Τους νοσηλευομένους στη Μονάδα «Covid 19» του Νοσοκομείου Σύρου επεσκέφθη σήμερα, Κυριακή του Πάσχα, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’ , κατόπιν συνεννοήσεως με τη Διοίκηση του Νοσοκομείου, τους ιατρούς και τους νοσηλευτές της Μονάδος, τηρώντας τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα, τους ευχήθηκε ταχεία αποκατάσταση της υγείας τους και τους διένειμε πασχάλια αυγά και αναστάσιμες λαμπάδες.
Προηγουμένως, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’ περιήλθε όλους τους θαλάμους των ασθενών, ευχόμενος πλήρη ανάρρωση και προσφέροντάς τους, ωσαύτως, κόκκινα αυγά.
Φιλοξενία παιδιών από τη Σερβία από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
Η Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής και κοινωνικής της διακονίας, φιλοξένησε από τις 15 έως...
Read more
















































