25 Δεκεμβρίου 2025

Με ιεροπρέπεια και κατάνυξη η ιστορική Τρίπολη, εόρτασε την "Μητρόπολη των Εορτών ", τα Άγια Χριστούγεννα! Την παραμονή τελέστηκε ο...

Read more
Η Χριστουγεννιάτικη Θεία Λειτουργία στον Μητροπολιτικό Ναό Ευαγγελιστρίας Σπάρτης
Εκκλησία της Ελλάδος

Η Χριστουγεννιάτικη Θεία Λειτουργία στον Μητροπολιτικό Ναό Ευαγγελιστρίας Σπάρτης

25 Δεκεμβρίου 2025

Με εκκλησιαστική κατάνυξη και την πρέπουσα λαμπρότητα εορτάστηκε η Δεσποτική Εορτή της Γεννήσεως του Χριστού στον Μητροπολιτικό Ναό Ευαγγελιστρίας στη...

Read more
Χριστούγεννα στην Μητρόπολή Αλεξανδρουπόλεως
Εκκλησία της Ελλάδος

Χριστούγεννα στην Μητρόπολή Αλεξανδρουπόλεως

25 Δεκεμβρίου 2025

Η Γέννηση του Θεανθρώπου εορτάσθηκε σε όλους τους Ναούς της Μητροπόλεώς μας με λαμπρότητα και κατάνυξη. Πλήθος πιστών συνέρρευσαν από...

Read more
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΟΝΤΙΚΗ ΑΡΝΑΙΑ
Εκκλησία της Ελλάδος

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΟΝΤΙΚΗ ΑΡΝΑΙΑ

25 Δεκεμβρίου 2025

        Με κάθε μεγαλοπρέπεια η Παραδοσιακή Αρναία γιόρτασε στον ιστορικό Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αγίου Στεφάνου τη Γέννα του Χριστού. Όλος ο...

Read more
Η Λειτουργία των Χριστουγέννων στην Μητρόπολη Άρτης
Εκκλησία της Ελλάδος

Η Λειτουργία των Χριστουγέννων στην Μητρόπολη Άρτης

25 Δεκεμβρίου 2025

Με λαμπρότητα ετελέσθη η πανηγυρική Θεία Λειτουργία των Χριστουγέννων στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Άρτης, την Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου...

Read more
Χριστούγεννα στην Ι. Μ. Χίου, Ψαρών και Οινουσσών
Εκκλησία της Ελλάδος

Χριστούγεννα στην Ι. Μ. Χίου, Ψαρών και Οινουσσών

25 Δεκεμβρίου 2025

Μέσα στην λαμπρότητα της λειτουργικής ζωής της Εκκλησίας εορτάσθηκε η Γέννηση του Χριστού στο μαρτυρικό και μυροβόλο νησί του ελληνικού...

Read more
Λαμπρά τα Χριστούγεννα στην Μητρόπολη Δημητριάδος
Εκκλησία της Ελλάδος

Λαμπρά τα Χριστούγεννα στην Μητρόπολη Δημητριάδος

25 Δεκεμβρίου 2025

     Με την δέουσα λαμπρότητα και ιεροπρέπεια, η Τοπική Εκκλησία της Δημητριάδος εόρτασε και φέτος την Μητρόπολη των εορτών, τα Χριστούγεννα,...

Read more
Τα Χριστούγεννα στην Λαμία 
Εκκλησία της Ελλάδος

Τα Χριστούγεννα στην Λαμία 

25 Δεκεμβρίου 2025

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και την παρουσία πλήθους πιστών από φυλακής πρωίας να κατακλύζουν τους Ιερούς Ναούς, εορτάσθηκε στην Φθιώτιδα η...

Read more
Χριστούγεννα στήν Ναύπακτο
Εκκλησία της Ελλάδος

Χριστούγεννα στήν Ναύπακτο

25 Δεκεμβρίου 2025

Ἑορτάσθηκε πανηγυρικά ἡ μεγάλη Δεσποτική ἑορτή τῶν Χριστουγέννων στήν Ναύπακτο. Ὁ Μητροπολίτης Ναυπάκτου κ. Ἱερόθεος προεξῆρχε τοῦ πανηγυρικοῦ Ὄρθρου καί...

Read more
Ἡ ἑορτὴ τῶν Χριστουγέννων στὴν Καστοριά
Εκκλησία της Ελλάδος

Ἡ ἑορτὴ τῶν Χριστουγέννων στὴν Καστοριά

25 Δεκεμβρίου 2025

Μὲ πνεῦμα κατάνυξης ἑορτάστηκε καὶ φέτος ἡ μεγάλη Δεσποτικὴ Ἑορτὴ τῆς Γεννήσεως τοῦ Κυρίου στὴν Ἱερὰ Μητρόπολη Καστορίας, μὲ τὴ...

Read more
Χριστουγεννιάτικη θεία Λειτουργία στην Ιερά Μητρόπολη Βεροίας
Εκκλησία της Ελλάδος

Χριστουγεννιάτικη θεία Λειτουργία στην Ιερά Μητρόπολη Βεροίας

25 Δεκεμβρίου 2025

Το ξημέρωμα της 25ης Δεκεμβρίου, εορτή της Γεννήσεως του Χριστού, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων χοροστάτησε στον...

Read more
Το θαύμα της Γεννήσεως του Κυρίου και οι αιώνιοι συμβολισμοί του
Πνευματικές Διδαχές

Το θαύμα της Γεννήσεως του Κυρίου και οι αιώνιοι συμβολισμοί του

24 Δεκεμβρίου 2025

…Μιά μόνο φορά γεννήθηκε ὁ Χριστός καί ἦτο ἀρκετό γιά τήν σωτηρία τοῦ κόσμου. Στήν θέση τοῦ σπηλαίου ὅμως ὑψώθηκαν...

Read more
“Ἡ Φάτνη τῆς Ψυχῆς”
Πνευματικές Διδαχές

“Ἡ Φάτνη τῆς Ψυχῆς”

25 Δεκεμβρίου 2025

τοῦ Ἀρχιμ. Βαρλαὰμ Μετεωρίτου Στὰ φτερουγίσματα τῶν λαμπιόνων, ποὺ σὰν πεφταστέρια χορεύουν πάνω ἀπὸ πολυσύχναστους δρόμους, ἀναζητοῦν οἱ πολλοὶ τὰ...

Read more
Previous slide
Next slide

ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ

Αυλώνος Χριστόδουλος: «Η ΕΛΠΙΔΑ»
Κυριακή προ της Χριστού γεννήσεως

Το θαυμαστότερο παράδειγμα πίστεως

21 Δεκεμβρίου 2025

«Πίστει παρώκησεν εἰς τήν γῆν τῆς ἐπαγγελίας ὡς ἀλλοτρίαν…» (Ἑβρ. 11,9) Μητροπολίτου Αὐλῶνος ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ Ἡ σημερινή ἡμέρα «Κυριακή πρό τῆς...

Το πνευματικό νόημα των Χριστουγέννων και με ποιούς τρόπους βιώνεται από μας τους Χριστιανούς.

Το πνευματικό νόημα των Χριστουγέννων και με ποιούς τρόπους βιώνεται από μας τους Χριστιανούς.

20 Δεκεμβρίου 2025
Χριστούγεννα χωρὶς τὸν Χριστό! Γίνονται ἄραγε;

Πώς θα γιορτάσουμε με πνευματικό τρόπο τα Χριστούγεννα

3 Δεκεμβρίου 2025
Αρχιμ. Ιάκωβος Κανάκης: “Η Παναγία στην υμνολογία των Χριστουγέννων”

Κατηγορῶ τοὺς Χριστιανούς – Κυριακή πρὸ Χριστουγέννων

21 Δεκεμβρίου 2024
Τῶν Προπατόρων τὸ σύστημα, οἱ φιλέορτοι ψαλμικῶς εὐφημήσωμεν

Το αποστολικό μήνυμα της Κυριακής προ της Χριστού Γεννήσεως

21 Δεκεμβρίου 2024
Η γενεαλογία του Ιησού Χριστού

Ο Γενεαλογικός κατάλογος του Ιησού Χριστού

23 Δεκεμβρίου 2023
Αυλώνος Χριστόδουλος: «Η ΕΛΠΙΔΑ»

Οι Ήρωες – Άγιοι της Πίστεως

18 Δεκεμβρίου 2021
Η γενεαλογία του Ιησού Χριστού

Αμαρτωλοί πρόγονοι – Κυριακή προ της Χριστού γεννήσεως

2 Ιανουαρίου 2021

Κυριακή πρό τῶν Χριστουγέννων (Ματθ. α΄ 1-25)

22 Δεκεμβρίου 2018
Η προσπάθεια να κάνουμε φάτνη την καρδιά μας

Ομιλία εις την Κυριακή προ των Χριστουγέννων

22 Δεκεμβρίου 2018

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως: «Συγκληρονόμοι της επαγγελίας»

22 Δεκεμβρίου 2018
Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως

22 Δεκεμβρίου 2018
Χριστούγεννα χωρὶς τὸν Χριστό! Γίνονται ἄραγε;

Αγ. Κυρίλλου Ιεροσολύμων «Κατήχησις προς τους φωτιζομένους, περί Ενανθρωπήσεως.»

21 Δεκεμβρίου 2016

Η ευλογημένη γενεά. “Πάσαι αι γενεαί από Αβραάμ έως … Χριστού”.

19 Δεκεμβρίου 2016

Ο ύμνος των αγγέλων

9 Δεκεμβρίου 2018

Τὸ Εὐαγγέλιο τὴς Κυριακής προ της Χριστού Γεννήσεως. Γενεαλογία τοῦ ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ

16 Νοεμβρίου 2023

Κυριακή προ Χριστού Γεννήσεως

18 Δεκεμβρίου 2016

Κυριακή προ Χριστού Γεννήσεως (Ματθ. 1, 25)

18 Δεκεμβρίου 2016

Κυριακή προ Χριστού Γεννήσεως Απoστ. Ανάγν.: Εβρ. 11, 9-10,32-40 (18-12-2011)

18 Δεκεμβρίου 2016
Αρχιμ. Ιάκωβος Κανάκης: “Η Παναγία στην υμνολογία των Χριστουγέννων”

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως, Μθ. 1, 1-25 Ο Θεός μαζί μας- Τα σωτήρια του κόσμου

18 Δεκεμβρίου 2016
Χριστούγεννα χωρὶς τὸν Χριστό! Γίνονται ἄραγε;

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως Ματθ. α΄, 1-25

18 Δεκεμβρίου 2016

Κυριακή τῆς πρό Χριστοῦ Γεννήσεως (Πρός Ἑβραίους ια΄ 9-10, 32 -40)

16 Νοεμβρίου 2023

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως

18 Δεκεμβρίου 2016

Οι κατά σάρκα πρόγονοι του Χριστού

16 Δεκεμβρίου 2016
Χριστούγεννα χωρὶς τὸν Χριστό! Γίνονται ἄραγε;

Κυριακή προ Χριστού Γεννήσεως

18 Δεκεμβρίου 2016

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως (Λκ. ιγ΄ 10-17)

18 Δεκεμβρίου 2016

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως. Υποδοχή του θείου βρέφους.

16 Δεκεμβρίου 2016
Αρχιμ. Ιάκωβος Κανάκης: “Η Παναγία στην υμνολογία των Χριστουγέννων”

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως

18 Δεκεμβρίου 2016

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως

18 Δεκεμβρίου 2016

Κυριακή προ της Χριστού Γεννήσεως

18 Δεκεμβρίου 2016
Next Post
Κορυφώθηκαν οι λατρευτικές εκδηλώσεις  προς τιμήν του Αποστόλου Παύλου στην Κόρινθο

Κορυφώθηκαν οι λατρευτικές εκδηλώσεις προς τιμήν του Αποστόλου Παύλου στην Κόρινθο

Η εορτή ων Δώδεκα Αποστόλων στον Θεομητορικό Ναό της Παναγίας Κανάλας Κύθνου

Η εορτή ων Δώδεκα Αποστόλων στον Θεομητορικό Ναό της Παναγίας Κανάλας Κύθνου

Τα Κάλαντα των Χριστουγέννων στoν Μητροπολίτη Αιτωλίας

Επίσκεψη Μαθητών στον Μητρ. Αιτωλίας – Προσφορά στα Συσσίτια της Μητροπόλεως

Εξεδήμησε εις Κύριον ο Αρχιερατικός Επίτροπος Βέλου

Εξεδήμησε εις Κύριον ο Αρχιερατικός Επίτροπος Βέλου

Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας στη Μητρόπολη Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως

Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας στη Μητρόπολη Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως

  • Όροι χρήσης – Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Συνοπτικός
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις

Poimin.gr © 2023

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist