Πρώτο κουδούνι σήμερα χτύπησε για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμος τέλεσε τον καθιερωμένο αγιασμό σε σχολεία της Λάρισας και της Νίκαιας, ενώ προ του δι’ ευχών μίλησε καταλλήλως σε όλους τους μαθητές, τους δασκάλους και τους καθηγητές και ακολούθως, ευλόγησε τα παιδιά που υπομονετικά περίμεναν για να αγιαστούν και να λάβουν την ευλογία της Εκκλησίας μας.
Φιλοξενία παιδιών από τη Σερβία από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
Η Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής και κοινωνικής της διακονίας, φιλοξένησε από τις 15 έως...
Read more



















































