Εχθές το μεσημέρι, αμέσως μετά την άφιξή του αεροπορικώς στην Ερμούπολη, από την Αθήνα, όπου είχε αποκλεισθεί, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’, περιήλθε, κατά το έθος, όσα Καταστήματα Καταστήματα της αγοράς της Ερμούπολης κατέστη δυνατόν και ευχήθηκε σε όλους για τα Χριστούγεννα και το νέο έτος, καλές δουλειές, υγεία, υπομονή και αισιοδοξία, διανέμοντας παραδοσιακά ειδικό τρίπτυχο με παραδοσιακά Κάλαντα νησιών της Ιεράς Μητροπόλεως και ιδιόχειρες ευχές του, γενόμενος δεκτός με εκδηλώσεις αγάπης και δέκτης ευχών και ευχαριστιών.
Φιλοξενία παιδιών από τη Σερβία από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
Η Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής και κοινωνικής της διακονίας, φιλοξένησε από τις 15 έως...
Read more

























































