• Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
Πέμπτη, 10 Ιουλίου, 2025
Poimin.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
No Result
View All Result
Poimin.gr
No Result
View All Result

H εορτή της Αναλήψεως στο Θούριο

29 Μαΐου 2020
in Εκκλησία της Ελλάδος, Εκκλησιαστική Επικαιρότητα
H εορτή της Αναλήψεως στο Θούριο
Share on FacebookShare on Twitter

Με την ευκαιρία της εορτής της Θείας Αναλήψεως ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης γράφει: «Φθάσαμε στην ένδοξη Ανάληψη του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού. Και όπως ο Ευαγγελισμός είναι η αρχή όλων των Δεσποτικών εορτών, αυτή είναι το τέλος. Και εκείνη μεν ήταν το κατέβασμα του Θεού στη γη, ενώ αυτή είναι το ανέβασμα του ίδιου του Θεού Λόγου από τη γη στον ουρανό. Τότε μεν κατέβηκε γυμνός από σάρκα, ενώ τώρα ανεβαίνει φορώντας την ανθρώπινη φύση. Γι’ αυτό ας ευφρανθούμε σήμερα αδελφοί, βλέποντας την φθαρμένη και νεκρωμένη φύση μας, αυτή που γκρεμίστηκε από τον Παράδεισο, να ανεβαίνει με το Χριστό άφθαρτη και αθάνατη και με μεγάλη δόξα στους ουρανούς, ας πανηγυρίσουμε λαμπρά και ας γιορτάσουμε».

Επί τη εορτή, λοιπόν, της Αναλήψεως του Κυρίου ο Σεβασμιώτατος προέστη των ιερών ακολουθιών, του Εσπερινού και της Θείας Λειτουργίας, στην πανηγυρίζουσα ενορία Θουρίου. Αφ΄ εσπέρας τον θείο λόγο κήρυξε ο Σεβασμιώτατος ο οποίος ωμίλησε επί του υμνολογικού (δοξαστικό των αποστίχων), «Ἀνέβη ὁ Θεὸς ἐν ἀλαλαγμῷ, Κύριος ἐν φωνῇ σάλπιγγος, τοῦ ἀνυψῶσαι τὴν πεσοῦσαν εἰκόνα τοῦ Ἀδάμ, καὶ ἀποστεῖλαι Πνεῦμα Παράκλητον, τοῦ ἁγιάσαι τὰς ψυχὰς ἡμῶν», διευκρινίζοντας ότι «ως ορθόδοξοι προσδοκούμε “ανάστασιν νεκρών και ζωήν την αιώνιον” και ότι η μεν Ανάσταση αφορά σε όλους τους ανθρώπους, δικαίους και αδίκους, η δε θέωση που επαγγέλεται η Ανάληψη του Κυρίου, μόνο τους αγίους».

Το πρωί τον θείο λόγο κήρυξε ο εκ των κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεως Αλεξανδρουπόλεως Πρωτοπρ. Δημήτριος Κεσκίνης ο οποίος, μεταξύ άλλων, τόνισε·

«…Χθὲς Τετάρτη, ἡ Ἐκκλησία τέλεσε τὴν ἀποκαλούμενη “Ἀπόδοση τῆς ἑορτῆς τοῦ Πάσχα”, σὰν νὰ χαιρετᾶ δηλ. τὸ Πάσχα. Ἡ ἀκολουθία εἶναι ἀκριβῶς ἡ ἴδια, ἀπ’ ἀρχῆς μέχρι τέλους, ὅπως αὐτὴ τῆς νύχτας τοῦ Πάσχα. Ἀποχωριζόμαστε τὸ Πάσχα, τὸ “ἀποδίδουμε” στὸ ἑπόμενο ἔτος. Θὰ τὸ ξαναγιορτάσουμε τοῦ χρόνου.

Ἴσως νὰ ἔπρεπε νὰ αἰσθανόμαστε λυπημένοι. Ἀντί ὅμως γιὰ λύπη, μᾶς δίνεται νέα χαρά: ἡ χαρὰ νὰ στοχαζόμαστε καὶ νὰ γιορτάζουμε τὴν Ἀνάληψη. Σύμφωνα μὲ τὴν εὐαγγελικὴ διήγηση αὐτοῦ τοῦ γεγονότος, ὁ Κύριος ἀφοῦ ἔδωσε τὶς τελευταῖες ὁδηγίες στοὺς μαθητές, «ἐξήγαγε … αὐτοὺς ἔξω ἕως εἰς Βηθανίαν, καὶ ἐπάρας τὰς χεῖρας αὐτοῦ εὐλόγησεν αὐτούς. καὶ ἐγένετο ἐν τῷ εὐλογεῖν αὐτὸν αὐτοὺς διέστη ἀπ᾿ αὐτῶν καὶ ἀνεφέρετο εἰς τὸν οὐρανόν. καὶ αὐτοὶ προσκυνήσαντες αὐτὸν ὑπέστρεψαν εἰς ῾Ιερουσαλὴμ μετὰ χαρᾶς μεγάλης», (Λουκ. 24, 50-52).

Ποιὰ εἶναι ἡ πηγὴ αὐτῆς τῆς μεγάλης χαρᾶς; Γιὰ ποιό λόγο οἱ μαθητὲς χαίρονται καὶ η Ἐκκλησία μέχρι σήμερα πανηγυρίζει τὸ γεγονός τῆς Ἀναλήψεως; Μήπως γιορτάζουμε τὴν ἀναχώρηση τοῦ Χριστοῦ; Φαίνεται σὰν ὁΧριστὸς νὰ ἔφυγε καὶ νὰ ἄφησε μόνους τούς μαθητές· ἦταν μιὰ μέρα χωρισμοῦ. Φαίνεται πώς παρῆλθε ἡ χαρά, ἡ χαρὰ τῆς ἐπίγειας καὶ καθημερινῆς συντροφιᾶς μὲ τόν Χριστό, πώς ἔφθασε στὸ τέλος ἡ προστασία πού παρεῖχε ἡ δύναμη καὶ ἡ θεότητά Του.

Φυσικὰ ἡ Ἐκκλησία δὲν ἑορτάζει τὴν ἀναχώρηση τοῦ Χριστοῦ. Ὁ Χριστὸς δὲν ἀναχώρησε ποτέ. Ἐξ ἄλλου ὁ ἴδιος εἶπε στοὺς μαθητές του: «μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος». (Ματθ. 28, 20), καὶ ὁλόκληρη ἡ χαρὰ τῆς Χριστιανικῆς πίστης βρίσκεται στὴ συνειδητοποίηση τῆς παρουσίας Του, ὅπως ἀκριβῶς τὴν ὑποσχέθηκε: «οὗ γάρ εἰσι δύο ἢ τρεῖς συνηγμένοι εἰς τὸ ἐμὸν ὄνομα, ἐκεῖ εἰμι ἐν μέσῳ αὐτῶν» (Ματθ. 18, 20). Ἑπομένως, δὲν γιορτάζουμε τὴν ἀναχώρηση τοῦ Χριστοῦ, ἀλλά τὴν ἀνάληψή Του στοὺς οὐρανούς. Τὶ σημαίνει ὅμως Ἀνάληψη καὶ γιατὶ τὴν πανηγυρίζουμε.

Γιὰ νὰ καταλάβουμε τὸ περιεχόμενο τῆς μεγάλης χαρᾶς πρέπει νὰ ἐμβαθύνουμε στὸ νόημα τοῦ γεγονότος τῆς Ἀναλήψεως.

Χαιρόμαστε καὶ πανηγυρίζουμε αὐτὴ τὴν ἡμέρα, γιατὶ τὸ γεγονὸς τῆς Ἀναλήψεως άποτελεῖ τὸν τελευταῖο σταθμό θὰ λέγαμε καὶ τὴν ὁλοκλήρωση τοῦ σχεδίου τοῦ Θεοῦ γιὰ τὴν σωτηρία τοῦ ἀνθρώπου.

Ὁ ἄνθρωπος μὲ τὴν παρακοὴ ἔχασε τὸν προσανατολισμό του. Ἀπὸ τὴν κατὰ φύση κατάστασή τῆς ἀγάπης καὶ τῆς ἐλευθερίας, ξέπεσε στὴν παρὰ φύση ὑποδούλωση στὸν ἐγωϊσμό καὶ τὴν ἁμαρτία. Ὁ Θεός, ποὺ δὲν ἔπαψε νὰ ἀγαπᾶ τὸν ἄνθρωπο, ἐκπόνησε ἕνα σχέδιο γιὰ τὴν ἐπαναφορὰ τοῦ ἀνθρώπου στὸ κατὰ φύση καὶ τὴν περεταίρω προώθησή του στὴν ἔνωση μὲ τὸν Θεό, ὅπως λέγεται τὸ σχέδιο τῆς θείας οἰκονομίας γιὰ τὴν σωτηρία τοῦ ἀνθρώπου. Αὐτὸ τὸ σχέδιο ξεκινὰ μὲ τὸν Εὐαγγελισμὸ τῆς Θεοτόκου, τὴν Γέννηση τοῦ Χριστοῦ, ἐκτυλίσσεται μέσα ἀπὸ τὰ γεγονότα τῆς ζωῆς τοῦ Χριστοῦ ποῦ ἀποτελοῦν τὶς ὑπόλοιπες δεσποτικὲς ἑορτές καὶ ὁλοκληρώνεται μὲ τὴν Ἀνάληψη τοῦ Χριστοῦ στοὺς οὐρανούς.

Ἃς πάμε λίγο πιὸ βαθειὰ καὶ ἂς προσπαθήσουμε νὰ ἀπαντήσουμε στὸ ἐρώτημα, τὶ ἦταν αὐτὸ ποὺ ἀναλήφθηκε στοὺς οὐρανούς; Μὰ θὰ μοῦ πεῖτε ὁ Χριστός. Ὁπωσδήποτε. Ὁ Χριστὸς ὅμως εἶχε δύο φύσεις, τὴν θεία καὶ τὴν ἀνθρώπινη. Ἦταν ταυτόχρονα καὶ Θεός καὶἄνθρωπος. Σύμφωνα μὲ τὴν διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας γιὰ τὴν Ἁγία Τριάδα, ἡ θεία φύση τοῦ Χριστοῦ δὲν εἶναι αὐτόνομη, ἀλλά ταυτίζεται μὲ αὐτὴ τῶν ἄλλων δύο Προσώπων τῆς Τριάδος. Ὁ Χριστὸς ὡς Θεὸς δὲν ἀποχωρίστηκε ποτὲ ἀπὸ τὴν Τριάδα καὶ ἡ μία φύση τῆς θεότητος ἦταν πάντοτε παροῦσα στὴν ὕπαρξη τοῦ Χριστοῦ. Ἑπομένως ἡ Ἀνάληψη δὲν ἀφορᾶ στὴ θεία φύση τοῦ Χριστοῦ, αὐτὴ ὑπῆρχε πάντοτε καὶ στὴ γῆ καὶ στὸν οὐρανό. Αὐτὸ ποὺ ἀναλήφθηκε στοὺς οὐρανοὺς, αὐτὸ ποὺ ἀνυψώθηκε στοὺς οὐρανοὺς εἶναι ἡ ἀνθρώπινη φύση τοῦ Χριστοῦ. Γι’ αὐτὸ χαιρόμαστε καὶ γι’ αὐτὸ πανηγυρίζουμε σήμερα γιατὶ ἐκεῖ στὰ δεξιὰ τοῦ Πατρός, ἀπ’ ὅπου δὲν ἔλειψε ποτὲ ὁ Υἱὸς ὡς Θεός, τώρα τοποθετεῖται μαζύ του καὶ ἡ ἀνθρώπινη φύση, ὁ ἄνθρωπος. Μ’ αὐτὸ τὸν τρόπο μπολιάζεται ὁ ἄνθρωπος στὴ θεότητα, ἐπανέρχεται  στὸ κατὰ φύση καὶ ξανααποκτᾶ τὴν προοπτικὴ τοῦ καθ’ ὁμοίωσιν, μπορεῖ μὲ τὴν Χάρη τοῦ Θεοῦ νὰ ἑνωθεῖ πραγματικὰ μαζύ Του. Νὰ γιατὶ ὁλοκληρώνεται σήμερα τὸ σχέδιο τοῦ Θεοῦ γιὰ τὴν σωτηρία μας. Νὰ ἀπὸ ποῦ πηγάζει ἡ μεγάλη χαρὰ καὶ ἡ ἐλπίδα τῆς σημερινῆς ἑορτῆς.

Ἕνας σύγχρονος μεγάλος θεολόγος ὁ ἀείμνηστος π. Ἀλέξανδρος Σμένμαν ἀναφερόμενος στὸ περιεχόμενο τῆς ἑορτῆς μᾶς διδάσκει:

«Ἡ ἑορτὴ τῆς Ἀναλήψεως ἀποτελεῖ γιορτασμὸ τοῦ ἀνοίγματος τοῦ οὐρανοῦ στοὺς ἀνθρώπους, τοῦ οὐρανοῦὡς τοῦ νέου καὶ αἰώνιου οἴκου, τοῦ οὐρανοῦ ὡς τῆς ἀληθινῆς μας πατρίδας. Ἡ ἁμαρτία χώρισε βίαια τὴ γῆ ἀπὸτὸν οὐρανὸ καὶ μᾶς ἔκανε γήινους καὶ χοντροκομμένους, προσήλωσε τὸ βλέμμα μας σταθερὰ στὸ ἔδαφος καὶ ἔκανε τὴ ζωὴ μας ἀποκλειστικὰ γεωτροπική. Ἁμαρτία εἶναι ἡπροδοσία τοῦ οὐρανοῦ μέσα στὴν ψυχή. Αὐτὴ ἀκριβῶς τὴμέρα, τὴν ἑορτὴ τῆς Ἀναλήψεως, ξαναανακαλύπτουμε τὴν προοπτικὴ τοῦ οὐρανοῦ. ….. οὐρανὸς εἶναι τὸ ὄνομα τῆς αὐθεντικῆς κλήσης μας ὡς ἀνθρώπινα πλάσματα, οὐρανὸς εἶναι ἡ τελικὴ ἀλήθεια γιὰ τὴ γῆ. Ὄχι. Ὁ οὐρανὸς δὲν βρίσκεται κάπου στὸ ἀπώτερο διάστημα πέρα ἀπό τούς πλανῆτες ἤ σὲ κάποιον ἄγνωστο γαλαξία. Οὐρανὸς εἶναι αὐτὸ πού μᾶς ἐπιστρέφει ὁ Χριστός, ὅ,τι χάσαμε μὲ τὴν ἁμαρτία καὶ τὴν ὑπερηφάνεια, μὲ τὶς ἐπίγειες, ἀποκλειστικὰ γήινες, ἐπιστῆμες καὶ ἰδεολογίες, καὶ τώρα εἶναι ἀνοικτός, μᾶς τὸν προσφέρει καὶ μᾶς τὸν ἐπιστρέφει ὁ Χριστός. Οὐρανὸς εἶναι τὸ βασίλειο τῆς αἰώνιας ζωῆς, τὸ βασίλειο τῆς ἀλήθειας, τῆς καλωσύνης καὶ τῆς ὀμορφιᾶς. Οὐρανὸς εἶναι ὁλόκληρη ἡ πνευματικὴ μεταμόρφωση τῆς ἀνθρώπινης ζωῆς· οὐρανὸς εἶναι ἡ βασιλεία τοῦ Θεοῦ, ἡ νίκη πάνω στὸ θάνατο, ὁ θρίαμβος τῆς ἀγάπης καὶ τῆς φροντίδας· οὐρανὸς εἶναι ἡ ἐκπλήρωση αὐτῆς τῆς ἔσχατης ἐπιθυμίας, γιὰ τὴν ὁποία εἰπώθηκε: «ἃ ὀφθαλμὸς οὐκ εἶδε καὶ οὖς οὐκ ἤκουσε καὶ ἐπὶ καρδίαν ἀνθρώπου οὐκ ἀνέβη, ἃ ἡτοίμασεν ὁ Θεὸς τοῖς ἀγαπῶσιν αὐτόν» (Α’ Κορ. 2, 9).

Ὅλα αὐτὰ μᾶς ἔχουν ἀποκαλυφθεῖ, μᾶς ἔχουν δοθεῖ ἀπὸ τὸν Χριστό. Καὶ ἔτσι ὁ οὐρανὸς διαπερνᾶ τὴ ζωή μας ἐδῶ καὶ τώρα, ἡ ἴδια ἡ γῆ γίνεται μιὰ ἀντανάκλαση, ἕνα εἴδωλο τῆς οὐράνιας ὀμορφιᾶς. Ποιὸς κατῆλθε ἀπὸ τὸν οὐρανὸ στὴ γῆ γιὰ νὰ μᾶς ἐπιστρέψει τὸν οὐρανό; Ὁ Θεός. Ποιὸς ἀνέβηκε ἀπὸ τὴ γῆ στὸν οὐρανό; Ὁ ἄνθρωπος Ἰησοῦς.

Ὁ Μέγας Ἀθανάσιος λέει πώς “ὁ Θεὸς ἔγινε ἄνθρωπος γιὰ νὰ γίνει ὁ ἄνθρωπος θεός”. Ὁ Θεὸς κατέβηκε στὴ γῆ γιὰ νὰ μπορέσουμε ἐμεῖς νὰ ἀνεβοῦμε στὸν οὐρανό! Αὐτὸ ἀκριβῶς γιορτάζουμε τὴν ἡμέρα τῆς Ἀναλήψεως! Αὐτὴ εἶναι ἡ πηγὴ τῆς λαμπρότητας καὶ τῆς ἄρρητης χαρᾶς. Ἂν ὁ Χριστὸς βρίσκεται στὸν οὐρανό, κι ἂν Τὸν πιστεύουμε καὶ Τὸν ἀγαποῦμε, τότε εἴμαστε κι ἐμεῖς μαζί Του, στὸ δεῖπνο Του, στὴ Βασιλεία Του.»

Ἀπ’ ὀλα ὅσα εἴπαμε, καταλαβαίνουμε ἀδελφοί μου πὼς ἡθυσία καὶ ἡ ἀγάπη τοῦ Θεοῦ μας, μᾶς ἐξασφάλισε τὴν δυνατότητα. Μᾶς χάρισε τὴν σωτηρία. Ἀπομένει σὲ μᾶς νὰ ἀποδεχθοῦμε τὴν δωρεά. Νὰ ἀντιδράσουμε στὴν ἁμαρτία ποὺ μᾶς τραβᾶ πρὸς τὰ κάτω, νὰ τηρήσουμε τὶς ἐντολές Του, νὰ ἀτενίζουμε τὴν θεϊκὴ σάρκα νὰ ἀνέρχεται στὸν οὐρανὸ καὶ νὰ ἀφεθοῦμε σ’ αὐτή, δηλαδή στὸν ἴδιο τὸ Χριστό, νὰ μᾶς τραβᾶ πρὸς τὰ πάνω, ἐκεῖ ποὺ βρίσκεται ἡ ἀλήθεια γιὰ τὸν κόσμο καὶ τὸν ἄνθρωπο, ἐκεῖ ποὺ βρίσκεται ἡ Ζωή».

Πρόσφατα Άρθρα

Με αφορμή τις 250.000 συνδρομητές και 54.000.000 προβολές στο κανάλι «Geron Nektarios »
Εκκλησία της Ελλάδος

Ξέρεις πότε θα καταστραφείς; Η αλήθεια που ΔΕΝ θες να ακούσεις

9 Ιουλίου 2025

Ξέρεις πότε θα καταστραφείς; Η αλήθεια που ΔΕΝ θες να ακούσεις. Πότε ξεκινά η πραγματική καταστροφή στη ζωή μας; Όταν...

Read more
Ξεκίνησε επίσημα η κατασκηνωτική περίοδος 2025 για την «Χριστιανική Αγωγή» στην Κερασιά
Εκκλησία της Ελλάδος

Ξεκίνησε επίσημα η κατασκηνωτική περίοδος 2025 για την «Χριστιανική Αγωγή» στην Κερασιά

9 Ιουλίου 2025

Με αισιοδοξία και χαρά ξεκίνησε και επίσημα η θερινή κατασκηνωτική περίοδος 2025 της κατασκήνωσης του Συλλόγου Ορθοδόξου Χριστιανικής Αγωγής Καρδίτσας,...

Read more
Θεία Λειτουργία υπέρ των ναυτικών στην ναυπρύτανι Χίο.
Εκκλησία της Ελλάδος

Θεία Λειτουργία υπέρ των ναυτικών στην ναυπρύτανι Χίο.

9 Ιουλίου 2025

Με ευλάβεια και κατάνυξη τελέσθηκε την Κυριακή 6 Ιουλίου στην Ι. Μονή Μυρσινίδιου Βροντάδου Χίου Αρχιερατική Θ. Λειτουργία υπέρ των...

Read more
Φιλανθρωπική Συναυλία Παντελή Θαλασσινού υπέρ των Συσσιτίων της Ι. Μ. Κίτρους
Εκκλησία της Ελλάδος

Φιλανθρωπική Συναυλία Παντελή Θαλασσινού υπέρ των Συσσιτίων της Ι. Μ. Κίτρους

9 Ιουλίου 2025

Ξεχωριστή εκδήλωση η οποία υλοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Ιεράς Μητροπόλεως Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος με σκοπό την ενίσχυση του φιλανθρωπικού...

Read more
Λαμπρός ο εορτασμός της Παναγίας Τριχερούσας στην Φοινικούντα
Εκκλησία της Ελλάδος

Την Παναγία Τριχερούσα και τον Άγιο Παΐσιο τον Αγιορείτη θα εορτάσει η Φοινικούντα

9 Ιουλίου 2025

Με λαμπρότητα και την πρέπουσα εκκλησιαστική τάξη θα εορτάσει και φέτος η Φοινικούντα την Πολιούχο της Παναγία Τριχερούσα, κατά τό...

Read more
Ο Γέροντας Νεκτάριος αύριο θα ομιλήσει στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου στον Καρέα
Εκκλησία της Ελλάδος

Μας χειραγωγούν μέσω φόβου – ΔΕΣ ΠΩΣ!

9 Ιουλίου 2025

Δεν είναι θεωρίες. Δεν είναι τυχαίο. Δεν είναι συνωμοσίες. Ο φόβος είναι το απόλυτο εργαλείο ελέγχου και το χρησιμοποιούν εναντίον...

Read more
Ἐκδημία Ἱερέως π. Χρήστου Τσεβᾶ
Εκκλησία της Ελλάδος

Εκδημία Πρωτοπρεσβυτέρου Ηλία Φρατσέα

9 Ιουλίου 2025

Η Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών μετά πολλής θλίψεως αναγγέλλει την εκδημία του μακαριστού Πρωτοπρεσβυτέρου κυρού Ηλία Φρατσέα, Κληρικού Αυτής. Ο μακαριστός...

Read more
Ο εορτασμός της Αγίας Κυριακής στον Γυμνότοπο του δήμου Ζηρού
Εκκλησία της Ελλάδος

Ο εορτασμός της Αγίας Κυριακής στον Γυμνότοπο του δήμου Ζηρού

9 Ιουλίου 2025

Τήν Κυριακή 6 Ἰουλίου ἐ.ἔ. καί ὥρα 8μ.μ. ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Χρυσόστομος χοροστάτησε στό ἑσπερινό στόν πανηγυρίζοντα Ἱερό...

Read more
Ο εορτασμός της Αγίας Κυριακής στην ορεινή Νάξο
Εκκλησία της Ελλάδος

Ο εορτασμός της Αγίας Κυριακής στην ορεινή Νάξο

9 Ιουλίου 2025

Στον Πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό Αγίας Κυριακής του ορεινού οικισμού της Μέσης Νάξου, μετέβη το πρωί της Δευτέρας 7-7-2025, ο Σεβασμιώτατος...

Read more
Αγιασμός στις Κατασκηνώσεις των ΧΜΟ στην Ι.Μ. Φθιώτιδος
Εκκλησία της Ελλάδος

Αγιασμός στις Κατασκηνώσεις των ΧΜΟ στην Ι.Μ. Φθιώτιδος

9 Ιουλίου 2025

Για μια ακόμη χρονιά ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ. Συμεών επισκέφθηκε τις ορεινές Κατασκηνώσεις της Ιεραποστολικής Αδελφότητος «ΖΩΗ» στο δάσος...

Read more
Άγιος Νεομάρτυς Μιχαήλ  Πακνανάς ο κηπουρός  {9 Ιουλίου}
Πνευματικές Διδαχές

Άγιος Νεομάρτυς Μιχαήλ Πακνανάς ο κηπουρός {9 Ιουλίου}

9 Ιουλίου 2025

ΛΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ Θεολόγου – Καθηγητού Στη μεγάλη ομάδα των Νεομαρτύρων εξέχουσα θέση κατέχουν τα νέα παιδιά, αγόρια και κορίτσια,...

Read more
Μεγαλειώδης λιτανεία στην Αγία Μαρίνα Ηλιουπόλεως
Συνοπτικός

Ο παπα-Σεραφείμ βάζει «κόκκινη κάρτα» στους πολιτικούς για το πανηγύρι της Αγίας Μαρίνας

8 Ιουλίου 2025

Την επόμενη της κατακραυγής που ξεσήκωσε η επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο Άγιον Όρος, ήρθε η φωνή ενός θαρραλέου παπά να...

Read more
Τιμώντας τον Άγιο Προκόπιο στην Πορτίτσα
Εκκλησία της Ελλάδος

Τιμώντας τον Άγιο Προκόπιο στην Πορτίτσα

8 Ιουλίου 2025

Στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό του Αγίου Προκοπίου στην Τοπική Κοινότητα Πορτίτσας, όπου πλήθος πιστών συγκεντρώθηκε με ευλάβεια, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης...

Read more
Η εορτή της Αγίας Κυριακής στην Κέρκυρα
Εκκλησία της Ελλάδος

Η εορτή της Αγίας Κυριακής στην Κέρκυρα

8 Ιουλίου 2025

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κερκύρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων, κ. Νεκτάριος, εόρτασε τη μνήμη της Αγίας Μεγαλομάρτυρος Κυριακής της αθληφόρου στην...

Read more
Ο Άγιος ένδοξος Μεγαλομάρτυρας Προκόπιος (+ 8 Ιουλίου)
Πνευματικές Διδαχές

Ο Άγιος ένδοξος Μεγαλομάρτυρας Προκόπιος (+ 8 Ιουλίου)

8 Ιουλίου 2025

Ο μέγας αυτός και περιβόητος ανάμεσα στους μάρτυρες Προκόπιος, έζησε στα χρόνια του αυτοκράτορα Διοκλητιανού κατά το έτος 290. Καταγόταν...

Read more
Previous slide
Next slide

ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ

Η Μεγαλομάρτυς Αγία Κυριακή {7 Ιουλίου}
Αγίας Κυριακής

Η Μεγαλομάρτυς Αγία Κυριακή {7 Ιουλίου}

7 Ιουλίου 2025

ΛΑΜΠΡΟΥ Κ. ΣΚΟΝΤΖΟΥ Θεολόγου Καθηγητού Οι Μάρτυρες κατέχουν τη σημαντικότερη θέση στην Εκκλησία μας, διότι Αυτή είναι θεμελιωμένη στη μαρτυρία,...

Ἁγία Κυριακή

Αγία μάρτυς Κυριακή, η θαρραλέα αθλήτρια του Κυρίου

7 Ιουλίου 2025
Ἁγία Κυριακή

Ἁγία Κυριακή

6 Ιουλίου 2018
Next Post
Η εορτή της Αναλήψεως του Κυρίου στην Ι.Μ. Λευκάδος

Η εορτή της Αναλήψεως του Κυρίου στην Ι.Μ. Λευκάδος

Χειροτονία Διακόνου στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Δεσφίνας

Χειροτονία Διακόνου στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Δεσφίνας

Χειροθεσία Καθηγουμένου στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Δεσφίνας

Χειροθεσία Καθηγουμένου στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Δεσφίνας

Τά ὀνόματα τοῦ Σατανᾶ

Λαγκαδά  Ιωάννης: Nα παραδειγματιζόμαστε από τους αγώνες των προγόνων μας

Λαγκαδά Ιωάννης: Nα παραδειγματιζόμαστε από τους αγώνες των προγόνων μας

  • Όροι χρήσης – Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις

Poimin.gr © 2023

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist