Ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β΄ μετέβη σήμερα στο Ναυπηγείο του “ΝΕΩΡΙΟΥ” και τέλεσε Αγιασμό επί του φορτηγού πλοίου “ΥΔΡΑ”, της Εταιρείας ΄”LAMDA MARITIME SA”, την οποία διευθύνουν φιλογενείς και φιλοπρόοδοι Μυκόνιοι, και ευχήθηκε στους Πλοιοκτήτες, τον Πλοίαρχο και το Πλήρωμά του νά έχουν ειρηνικούς, ασφαλείς και αποδοτικούς, για την εθνική οικονομία, ναυτικούς πλόες.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more


















































