Τις προηγούμενες ημέρες κυκλοφόρησε ένα κείμενο από κελιώτες αγιορείτες, αντιτιθέμενο στην έξοδο του Θεομητορικού σεβάσματος της εικόνος του Άξιον Εστίν, εκ του Πρωτάτου του Αγίου Όρους, προς προσκύνησή Του στην πρωτεύουσα του ελληνικού κράτους, εν μέσω της Μεγάλης Τεσσαρακοστής.
Οι θέσεις τους δεν ήτανε έωλες, αλλά σίγουρα κανείς δεν θα τους έδινε σημασία εάν δεν υπήρχαν άλλα πράγματα πίσω από αυτό που φαίνεται.
Ήρθε λοιπόν η Διαρκής Ιερά Σύνοδος και άκουσε δεύτερες σκέψεις από τις αρχικές και αποφάσισε να αναβάλει το προσκύνημα.
Το ανακοινωθέν δεν αφήνει να καταλάβεις τους λόγους αυτής της απόφασης. Κι αν μας πουν πως υιοθέτησαν τις απόψεις των κελιωτών θα πρέπει με μειδίαμα να πάμε στις επόμενες σκέψεις.
Το βάρος στις ψυχές των ανθρώπων από την πίεση δύο χρόνων υγειονομικής κρίσης και πολύ περισσότερων οικονομικής, η περιρρέουσα ατμόσφαιρα από την παγκόσμια κατάσταση ανησυχίας, αλλά και τα προβλήματα που δημιούργησαν θεομηνίες στη γειτονική Χώρα έως και το συμβάν των Τεμπών, θα έπρεπε να υποστηρίξουνε τη θέληση της Ιεράς Συνόδου να έρθει η Παναγία στην Αθήνα για να ενισχύσει ψυχικά τους ανθρώπους που έχουν την απαντοχή τους και την ελπίδα τους στην Παναγία.
Όμως το προσκύνημα αναβλήθηκε, πιθανώς ματαιώθηκε και οι επόμενες σκέψεις που μπορούμε να κάνουμε είναι ότι αυτό ήταν κυβερνητική απαίτηση, αφού οι εξουσίες δεν θέλουν τους ανθρώπους να βρίσκουν Ελπίδα και Ειρήνη μέσα από την πίστη τους.
Και όταν οι άνθρωποι σε όλη την Ελλάδα, μετά το έγκλημα των Τεμπών συγκεντρώνονται και διαμαρτύρονται και απαιτούν κάθαρση και δικαίωση, τότε δεν απέχει πολύ από το να υιοθετήσουμε την άποψη ότι δεν συνέφερε πολιτικά την εξουσία η παρουσία της Παναγίας στην καρδιά της Ελλάδας, μιας και θα έφερνε χιλιάδες ανθρώπους στο εικόνισμα της.
Ανθρώπους οι οποίοι θα μπορούσαν στις αναμονές και συγκεντρώσεις τους, να ορίζουνε πώς και τι υπέρ του λαού, βάζοντας στο περιθώριο, την πολιτική και τους πολιτικούς.
Αν τώρα ή νόμω κρατούσα Πολιτεία για μία ακόμη φορά έκανε το δικό της θέλω χωρίς να δώσει την ευκαιρία προπασχαλίως να γιορτάσουμε και Ανάσταση αφού μας ήρθε πρόωρα Μεγάλη Παρασκευή, Υπεραγία Θεοτόκε βοήθει…
Συνοπτικός