Σήμερα Μεγάλη Τετάρτη 4η Απριλίου 2018, βρέθηκε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεγάρων και Σαλαμίνος κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ,, στον Ιερό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου του Θριασίου Νοσοκομείου, για να τελέση το Μυστήριο του Ιερού Ευχελαίου, για τους νοσηλευομένους αδελφούς μας, τους συνοδούς τους, τους υπηρετούντες το λειτούργημα του Ιατρού, καθώς και το Νοσηλευτικό και Διοικητικό προσωπικό, πλαισιούμενος από επτά Πρεσβυτέρους της Ιεράς Μητροπόλεως.

Προσκυνηματική επίσκεψη του Μητροπολίτου Φλωρίνης στο Άγιον Όρος
Από τη Δευτέρα 22 έως και την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίος...
Read more














































