Πρώτο κουδούνι σήμερα χτύπησε για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμος τέλεσε τον καθιερωμένο αγιασμό σε σχολεία της Λάρισας και της Νίκαιας, ενώ προ του δι’ ευχών μίλησε καταλλήλως σε όλους τους μαθητές, τους δασκάλους και τους καθηγητές και ακολούθως, ευλόγησε τα παιδιά που υπομονετικά περίμεναν για να αγιαστούν και να λάβουν την ευλογία της Εκκλησίας μας.
Η εορτή του Γενεθλίου του Τιμίου Προδρόμου στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Καρυών – Αχλαδερής
Με λαμπρότητα τιμήθηκε κατά το διήμερο της 23ής και 24ης Ιουνίου η εορτή της Γεννήσεως του Τιμίου Προδρόμου στο καθολικό...
Read more



















































