Πρώτο κουδούνι σήμερα χτύπησε για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμος τέλεσε τον καθιερωμένο αγιασμό σε σχολεία της Λάρισας και της Νίκαιας, ενώ προ του δι’ ευχών μίλησε καταλλήλως σε όλους τους μαθητές, τους δασκάλους και τους καθηγητές και ακολούθως, ευλόγησε τα παιδιά που υπομονετικά περίμεναν για να αγιαστούν και να λάβουν την ευλογία της Εκκλησίας μας.
Παύλος: Ο Μέγας Απόστολος των Εθνών
ΛΑΜΠΡΟΥ ΣΚΟΝΤΖΟΥ Θεολόγου – Καθηγητού Ο μέγας Απόστολος των Εθνών Παύλος δεν ανήκε στη χορεία των δώδεκα Αποστόλων. Δε γνώρισε...
Read more















































