Την Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2022 ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας κ. Ιωήλ λειτούργησε στην Ιερά Μονή Αρχαγγέλου Μιχαήλ Αλμωπίας και τέλεσε την εις Διάκονον χειροτονία του αδελφού της Μονής, π. Μιχαήλ.Προσφωνώντας τον χειροτονούμενο ο Σεβασμιώτατος τόνισε την σπουδαιότητα του πρώτου βαθμού της ιερωσύνης και τον προέτρεψε να διατηρήσει το ήθος που απέκτησε στο μοναστήρι, να μην αγαπά τα ανθρώπινα υπέρ τα θεία, να έχει τον νου του πάντοτε στον Θεό, να είναι άνθρωπος υπακοής και να βοηθά όσο μπορεί τους ανθρώπους. Εξέφρασε τέλος την προσδοκία του και την ευχή του να επιτελέσει καλώς την διακονία του.
Με τον Σεβασμιώτατο συλλειτούργησαν ο Πρωτοσύγκελλος της Ι. Μητροπόλεως, Αρχιμ. Στέφανος Δέβρελης, ο Καθηγούμενος της Ι. Μ. Αρχαγγέλου Αρχιμ. Επιφάνιος, ο Αρχιμ. Παΐσιος, πνευματικός της Ι. Μονής Αγ. Ιλαρίωνος Προμάχων και άλλοι κληρικοί της Ιεράς Μητροπόλεως.
ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
Την ιστορική ιερά Μονή τιμίου Προδρόμου Σκοπέλου (έτος ιδρύσεως 1612) επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Χαλκίδος Ιστιαίας και Βορείων...
Read more



















































