Εχθές το μεσημέρι, αμέσως μετά την άφιξή του αεροπορικώς στην Ερμούπολη, από την Αθήνα, όπου είχε αποκλεισθεί, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’, περιήλθε, κατά το έθος, όσα Καταστήματα Καταστήματα της αγοράς της Ερμούπολης κατέστη δυνατόν και ευχήθηκε σε όλους για τα Χριστούγεννα και το νέο έτος, καλές δουλειές, υγεία, υπομονή και αισιοδοξία, διανέμοντας παραδοσιακά ειδικό τρίπτυχο με παραδοσιακά Κάλαντα νησιών της Ιεράς Μητροπόλεως και ιδιόχειρες ευχές του, γενόμενος δεκτός με εκδηλώσεις αγάπης και δέκτης ευχών και ευχαριστιών.
Ένας χρόνος από την κοίμηση του Γέροντος Ισιδώρου – Το ετήσιο μνημόσυνό του στην Ιερά Μονή Βαρλαάμ Μετεώρων
Ρεπορτάζ: Αθανάσιος Τζάνης Μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και πνευματικής κατάνυξης τελέστηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου το ετήσιο μνημόσυνο του...
Read more

























































