Τους νοσηλευομένους στη Μονάδα «Covid 19» του Νοσοκομείου Σύρου επεσκέφθη σήμερα, Κυριακή του Πάσχα, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’ , κατόπιν συνεννοήσεως με τη Διοίκηση του Νοσοκομείου, τους ιατρούς και τους νοσηλευτές της Μονάδος, τηρώντας τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα, τους ευχήθηκε ταχεία αποκατάσταση της υγείας τους και τους διένειμε πασχάλια αυγά και αναστάσιμες λαμπάδες.
Προηγουμένως, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’ περιήλθε όλους τους θαλάμους των ασθενών, ευχόμενος πλήρη ανάρρωση και προσφέροντάς τους, ωσαύτως, κόκκινα αυγά.
Ένας χρόνος από την κοίμηση του Γέροντος Ισιδώρου – Το ετήσιο μνημόσυνό του στην Ιερά Μονή Βαρλαάμ Μετεώρων
Ρεπορτάζ: Αθανάσιος Τζάνης Μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και πνευματικής κατάνυξης τελέστηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου το ετήσιο μνημόσυνο του...
Read more
















































