Την Πέμπτη 1 Αυγούστου, το πρωί, τον Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμο επισκέφθηκε ο Λαρισαίος επίτιμος Α/ΓΕΑ κ. Χρήστος Βαΐτση. Ο Σεβασμιώτατος δέχθηκε τον κ. Αρχηγό στο γραφείο του στο Επισκοπείο και είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν μία σειρά θεμάτων που αφορούν την επικαιρότητα της ζωής του τόπου μας.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more















































