Το πρωί της Παρασκευής, 26 Ιουνίου ε.έ., κατόπιν προσκλήσεως του Διοικητού της 71ης Α/Μ Ταξιαρχίας “Πόντος”, Ταξιάρχου κ. Αριστείδη Τσουκαλά, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πολυανής και Κιλκισίου κ. Βαρθολομαίος, προέστη της Τελετής Ορκωμοσίας των Οπλιτών Θητείας της 2026 Β΄ ΕΣΣΟ.
Η Ορκωμοσία των νέων Οπλιτών, πραγματοποιήθηκε στο Στρατόπεδο «Καμπάνη» που εδρεύει στην πόλη του Κιλκίς, παρουσία του Δημάρχου Κιλκίς κ. Δημητρίου Κυριακίδη και του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Κιλκίς κ. Ανδρέα Βεργίδη καθώς επίσης και πολλών συγγενών των νεοσυλλέκτων.
Την Ημερήσια Διαταγή του Αρχηγού Γ.Ε.Σ., ανέγνωσε ο Διοικητής της 71ης Α/Μ Ταξιαρχίας.
Από την πλευρά του ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Βαρθολομαίος, ευχαρίστησε τον κ. Ταξίαρχο, για την ευγενική του πρόσκληση να παραβρεθεί σήμερα στους χώρους του Στρατοπέδου “Καμπάνη”, εκφράζοντας παράλληλα την στήριξη και την αρωγή της τοπικής Εκκλησίας, ώστε τόσο οι Στρατιωτικές Μονάδες της περιοχής, όσο και γενικότερα οι Ένοπλες Δυνάμεις της Πατρίδος μας, να συνεχίσουν να διατηρούν το υψηλό φρόνημα και την αποτελεσματικότητα που τις διακρίνει στην δύσκολη και ευθυνοφόρα αποστολή τους.
Η τελετή ολοκληρώθηκε με την παρέλαση των Νεοσυλλέκτων που καταχειροκροτήθηκαν από τους παρισταμένους.














































