Τους νοσηλευομένους στη Μονάδα «Covid 19» του Νοσοκομείου Σύρου επεσκέφθη σήμερα, Κυριακή του Πάσχα, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’ , κατόπιν συνεννοήσεως με τη Διοίκηση του Νοσοκομείου, τους ιατρούς και τους νοσηλευτές της Μονάδος, τηρώντας τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα, τους ευχήθηκε ταχεία αποκατάσταση της υγείας τους και τους διένειμε πασχάλια αυγά και αναστάσιμες λαμπάδες.
Προηγουμένως, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’ περιήλθε όλους τους θαλάμους των ασθενών, ευχόμενος πλήρη ανάρρωση και προσφέροντάς τους, ωσαύτως, κόκκινα αυγά.
Η εορτή του Γενεθλίου του Τιμίου Προδρόμου στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Καρυών – Αχλαδερής
Με λαμπρότητα τιμήθηκε κατά το διήμερο της 23ής και 24ης Ιουνίου η εορτή της Γεννήσεως του Τιμίου Προδρόμου στο καθολικό...
Read more
















































