Πρώτο κουδούνι σήμερα χτύπησε για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμος τέλεσε τον καθιερωμένο αγιασμό σε σχολεία της Λάρισας και της Νίκαιας, ενώ προ του δι’ ευχών μίλησε καταλλήλως σε όλους τους μαθητές, τους δασκάλους και τους καθηγητές και ακολούθως, ευλόγησε τα παιδιά που υπομονετικά περίμεναν για να αγιαστούν και να λάβουν την ευλογία της Εκκλησίας μας.
«Λιτανεύουμε το μήνυμα της Εξόδου σε κάθε γωνιά της Αιτωλοακαρνανίας»
Μία ξεχωριστή και μεγαλειώδης επετειακή μουσική παράσταση πραγματοποιήθηκε από την Αρχιερατική Περιφέρεια Παραβόλας, στο πλαίσιο των εορτασμών για τη συμπλήρωση...
Read more







































