Με τη συμμετοχή εκατοντάδων δρομέων από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και με απόλυτη αγωνιστική και οργανωτική επιτυχία, ολοκληρώθηκε ο 10ος επετειακός αγώνας δρόμου «Το Πέρασμα του Αποστόλου Παύλου», μαζί με τον παράλληλο παιδικό αγώνα δρόμου.
Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20 Ιουνίου 2026 με αφετηρία τον Ιερό Ναό Απ. Παύλου (Κεντρική Πλατεία Μεθώνης) και τερματισμό την Αρχαία Πύδνα και διοργανώθηκε από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, τον Δήμο Πύδνας – Κολινδρού και τον Αθλητικό Πολιτιστικό Σύλλογο Δρομέων Ν. Πιερίας «ΖΕΥΣ» υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Συλλόγων Λαϊκού Μαζικού Αθλητισμού και Υπεραποστάσεων.
Μισή ώρα πριν την έναρξη του μεγάλου αγώνα δρόμου, δόθηκε η εκκίνηση στον παιδικό αγώνα συνολικής απόστασης 500μ.με τη συμμετοχή δεκάδων παιδιών από την ευρύτερη περιοχή και όχι μόνο. Τα παιδιά τερμάτισαν καταχειροκροτούμενα από τους γονείς, τους δρομείς, τους επισκέπτες και τους φιλόξενους κατοίκους της Μεθώνης.
Σε ό,τι αφορά τον μεγάλο αγώνα δρόμου, άτομα όλων των ηλικιών από κάθε γωνιά της Ελλάδος αλλά και από το εξωτερικό, στάθηκαν στη γραμμή εκκίνησης τερματίζοντας με επιτυχία. Αξίζει να αναφερθεί ότι στον αγώνα συμμετείχαν άτομα με ειδικές ικανότητες στέλνοντας το μήνυμα της συμμετοχής χωρίς αποκλεισμούς στην μεγάλη αθλητική γιορτή της Βόρειας Πιερίας.
Την εκκίνηση έδωσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος κ. Γεώργιος μαζί με την Αντιπεριφερειάρχη Πιερίας Σοφία Μαυρίδου και τον Δήμαρχο Πύδνας-Κολινδρού Χρήστο Κομπατσιάρη. Παρέστησαν, επίσης, ο Περιφερειακός Σύμβουλος Π.Ε Πιερίας Θανάσης Λιακόπουλος, η Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Ακτών και Εθελοντισμού Μαρία Ναβροζίδου, ο Αντιδήμαρχος Δ.Ε. Μεθώνης Παύλος Μεταλίδης και ο Πρόεδρος του ΑΠΣ Δρομέων Ν. Πιερίας «ΖΕΥΣ» Νίκος Σοφιανίδης.
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Γεώργιος, αφού καλωσόρισε όλους τους δρομείς που τίμησαν με την παρουσία τους τον αγώνα, ευχαρίστησε τους εθελοντές και τους επικεφαλής των εθελοντικών ομάδων για τη συνεργασία τους στην πολύμηνη προετοιμασία του αγώνα. «Αντλώντας δύναμη και αισιοδοξία από τα πρόσωπα των παιδιών, τα οποία αποτελούν το μέλλον και την ελπίδα του τόπου μας, χαιρετίζουμε τη φετινή, ακόμη μεγαλύτερη συμμετοχή τους. Η παρουσία τους, μαζί με την εντυπωσιακή προσέλευση δρομέων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, μας γεμίζει χαρά, αλλά και ευθύνη για τη συνεχή βελτίωση της διοργάνωσης. Άλλωστε, ο συγκεκριμένος αγώνας αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία όχι μόνο για άθληση, αλλά και για εμβάθυνση στα διδάγματα του Ευαγγελίου και του Αποστόλου Παύλου. Εύχομαι υγεία και πρόοδο στη ζωή όλων και να βρισκόμαστε κάθε χρόνο εδώ για να μοιραζόμαστε τις χαρές και τις συγκινήσεις που προσφέρει η συγκεκριμένη εκδήλωση».
Στο πρόσωπο και τη σπουδαία, διαχρονική προσφορά του Σεβασμιωτάτου κ. Γεωργίου αναφέρθηκε ο Δήμαρχος Πύδνας-Κολινδρού, Χρήστος Κομπατσιάρης, εκφράζοντας τις θερμές του ευχαριστίες. Ο Δήμαρχος υπογράμμισε ότι μέσα από τις δράσεις και τις εκδηλώσεις της Μητρόπολης, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον συγκεκριμένο αγώνα δρόμου, προβάλλονται ουσιαστικά ο τόπος, καθώς και τα θρησκευτικά και πολιτιστικά μνημεία της περιοχής. Παράλληλα, ευχαριστίες απευθύνθηκαν στους τοπικούς φορείς και τους εθελοντές που στήριξαν τη διοργάνωση.
Αξίζει να αναφερθεί η συμμετοχή του Στέφανου Καραβέργου, αθλητή με ειδικές ικανότητες, ο οποίος τερμάτισε καταχειροκροτούμενος και έλαβε αναμνηστικό κύπελλο συμμετοχής από την διοργάνωση.
Τέλος ο 11χρονος Σταύρος Μανουσαρίδης ήταν ο μικρότερος σε ηλικία αθλητής του μεγάλου αγώνα ο οποίος τερμάτισε με επιτυχία, συνοδευόμενος από τον πατέρα του Μανώλη Μανουσαρίδη.
Τους τρεις πρώτες άνδρες και τις τρεις πρώτες γυναίκες βράβευσαν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Γεώργιος, ο Δήμαρχος Πύδνας- Κολινδρού Χρήστος Κομπατσιάρης και η Αντιπεριφερειαρχης Πιερίας Σοφία Μαυρίδου.
Κατά τον τερματισμό τους οι αθλητές βραβεύτηκαν από τους Βουλευτές Πιερίας Ξενοφώντα Μπαλιαράκο και Σπύρο Κουλκουδίνα, οι οποίοι τίμησαν με την παρουσία τους την διοργάνωση, χαιρέτησαν την εκδήλωση και απένειμαν μετάλλια. Σε όλους τους τερματίσαντες δρομείς δόθηκαν συλλεκτικά, ανάγλυφα μετάλλια, διπλώματα συμμετοχής και μικρογεύματα αποκατάστασης.
Νικήτριες του αγώνα (Γενική Κατάταξη):
1η Φωτεινή Ηλιάδου ΑΣ ΒΕΡΗΣ – MAKRIDIS TEAM 47:16
2η Αναστασία Ντίνα 33 Running Team 47:33
3η Ειρήνη Μάστορα Ανεξάρτητη με 47:53
Νικητές του αγώνα (Γενική Κατάταξη):
1ος Αθανάσιος Παπαδόπουλος Σύλλογος Δρομέων Κοζάνης με 35:54
2ος Αυγουστίνος Μάριαν IRENAS RUNNING TEAM με 37:31
3ος Vlatko Semenakov ΑΚ7ΜΙ ΝΟΕMVRI GEVGELIJA με 38:36
Η Οργανωτική Επιτροπή εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες προς όλους τους φορείς, συλλόγους, εθελοντές, χορηγούς και ιδιώτες που συνέβαλαν καθοριστικά στην ασφαλή και επιτυχημένη διεξαγωγή του 10ου Επετειακού Αγώνα Δρόμου «Το Πέρασμα του Αποστόλου Παύλου». Ιδιαίτερη μνεία γίνεται στην Αστυνομική Διεύθυνση Πιερίας, την Εφορεία Αρχαιοτήτων Πιερίας, στο Τμήμα Κατερίνης του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, στα Τοπικά Συμβούλια, τους πολιτιστικούς, αθλητικούς και εθελοντικούς συλλόγους της περιοχής.
Ξεχωριστές ευχαριστίες απευθύνονται στον Τεχνικό Σύμβουλο του αγώνα Γιώργο Σαλπιγγίδη για την καθοριστική συμβολή του, καθώς και στον Αλέξανδρο Πούλιο και τα μέλη του ΑΠΣ Δρομέων Ν. Πιερίας «ΖΕΥΣ» για την παρουσίαση και την υποστήριξη της διοργάνωσης. Ευχαριστίες αποδίδονται επίσης στους χορηγούς, στους δημοσιογράφους και σε όλους τους μεμονωμένους εθελοντές που συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης.















































