Την Κυριακή 6 Νοεμβρίου το απόγευμα o Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων τέλεσε Αγιασμό με την ευκαιρία της νέας εκκλησιαστικής χρονιάς και ομίλησε στη ΓΕΧΑ Ναούσης με θέμα: «Τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος».
«Βρισκόμαστε σε κατάσταση υποδούλωσης και πολιορκίας»
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου κυκλοφορεί η νέα έκδοση της «Ορθόδοξης Αλήθειας» με κεντρικό θέμα την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Μητροπολίτη...
Read more


































