Εν όψει της εορτής των Τριών Ιεραρχών, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γρεβενών κ. Δαβίδ επισκέφθηκε την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017, τα Γυμνάσια και Λύκεια της πόλεως των Γρεβενών καθώς και το Ειδικό Σχολείο. Ο Σεβασμιώτατος τέλεσε αρτοκλασία, μίλησε στους μαθητές και τους ευχήθηκε καλή πρόοδο.
ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Μέσα σε κλίμα χαράς και ευφροσύνης, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου η τελετή θεμελιώσεως του κωδωνοστασίου του υπό ανέγερση Ιερού...
Read more


















































