Τους νοσηλευομένους στη Μονάδα «Covid 19» του Νοσοκομείου Σύρου επεσκέφθη σήμερα, Κυριακή του Πάσχα, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’ , κατόπιν συνεννοήσεως με τη Διοίκηση του Νοσοκομείου, τους ιατρούς και τους νοσηλευτές της Μονάδος, τηρώντας τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα, τους ευχήθηκε ταχεία αποκατάσταση της υγείας τους και τους διένειμε πασχάλια αυγά και αναστάσιμες λαμπάδες.
Προηγουμένως, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’ περιήλθε όλους τους θαλάμους των ασθενών, ευχόμενος πλήρη ανάρρωση και προσφέροντάς τους, ωσαύτως, κόκκινα αυγά.
«Λιτανεύουμε το μήνυμα της Εξόδου σε κάθε γωνιά της Αιτωλοακαρνανίας»
Μία ξεχωριστή και μεγαλειώδης επετειακή μουσική παράσταση πραγματοποιήθηκε από την Αρχιερατική Περιφέρεια Παραβόλας, στο πλαίσιο των εορτασμών για τη συμπλήρωση...
Read more




































