Ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Γ. Καμίνης, συνοδευόμενος από τους διατελέσαντες Βουλευτές κα Άννα Καραμάνου και κ. Γ. Παπαμανώλη και τον διατελέσαντα Νομάρχη κ. Δημήτριο Μπάιλα, επεσκέφθη σήμερα το μεσημέρι στα Γραφεία της Ιεράς Μητροπόλεως τον Σεβασμιώτατο κ. Δωρόθεο Β΄, με τον οποίο αντάλλαξαν απόψεις για θέματα της επικαιρότητας και σχετικά με το θέμα του γλυπτού της “Κοιμωμένης” του Χαλεπά, για το οποίο υπάρχει αλληλογραφία μεταξύ του Δήμου Αθηναίων και του Πανελληνίου Ιερού Ιδρύματος Ευαγγελιστρίας, όσον αφορά το θέμα του ιδιοκτησιακού καθεστώτος, τη συντήρηση και τη διαφύλαξη του εμβληματικού αυτού γλυπτού.

Ένας χρόνος από την κοίμηση του Γέροντος Ισιδώρου – Το ετήσιο μνημόσυνό του στην Ιερά Μονή Βαρλαάμ Μετεώρων
Ρεπορτάζ: Αθανάσιος Τζάνης Μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και πνευματικής κατάνυξης τελέστηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου το ετήσιο μνημόσυνο του...
Read more














































