Ο ευρισκόμενος στην Άνδρο για την εορτή της Ιεράς Μονής Αγίου Παντελεήμονος, Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος κ. Τιμόθεος, χοροστάτησε απόψε κατά τον Εόρτιο Εσπερινό στην Ιερά Μονή της Αγίας Ειρήνης, Ηγουμένης της Μονής Χρυσοβαλάντου, στα Αποίκια της Άνδρου, με την παρουσία πλήθους πιστών και παρεπιδημούντων παραθεριστών, προς τους οποίους ομίλησε με λόγο Κατηχητικό και παραινετικό, και συνεχάρη τον Σεβαστοκράτορα της Μονής, Πλοιοκτήτη κ. Ελευθέριο Πολέμη για την φιλάγιο και φιλάνθρωπη προσφορά του προς τη Μονή και την Άνδρο.
Ένας χρόνος από την κοίμηση του Γέροντος Ισιδώρου – Το ετήσιο μνημόσυνό του στην Ιερά Μονή Βαρλαάμ Μετεώρων
Ρεπορτάζ: Αθανάσιος Τζάνης Μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και πνευματικής κατάνυξης τελέστηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου το ετήσιο μνημόσυνο του...
Read more














































