Την Κυριακή 6 Νοεμβρίου το απόγευμα o Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων τέλεσε Αγιασμό με την ευκαιρία της νέας εκκλησιαστικής χρονιάς και ομίλησε στη ΓΕΧΑ Ναούσης με θέμα: «Τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος».
Προσκυνηματική επίσκεψη του Μητροπολίτου Φλωρίνης στο Άγιον Όρος
Από τη Δευτέρα 22 έως και την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίος...
Read more














































