Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κ. Τιμόθεος, συνεχίζοντας τις ποιμαντικές του επισκέψεις σε σχολικές μονάδες της πόλεώς μας, βρέθηκε κοντά στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς του 4ου, 7ου και 6ου Γυμνασίου. Ο Ποιμενάρχης μας ευχαρίστησε τους μαθητές και τους καθηγητές που ανταποκρίθηκαν στο αίτημά του να βρίσκεται κοντά τους και στη συνέχεια, ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση με τους μαθητές, στους οποίους διένειμε τευχίδιο της Καινής Διαθήκης ως ευλογία, εξηγώντας στα παιδιά ότι η Καινή Διαθήκη είναι η αποκάλυψη του Θεού. Η συμβουλή του επίσης ήταν, να φροντίζουν ο ένας τον άλλον και να βλέπουν στα μάτια των άλλων ότι αυτός είναι ο παράδεισός τους και η κόλαση είναι όταν είμαστε μόνοι μας σκυθρωποί και κατσούφηδες.
Παύλος: Ο Μέγας Απόστολος των Εθνών
ΛΑΜΠΡΟΥ ΣΚΟΝΤΖΟΥ Θεολόγου – Καθηγητού Ο μέγας Απόστολος των Εθνών Παύλος δεν ανήκε στη χορεία των δώδεκα Αποστόλων. Δε γνώρισε...
Read more














































