Ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β΄ μετέβη σήμερα στο Ναυπηγείο του “ΝΕΩΡΙΟΥ” και τέλεσε Αγιασμό επί του φορτηγού πλοίου “ΥΔΡΑ”, της Εταιρείας ΄”LAMDA MARITIME SA”, την οποία διευθύνουν φιλογενείς και φιλοπρόοδοι Μυκόνιοι, και ευχήθηκε στους Πλοιοκτήτες, τον Πλοίαρχο και το Πλήρωμά του νά έχουν ειρηνικούς, ασφαλείς και αποδοτικούς, για την εθνική οικονομία, ναυτικούς πλόες.
«Λιτανεύουμε το μήνυμα της Εξόδου σε κάθε γωνιά της Αιτωλοακαρνανίας»
Μία ξεχωριστή και μεγαλειώδης επετειακή μουσική παράσταση πραγματοποιήθηκε από την Αρχιερατική Περιφέρεια Παραβόλας, στο πλαίσιο των εορτασμών για τη συμπλήρωση...
Read more






































