• Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
Σάββατο, 1 Νοεμβρίου, 2025
Poimin.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
No Result
View All Result
Poimin.gr
No Result
View All Result

Οι Χιλιαστές της Σκοπιάς και η χείρ του Σολομώντος

20 Ιανουαρίου 2019
in Αιρέσεις
Οι Χιλιαστές της Σκοπιάς και η χείρ του Σολομώντος
Share on FacebookShare on Twitter

*Απάντηση στην Χιλιαστική Προπαγάνδα

Χρήστος Σαλταούρας

Αγαπητοί αναγνώστες, την παρούσα σύντομη μελέτη την δημοσιεύουμε για να διαφωτίσουμε τους πιστούς Χριστιανούς σχετικά με τις διαβολικές μεθόδους παραποίησης της Αγίας Γραφής από τους αιρετικούς Χιλιαστές της Εταιρίας Σκοπιά.
 
Οι Χιλιαστές πλησιάζουν τους ανυποψίαστους και απλοϊκούς Χριστιανούς με μία προκατασκευασμένη προπαγανδιστική επιχειρηματολογία, για να τους πλανήσουν και να τους εντάξουν στην θεομάχο οργάνωσή τους. Θα ασχοληθούμε λοιπόν με μία από τις πολλές προπαγανδιστικές τακτικές της Σκοπιάς (αλλά και άλλων αντι-τριαδιτών), θα αναλύσουμε μία μορφή σοφιστικής προπαγάνδας των Χιλιαστών που σκοπό έχει να συσκοτίσει το νόημα της Αγίας Γραφής και να οδηγήσει στην πλάνη του αντι-τριαδισμού τους απονήρευτους Χριστιανούς.
Η Αγία Γραφή περιέχει εδάφια στα οποία γίνεται διάκριση προσώπων στον Θεό. Υπάρχουν εδάφια στα οποία ένας Γιαχβέ διακρίνεται από άλλον Γιαχβέ ! Αυτό σημαίνει ότι ο Γιαχβέ είναι περισσότερα του Ενός πρόσωπα. Υπάρχουν εδάφια στα οποία γίνεται διάκριση δύο θείων προσώπων και άλλα εδάφια στα οποία γίνεται διάκριση τριών θείων προσώπων .Οι διάφοροι αντι-τριαδίτες αιρετικοί όμως διδάσκουν ότι ο Γιαχβέ είναι ένα πρόσωπο μόνο και δεν υπάρχει Τριαδικός Θεός.
ΓΕΝΕΣΗ 19:24 « καὶ Κύριος ἔβρεξεν ἐπὶ Σόδομα καὶ Γόμορρα θεῖον, καὶ πῦρ παρὰ Κυρίου ἐξ οὐρανοῦ» (Εβδομήκοντα, βλέπε και Εβραϊκό).
ΙΕΡΕΜΙΑΣ 34:12 «και εγένετο λόγος Κυρίου προς τον Ιερεμίαν παρά Κυρίου, λέγων» (Εβραϊκό κείμενο).
ΟΒΔΙΟΥ (ΑΒΔΙΟΥ) 1:«Ούτω λέγει Κύριος ο Θεός περί του Εδώμ. Ηκούσαμεν αγγελίαν παρά Κυρίου» (Εβραϊκό κείμενο, βλέπε και Εβδομήκοντα).
Στα εδάφια που παραθέσαμε γίνεται η χρήση του σχήματος «Κύριος παρά Κυρίου» -יְהוָ֖ה מֵאֵ֥ת יְהוָ֖ה«Γιαχβέ μεέτ Γιαχβέ». Ένας Γιαχβέ λέγει, ακούει ή πράττει κάτι εκ μέρους άλλου Γιαχβέ !
Μάλιστα στο εδάφιο Οβδιού (Αβδιού) 1 ο ομιλών Γιαχβέ λέγει σύμφωνα με το Εβραϊκό κείμενο Ηκούσαμεν … παρά Κυρίου ! Το χωρίο έχει Τριαδολογική σημασία. Περισσότερα του ενός Πρόσωπα που ονομάζονται «Αδωνάι Γιαχβέ» λέγουν ότι ΆΚΟΥΣΑΝ αγγελία από τον Γιαχβέ !
Είναι σαφές από τα παρατιθέμενα εδάφια ότι υπάρχει διάκριση προσώπων στον Θεό. Αυτή η αλήθεια της Αγίας Γραφής ενοχλεί τους πάσης φύσεως αντι-τριαδίτες. Οι αιρετικοί λοιπόν συχνά αναφέρουν το εξής επιχείρημα για να συσκοτίσουν το νόημα της Αγίας Γραφής :
Οι αιρετικοί λέγουν ότι δήθεν αυτά τα εδάφια είναι ένας Εβραϊκός ιδιωματισμός της Γραφής βάσει του οποίου σημαίνεται ότι ο Θεός ενεργεί από τον εαυτό του και ότι δεν σημαίνουν τα χωρία αυτά ότι υπάρχει διάκριση προσώπων στον Θεό. Για να κάνουν περισσότερο πειστικό το επιχείρημά τους αναφέρονται και σε ορισμένα εδάφια της Παλαιάς Διαθήκης, μάλιστα από το κείμενο των Εβδομήκοντα, για να παροδηγήσουν τους απλούς και ανυποψίαστους ακροατές ή αναγνώστες τους.
Παράδειγμα :
Γ ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ ( Α ΒΑΣΙΛΕΩΝ) 10:13 : «καὶ ὁ βασιλεὺς Σαλωμὼν ἔδωκε τῇ βασιλίσσῃ Σαβὰ πάντα, ὅσα ἠθέλησεν, ὅσα ᾐτήσατο, ἐκτὸς πάντων ὧν ἐδεδόκει αὐτῇ διὰ χειρὸς τοῦ βασιλέως Σαλωμών» (Κείμενο Εβδομήκοντα) .
Σύμφωνα με το παρατιθέμενο εδάφιο των Εβδομήκοντα ο Βασιλιάς Σολομών έδωσε πλούτη στην Βασίλισσα του Σαβά «διὰ χειρὸς» του Βασιλέως Σολομώντος ! Σύμφωνα με τους πονηρούς αιρετικούς, όπως ο Σολομών ενεργεί ΔΙΑ του Σολομώντος χωρίς να έχουμε δύο πρόσωπα που να είναι ο Βασιλεύς Σολομών, έτσι και ο Γιαχβέ ενεργεί ΑΠΟ τον Γιαχβέ χωρίς να υπάρχει διάκριση προσώπων στον Γιαχβέ ! Βλέπεις αγαπητέ αναγνώστη το Διαβολικό επιχείρημα των αιρετικών για να πλανήσουν αν είναι δυνατόν και τους εκλεκτούς ;
Οι αιρετικοί έρχονται με τέτοιου είδους επιχειρήματα προκειμένου να φέρουν σε αμηχανία και να μπερδέψουν τα υποψήφια θύματά τους.
Ας δώσουμε λοιπόν απάντηση στον αιρετικό ισχυρισμό περί Εβραϊκού ιδιωματισμού.
Στο εδάφιο Γ ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ ( Α ΒΑΣΙΛΕΩΝ) 10:13 σύμφωνα με το κείμενο των Εβδομήκοντα υπάρχει η φράση «ΔΙΑ χειρὸς». Οι αιρετικοί που προτιμούν το Εβραϊκό κείμενο της Παλαιάς Διαθήκης, στην συγκεκριμένη περίπτωση επιλέγουν να αποκρύψουν με δόλο το τί αναφέρει το Εβραϊκό κείμενο και μας πλασάρουν το κείμενο των Εβδομήκοντα το οποίο λόγω διατύπωσης είναι δυνατόν να μπερδέψει ορισμένους απλοϊκούς ανθρώπους. Παρουσιάζουν οι αιρετικοί την απόδοση των Εβδομήκοντα ως δήθεν Εβραϊκό ιδιωματισμό που πρέπει να τον εφαρμόσουμε και στα χωρία στα οποία διακρίνεται ο Γιαχβέ να ενεργεί εκ μέρους άλλου Γιαχβέ !
Το Εβραϊκό κείμενο στην φράση «ΔΙΑ χειρὸς» ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΛΕΞΗ- ΠΡΟΘΕΣΗ «ΔΙΑ» ! Το ίδιο το κείμενο των Εβδομήκοντα την ίδια Εβραϊκή φράση που μεταφράζει «διὰ χειρὸς» στο Γ ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ ( Α ΒΑΣΙΛΕΩΝ) 10:13, αποδίδει «ὡς χεὶρ» στο Β ΕΣΔΡΑΣ (ΕΣΔΡΑΣ) 8:18.
Εβραϊκό κείμενο :
כְּיַ֖ד (Κε-γιάντ =ΩΣ ΧΕΙΡ ) -Γ ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ ( Α ΒΑΣΙΛΕΩΝ) 10:13.
בְּיַד (Μπε-γιάντ=ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ/ ΕΝ ΧΕΙΡΙ ) –ΓΕΝΕΣΙΣ 39:22 .
Στο χωρίο Γ ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ ( Α ΒΑΣΙΛΕΩΝ) 10:13 αναφέρεται δύο φορές ο Σολομών αλλά δεν έχουμε διάκριση Σολομώντος από Σολομώντα διότι δεν έχουμε σύμφωνα με το Εβραϊκό κείμενο την πρόθεση ΔΙΑ/ ΕΝ. Δεν αναφέρει το εδάφιο ότι ο Σολομών ενήργησε ΔΙΑ/ ΕΝ ΧΕΙΡΙ του Σολομώντος. Το εδάφιο λέγει ότι ο Σολομών έδωσε στην βασίλισσα του Σαβά δώρα ΣΑΝ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ Σολομώντα (σύμφωνα δηλαδή με την γενναιοδωρία του). Όχι ότι ο Σολομών ΔΙΑ άλλου Σολομώντος έκανε δώρα στην βασίλισσα !Βλέπε και το εδάφιο Εσθήρ 1:7 κατά το Εβραϊκό κείμενο : «και ήτο οίνος βασιλικός εν αφθονία, κατά το χέρι (כְּיַ֖ד-κε γιαντ) του βασιλέως». Ο οίνος δίνονταν εν αφθονία συμφώνως προς το γενναιόδωρο χέρι του Βασιλιά και όχι δια μέσου (του χειρός) του Βασιλιά !Δεν έδιδε τον οίνο ο ίδιος ο Βασιλιάς αλλά ο οίνος δίδονταν σύμφωνα με την γενναιοδωρία του Βασιλιά.
Υπάρχει νοηματική διαφορά ανάμεσα στις δύο Εβραϊκές προθέσεις ΜΠΕ בְּ και ΚΕכְּ. Οι πονηροί αιρετικοί αποκρύπτουν την διαφορά των δύο αυτών προθέσεων για να περάσουν την άποψή τους.
ΝΕΕΜΙΑΣ 2:8 «καὶ ἔδωκέ μοι ὁ βασιλεὺς ὡς χεὶρ(כְּיַ֖ד- κε γιαντ) Θεοῦ ἡ ἀγαθή» (Κείμενο Εβδομήκοντα, βλέπε και Εβραϊκό).
Ο Βασιλεύς έδωσε ΣΑΝ ΤΟ ΧΕΡΙ του Θεού (το γενναιόδωρο), δεν έδωσε ο Βασιλεύς ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ του Θεού !
ΕΞΟΔΟΣ 9:35 «ελάλησε Κύριος διά χειρός (בְּיַד- μπε γιαντ) Μωϋσέως» (Εβραϊκό κείμενο).
Ο Κύριος ελάλησε δια μέσου του Μωϋσέως.
Άλλο επιχείρημα των αντι-τριαδιτών :
Γ ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ (Α ΒΑΣΙΛΕΩΝ) 8:1 :«Τότε συνήθροισεν ο βασιλεύς Σολομών τους πρεσβυτέρους του Ισραήλ και πάντας τους αρχηγούς των φυλών, τους αρχηγούς πατέρες των υιών Ισραήλ προς τον βασιλέα Σολομώντα στην Ιερουσαλήμ» (Εβραϊκό κείμενο).
Οι αιρετικοί επικαλούνται το Εβραϊκό κείμενο του Γ ΒΑΣΙΛΕΙΩΝ (Α ΒΑΣΙΛΕΩΝ) 8:1 σύμφωνα με το οποίο «ο Σολομών συνήθροισεν τους πρεσβυτέρους του Ισραήλπρος τον Σολομώντα». Ισχυρίζονται ότι και στο παρόν εδάφιο αναφέρεται δύο φορές ο Σολομών χωρίς να είναι δύο πρόσωπα.
Η παράθεση του εν λόγω εδαφίου είναι εντελώς άσχετη και χαρακτηριστική του πανικού των αιρετικών που ψάχνουν να πιαστούν από φράσεις της Γραφής για να δικαιολογήσουν την άρνησή τους να δεχτούν σαφή εδάφια στα οποία ο Γιαχβέ διακρίνεται από άλλον Γιαχβέ.
Το εδάφιο δεν λέγει ότι ο Σολομών πήγε προς τον Σολομώντα αλλά ότι ο Σολομών συνήθροισεν τους πρεσβυτέρους του Ισραήλ προς τον Σολομώντα. Με άλλα λόγια ο Σολομών ενήργησε προς τους πρεσβυτέρους ( τουςσυνήθροισεν) και όχι ότι ο Σολομών συνηθροίσθη προς τον Σολομώντα ! Αν το εδάφιο έλεγε ότι ο Σολομών συνηθροίσθη προς τον Σολομώντα θα είχαν δίκαιο να ομιλούν οι αντι-τριαδίτες για ιδιωματισμό, αφού όλοι ξέρουμε ότι ο Σολομών είναι ένα πρόσωπο και συνεπώς δεν δύναται ένας Σολομών να συναθροισθεί προς άλλον Σολομώντα ! Το ρήμα του εδαφίου αναφέρεται σε ενέργεια του Σολομώντος προς τους πρεσβυτέρους και όχι σε σχέση με τον Σολομώντα. Αν το εδάφιο έλεγε ότι ο Σολομών συνήθροισεν τους πρεσβυτέρους του Ισραήλ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ του Σολομώντος θα άλλαζε το πράγμα. Υπάρχει νοηματική διαφορά ανάμεσα στην πρόθεση ΠΡΟΣ και στην πρόθεση ΑΠΟ.
Στο εδάφιο πχ ΓΕΝΕΣΗ 19:24 « καὶ Κύριος ἔβρεξεν ἐπὶ Σόδομα καὶ Γόμορρα θεῖον, καὶ πῦρ παρὰ Κυρίου ἐξ οὐρανοῦ» βλέπουμε ότι ο Γιαχβέ βρέχει θείο και πύρ στα Σόδομα και στα Γόμορρα ΑΠΟ τον Γιαχβέ.
Τα εδάφια που παρέθεσα στα οποία παρατηρείται διάκριση Γιαχβέ από Γιαχβέ περιέχουν όλα την πρόθεση μεέτ – מֵאֵ֥ת= ΠΑΡΑ/ΑΠΟ . Οι αντι-τριαδίτες από όλη την Αγία Γραφή δεν παραθέτουν ούτε ένα εδάφιο με τον υποτιθέμενο Εβραϊκό ιδιωματισμό σύμφωνα με τον οποίο κάποιος ενεργεί προς τον εαυτό του και στο εδάφιο αυτό να υπάρχει η λέξη μεέτ – מֵאֵ֥ת !!! Γιατί η Γραφή δεν αναφέρει το σχήμα πχ: Αβραάμ ΑΠΟ Αβραάμ ή Ιακώβ ΑΠΟ Ιακώβ κτλ ; Γιατί δεν λέγει η Γραφή ότι «ο Ιωσήφ άκουσε ΑΠΟ τον Ιωσήφ τον τάδε λόγο» ; Γιατί δεν λέγει η Γραφή ότι «έγινε λόγος του Μωϋσή προς τον Φαραώ ΑΠΟ τον Μωϋσή» ;
Αντίθετα η Γραφή λέγει ότι: ΙΕΡΕΜΙΑΣ 34:12 «και εγένετο λόγος Κυρίου προς τον Ιερεμίαν παρά Κυρίου, λέγων» (Εβραϊκό κείμενο).
Ενδεικτικά και για να τεθεί τέλος σε κάθε αμφισβήτηση ότι στην Γραφή υπάρχει διάκριση προσώπων στον Θεό παραθέτω συντόμως λίγα εδάφια :
(Κείμενο Εβδομήκοντα , βλέπε και Εβραϊκό)
ΖΑΧΑΡΙΑΣ 3:2 « καὶ εἶπε Κύριος πρὸς τὸν διάβολον· ἐπιτιμήσαι Κύριος ἐν σοί, διάβολε, καὶ ἐπιτιμήσαι Κύριος ἐν σοὶ ὁ ἐκλεξάμενος τὴν ῾Ιερουσαλήμ» – Ο Γιαχβέ λέγει στον Σατανά : Είθε να σε ΕΠΙΤΙΜΗΣΕΙ ο Γιαχβέ ! Ο Ομιλών Γιαχβέ αναφέρεται σε τρίτο πρόσωπο («ἐπιτιμήσαι» =Είθε να σε ΕΠΙΤΙΜΗΣΕΙ) σε άλλον Γιαχβέ !Όταν έδειξα σε έναν Χιλιαστή της Σκοπιάς το εδάφιο αυτό μου απάντησε πως ενώ παραδέχεται ότι το κείμενο λέγει «καὶ εἶπε Κύριος πρὸς τὸν διάβολον» εντούτοις η ορθή ερμηνεία σύμφωνα με την Σκοπιά είναι « καὶ εἶπε Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΥΡΙΟΥ πρὸς τὸν διάβολον» !!!!!!! Με συμβούλεψε μάλιστα να μην κοιτάω τις λέξεις αλλά την ερμηνεία γιατί «Το γαρ γράμμα αποκτείνει» !!! Τί και αν η Γραφή λέγει «καὶ εἶπε Κύριος» ο Χιλιαστής θέλει να καταλαβαίνει «καὶ εἶπε Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Κυρίου» !
ΑΜΩΣ 4:11 «κατέστρεψα ὑμᾶς, καθὼς κατέστρεψεν ὁ Θεὸς Σόδομα καὶ Γόμορρα, καὶ ἐγένεσθε ὡς δαλὸς ἐξεσπασμένος ἐκ πυρός· καὶ οὐδ᾿ ὧς ἐπεστρέψατε πρός με, λέγει Κύριος».
Ο Γιαχβέ λέγει: Σας ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑ όπως ο Θεός ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ τα Σόδομα καὶ τα Γόμορρα και ούτε έτσι επιστρέψατε προς ΕΜΕΝΑ ! Ο ΚΥΡΙΟΣ (Γιαχβέ) διακρίνει τον εαυτό του από τον Θεό !
ΖΑΧΑΡΙΑΣ 12 10 (Κατά το Εβραϊκό): «Και θέλω εκχέει επί τον οίκον Δαβίδ και επί τους κατοίκους της Ιερουσαλήμ πνεύμα χάριτος και ικεσιών· και θέλουσιν επιβλέψει προς εμέ, τον οποίον εξεκέντησαν».
Ο ομιλών Γιαχβέ προφητεύει την διατρύπησή του ! Πως δύναται ο Θεός που είναι πνεύμα να διατρυπηθεί ; Ο Θεός έγινε άνθρωπος και διατρυπήθηκε πάνω στον Σταυρό !
ΓΕΝΕΣΗ 22:11-12 « καὶ ἐκάλεσεν αὐτὸν ἄγγελος Κυρίου ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καὶ εἶπεν· ῾Αβραάμ, ῾Αβραάμ. ὁ δὲ εἶπεν· ἰδοὺ ἐγώ. καὶ εἶπε· μὴ ἐπιβάλῃς τὴν χεῖρά σου ἐπὶ τὸ παιδάριον μηδὲ ποιήσῃς αὐτῷ μηδέν· νῦν γὰρ ἔγνων, ὅτι φοβῇ σὺ τὸν Θεὸν καὶ οὐκ ἐφείσω τοῦ υἱοῦ σου τοῦ ἀγαπητοῦ δι᾿ ἐμέ».
Ο Αγγελιοφόρος του Γιαχβέ λέγει στον Αβραάμ «οὐκ ἐφείσω τοῦ υἱοῦ σου τοῦ ἀγαπητοῦ δι᾿ ἐμέ», δεν λυπήθηκες τον υιόν σου τον μονογενή ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ! Ασφαλώς ο Αβραάμ για χάρη του Θεού δεν λυπήθηκε τον Ισαάκ και όχι για κάποιον κτιστό Άγγελο ! Ο ομιλών Άγγελος του Γιαχβέ είναι και ο ίδιος Γιαχβέ γιαυτό λέγει «οὐκ ἐφείσω τοῦ υἱοῦ σου τοῦ ἀγαπητοῦ δι᾿ ἐμέ». Δεν είναι δυνατόν ένα κτίσμα ενεργώντας ως Αγγελιοφόρος του Θεού να ομιλεί ως Θεός. Με αυτήν την λογική και οι Απόστολοι που απεστάλησαν από τον Θεό και τον αντιπροσωπεύουν θα έλεγαν «εμείς είμαστε ο Θεός» !!! Δεν είπαν ασφαλώς οι Απόστολοι τέτοια πράγματα !

Πρόσφατα Άρθρα

Ο ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ
Εκκλησία της Ελλάδος

Ο ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ

1 Νοεμβρίου 2025

Με την τέλεση πανηγυρικού Αρχιερατικού Εσπερινού, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Παραμυθίας, Φιλιατών και Γηρομερίου κ. Σεραπίωνος και τη συγχοροστασία του...

Read more
Πανηγυρικός Όρθρος και Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Αγίων Αναργύρων Παλαμά
Εκκλησία της Ελλάδος

Πανηγυρικός Όρθρος και Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Αγίων Αναργύρων Παλαμά

1 Νοεμβρίου 2025

 Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Τιμόθεος, το Σάββατο 1 Νοεμβρίου, χοροστάτησε στην ακολουθία του Όρθρου και τέλεσε τη Θεία Λειτουργία...

Read more
Επέτειος ενθρονίσεως του Μητροπολίτη Μαντινείας και Κυνουρίας και Χειροτονία Διακόνου
Εκκλησία της Ελλάδος

Επέτειος ενθρονίσεως του Μητροπολίτη Μαντινείας και Κυνουρίας και Χειροτονία Διακόνου

1 Νοεμβρίου 2025

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα τελέσθηκε σήμερα, Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2025, Δισαρχιερατική Θεία Λειτουργία για την εορτή των Αγίων Αναργύρων Κοσμά και...

Read more
Ἑορτή τοῦ Ὁσίου Δαυΐδ, τοῦ Γέροντος, στήν Ναύπακτο
Εκκλησία της Ελλάδος

Ἑορτή τοῦ Ὁσίου Δαυΐδ, τοῦ Γέροντος, στήν Ναύπακτο

1 Νοεμβρίου 2025

Τό Σάββατο, 1 Νοεμβρίου 2025, ἡ Ἱερά Μητρόπολις Ναυπάκτου καί Ἁγίου Βλασίου τιμᾶ ἕναν τοπικό ἅγιό της, τόν ὅσιο Δαυΐδ,...

Read more
Προσήλθαν 200 έφηβοι στην Θ. Λειτουργία με τον Σεβ. Ποιμενάρχη μας κ. Θεόκτιστο
Εκκλησία της Ελλάδος

Προσήλθαν 200 έφηβοι στην Θ. Λειτουργία με τον Σεβ. Ποιμενάρχη μας κ. Θεόκτιστο

1 Νοεμβρίου 2025

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και πνευματική χαρά τελέστηκε την Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2025 η Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Καστρακίου...

Read more
«Στη ζωή αυτήν έχουμε έρθει για να αποδείξουμε την αγάπη μας προς τον Χριστό και τους αδελφούς Του, ώστε να κριθούμε άξιοι της Ουρανίου Βασιλείας»
Εκκλησία της Ελλάδος

«Στη ζωή αυτήν έχουμε έρθει για να αποδείξουμε την αγάπη μας προς τον Χριστό και τους αδελφούς Του, ώστε να κριθούμε άξιοι της Ουρανίου Βασιλείας»

1 Νοεμβρίου 2025

Στον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου Λαρίσης μετέβη σήμερα Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2025, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμος,...

Read more
Πανηγύρισε ο Ιερός Ναός των Αγίων Αναργύρων Βεροίας | Χειροτονία Διακόνου
Εκκλησία της Ελλάδος

Πανηγύρισε ο Ιερός Ναός των Αγίων Αναργύρων Βεροίας | Χειροτονία Διακόνου

1 Νοεμβρίου 2025

Το Σάββατο 1 Νοεμβρίου ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων λειτούργησε και κήρυξε τον θείο λόγο στον...

Read more
Κουρά νέου Μοναχού στην Ιερά Μονή αγίας Θεοδώρας Θεσσαλονίκης
Εκκλησία της Ελλάδος

Κουρά νέου Μοναχού στην Ιερά Μονή αγίας Θεοδώρας Θεσσαλονίκης

1 Νοεμβρίου 2025

Το  εσπέρας της Παρασκευής 31 Οκτωβρίου 2025, στην Ιερά Μονή της Οσίας Θεοδώρας, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ετελέσθη ο Μέγας...

Read more
Ο όσιος Δαυίδ ο εν Ευβοία ο θαυματουργός
Πνευματικές Διδαχές

Ο όσιος Δαυίδ ο εν Ευβοία ο θαυματουργός

1 Νοεμβρίου 2025

ΛΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ  Θεολόγου -Καθηγητού Ένας από τους πλέον συμπαθείς και δημοφιλείς αγίους της Εκκλησίας μας είναι και ο όσιος...

Read more
Πανηγυρικός Εσπερινός Αγίων Αναργύρων στη Ν. Ιωνία
Εκκλησία της Ελλάδος

Πανηγυρικός Εσπερινός Αγίων Αναργύρων στη Ν. Ιωνία

31 Οκτωβρίου 2025

Με εκκλησιαστική λαμπρότητα τελέσθηκε το απόγευμα της Παρασκευής 31 Οκτωβρίου 2025 ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός επί τη εορτή των Αγίων...

Read more
Ο Εσπερινός των Αγίων Αναργύρων στο Νοσοκομείο Καρδίτσας
Εκκλησία της Ελλάδος

Ο Εσπερινός των Αγίων Αναργύρων στο Νοσοκομείο Καρδίτσας

31 Οκτωβρίου 2025

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Τιμόθεος, το απόγευμα της Παρασκευής 31 Οκτωβρίου 2025, χοροστάτησε στην ακολουθία του Εσπερινού, επί τη...

Read more
Μητροπολίτης Άρτης: «οι σπόροι της αγάπης καρποφορούν θαύματα»
Εκκλησία της Ελλάδος

Μητροπολίτης Άρτης: «οι σπόροι της αγάπης καρποφορούν θαύματα»

1 Νοεμβρίου 2025

Την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2025, το απόγευμα, στο εν Άρτη πανηγυρίζον Ιερό Μετόχιο των Αγίων Αναργύρων, της Αγιορειτικής Ιεράς Μονής...

Read more
Εκκλησία της Ελλάδος

Β’ Διαδικτυακό Σεμινάριο Επιμορφώσεως για τους Κατηχητές των Ιερών Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος

31 Οκτωβρίου 2025

Η Συνοδική Επιτροπή επί της Χριστιανικής Αγωγής της Νεότητος, κατόπιν Συνοδικής Αποφάσεως, πραγματοποιεί το Β’ Διαδικτυακό Σεμινάριο  Επιμόρφωσης Υπευθύνων Ιερέων Νεότητος, Κατηχητών και Κατηχητριών,...

Read more
Εξόδιος ακολουθία μακαριστής μοναχής Πορφυρίας
Εκκλησία της Ελλάδος

Εξόδιος ακολουθία μακαριστής μοναχής Πορφυρίας

1 Νοεμβρίου 2025

Τελέστηκε το απόγευμα της Πέμπτης 30 Οκτωβρίου 2025 στην Ιερά Μονή Αγίας Παρασκευής Κορωνείας η εξόδιος ακολουθία και η ταφή...

Read more
Η Λαμία υποκλίθηκε ευλαβικά στην Παναγία την Αντίνιτσα
Εκκλησία της Ελλάδος

Η Λαμία υποκλίθηκε ευλαβικά στην Παναγία την Αντίνιτσα

1 Νοεμβρίου 2025

Ένα λαμπρό και ιστορικό γεγονός συνετελέσθη στην πόλη της Λαμίας την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2025 το απόγευμα, στην τοπική Εκκλησία...

Read more
Previous slide
Next slide

ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ

Δώσε ψωμί και πάρε Παράδεισο
Κηρύγματα

“Αγόρασε τον Παράδεισο”

2 Νοεμβρίου 2024

του μακαριστού Μητροπολίτου Φθιώτιδος κυρού Νικολάου (Κυριακή Ε΄Λουκά - Λουκ. ιστ΄ 19-31) Ἀπό ἀναισθησία ψυχῆς ἔπασχε ὁ πλούσιος τοῦ σημε­ρινοῦ...

Χάσματα και Γεφυρώματα!!!

Ακατάλυτοι οικογενειακοί δεσμοί – Κυριακή Ε’ Λουκά

2 Νοεμβρίου 2024
Δώσε αγάπη στον πάσχοντα συνάνθρωπο και αγόρασε τον Παράδεισο

Δώσε αγάπη στον πάσχοντα συνάνθρωπο και αγόρασε τον Παράδεισο

2 Νοεμβρίου 2024
Χάσματα και Γεφυρώματα!!!

Το μήνυμα της παραβολής του πλουσίου και του φτωχού Λαζάρου

2 Νοεμβρίου 2019
«Zητεῖτε πρῶτον τήν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ»

«Το Ουράνιο Ραντεβού»

2 Νοεμβρίου 2019
Μετά το Θάνατο τι;

Μετά το Θάνατο τι;

3 Νοεμβρίου 2018
Δώσε ψωμί και πάρε Παράδεισο

Δώσε ψωμί και πάρε Παράδεισο

3 Νοεμβρίου 2018
Χάσματα και Γεφυρώματα!!!

Το μήνυμα του πλούσιου και του φτωχού Λαζάρου

4 Νοεμβρίου 2017
Χάσματα και Γεφυρώματα!!!

Το βιβλίο της ζωής

1 Νοεμβρίου 2017
Χάσματα και Γεφυρώματα!!!

Χάσματα και Γεφυρώματα!!!

30 Οκτωβρίου 2016
Χάσματα και Γεφυρώματα!!!

«Ὁ πραγματικός πλοῦτος»

16 Νοεμβρίου 2023
Χάσματα και Γεφυρώματα!!!

«Πτωχός δε τις ήν ονόματι Λάζαρος»

29 Οκτωβρίου 2016
Χάσματα και Γεφυρώματα!!!

Ανωτέρα πάντων η αγάπη

29 Οκτωβρίου 2016
Χάσματα και Γεφυρώματα!!!

Κυριακή Ε’ Λουκά: Δεν φταίει ο πλούτος, αλλά η έλλειψη της αγάπης.

29 Οκτωβρίου 2016
Χάσματα και Γεφυρώματα!!!

Σχεδίασμα Ευαγγελικού Κηρύγματος Κυριακής Ε΄ Λουκά

29 Οκτωβρίου 2016
Next Post
Βεροίας Παντελεήμων: Όταν κάνουμε λάθη και πέφτουμε, να ξανα­σηκωνόμαστε και να προσπαθούμε και πάλι

Βεροίας Παντελεήμων: Όταν κάνουμε λάθη και πέφτουμε, να ξανα­σηκωνόμαστε και να προσπαθούμε και πάλι

Πολυαρχιερατικό Συλλείτουργο στην Ι. Μονή Ξενοφώντος

Πολυαρχιερατικό Συλλείτουργο στην Ι. Μονή Ξενοφώντος

Μνημόσυνο των μακαριστών Aρχιερέων της Mητρόπολης Μαντινείας

Μνημόσυνο των μακαριστών Aρχιερέων της Mητρόπολης Μαντινείας

Λαγκαδά Ιωάννης: «Η πορεία όλων μας, θα πρέπει να είναι μία πορεία επιστροφής προς τον Θεό και συνεχούς ευχαριστίας»

Λαγκαδά Ιωάννης: «Η πορεία όλων μας, θα πρέπει να είναι μία πορεία επιστροφής προς τον Θεό και συνεχούς ευχαριστίας»

Κυριακή ΙΒ’ Λουκά στην ενορία του Αγ. Νικολάου Ερέτριας

Κυριακή ΙΒ' Λουκά στην ενορία του Αγ. Νικολάου Ερέτριας

  • Όροι χρήσης – Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις

Poimin.gr © 2023

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist