Πρώτο κουδούνι σήμερα χτύπησε για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμος τέλεσε τον καθιερωμένο αγιασμό σε σχολεία της Λάρισας και της Νίκαιας, ενώ προ του δι’ ευχών μίλησε καταλλήλως σε όλους τους μαθητές, τους δασκάλους και τους καθηγητές και ακολούθως, ευλόγησε τα παιδιά που υπομονετικά περίμεναν για να αγιαστούν και να λάβουν την ευλογία της Εκκλησίας μας.
Θερινή εορτή Παιδικών Σταθμών «Ιωνική Αγωγή» της Ι.Μ. Νέας Ιωνίας
Η θερινή εορτή των Παιδικών Σταθμών «Ιωνική Αγωγή» της Ιεράς Μητροπόλεως Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνος πραγματοποιήθηκε το Σάββατο...
Read more







































