Σήμερα Μεγάλη Τετάρτη 4η Απριλίου 2018, βρέθηκε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεγάρων και Σαλαμίνος κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ,, στον Ιερό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου του Θριασίου Νοσοκομείου, για να τελέση το Μυστήριο του Ιερού Ευχελαίου, για τους νοσηλευομένους αδελφούς μας, τους συνοδούς τους, τους υπηρετούντες το λειτούργημα του Ιατρού, καθώς και το Νοσηλευτικό και Διοικητικό προσωπικό, πλαισιούμενος από επτά Πρεσβυτέρους της Ιεράς Μητροπόλεως.

ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
Την ιστορική ιερά Μονή τιμίου Προδρόμου Σκοπέλου (έτος ιδρύσεως 1612) επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Χαλκίδος Ιστιαίας και Βορείων...
Read more














































