• Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
Πέμπτη, 19 Ιουνίου, 2025
Poimin.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
No Result
View All Result
Poimin.gr
No Result
View All Result

Φθιώτιδος Συμεών: «Η Ανάσταση μας περνάει από την ιδιωτεία στην κοινωνία»

5 Μαΐου 2025
in Εκκλησία της Ελλάδος
Φθιώτιδος Συμεών: «Η Ανάσταση μας περνάει από την ιδιωτεία στην κοινωνία»
Share on FacebookShare on Twitter

Στον Ιερό Ναό Ζωοδόχου Πηγής, στον ιστορικό και ηρωικό Γοργοπόταμο, ιερούργησε σήμερα ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ. Συμεών, μεθεορτίως της πανηγύρεως του Ναού.

          Η Αρχιερατική Θεία Λειτουργία μεταδόθηκε απευθείας από τηλεοράσεως, ραδιοφώνου και διαδικτύου, ενώ το Ιερό Αναλόγιο διακόνησε ο Πρωτοψάλτης του Ναού κ. Ραφαήλ Σφήκας, μαθητής του Ωδείου της Ιεράς Μητροπόλεως «Γερμανός ο Μελωδός» συμπαραστατούμενος από τους οικογενείς του, τον πατέρα του κ. Κωνσταντίνο Σφήκα, Θεολόγο – συνεργάτη της τοπικής Εκκλησίας και τον αδελφό του κ. Αθανάσιο Σφήκα.

          Στο κήρυγμά του ο Σεβασμιώτατος κ. Συμεών μεταξύ άλλων ανέφερε:

          «Στο αποστολικό ανάγνωσμα μας παρουσιάζει ο Ευαγγελιστής Λουκάς μέσα από τις Πράξεις των Αποστόλων την ζωή της πρώτης χριστιανικής κοινότητας μετά την Ανάσταση του Χριστού. Δεν είναι τυχαίο ότι οι πρώτες κοινότητες ονομάζονται «Αγάπες», φέρουν το όνομα της αγάπης και κύριο χαρακτηριστικό τους είναι η τέλεση της Θείας Ευχαριστίας και το τραπέζι της αγάπης, τρώνε όλοι μαζί, γίνονται σύντροφοι, γίνονται συνδαιτυμόνες όχι μόνο στην Ουράνια Βασιλεία, αλλά και στην επίγεια βασιλεία, έχουν τα πάντα κοινά, κοινό φαγητό, κοινό ταμείο, κοινή ζωή, κοινή στόχευση. Ζουν σε μία κοινότητα κοινοκτημοσύνης και αγάπης, όπου εγκαταλείπουν το ατομικό χάριν του κοινού και ακριβώς η Αγία μας Εκκλησία, δια των Αγίων Αποστόλων βλέποντας τη σπουδαιότητα αυτών των τραπεζών της αγάπης, βλέποντας την σπουδαιότητα και μοναδικότητα και την μεγάλη αλήθεια της κοινής ζωής της κοινοτικής επιλέγει να εκλέξει διακόνους, αυτό μας παρουσιάζει σήμερα στο Αποστολικό Ανάγνωσμα, την εκλογή των επτά διακόνων με πρώτο τον Άγιο Πρωτοδιάκονο,  Αρχιδιάκονο και Πρωτομάρτυρα Στέφανο για να διακονούν τα τραπέζια της αγάπης, για να διακονούν, να συντονίζουν, να εποπτεύουν και να μεριμνούν για αυτές τις κοινές τράπεζες.

Αυτή είναι μία πρώτη μεγάλη έκπληξη! Και τι σημαίνει έκπληξη;

          Έξοδος από την πλήξη. Έξοδος από την πλήξη της ατομικότητας, έξοδος από την πλήξη της ατομοκρατίας, έξοδος από την πλήξη της μοναξιάς. Βρίσκονται οι άνθρωποι στο ίδιο τραπέζι ανεξαρτήτως οικονομικής καταστάσεως, ανεξαρτήτως φύλου, ανεξαρτήτως κοινωνικής θέσης, ανεξάρτητα από οποιαδήποτε άλλη προδιαγραφή αλλά μονάχα με ένα και μοναδικό κριτήριο : την αγάπη στον Αναστημένο Χριστό, την αγάπη προς τον Θεό και την αγάπη προς τον άνθρωπο.

          Όμως και το ευαγγελικό ανάγνωσμα σήμερα και η εορτή των Αγίων Μυροφόρων γυναικών του ευσχήμων βουλευτή του Ιωσήφ του από Αριμαθαίας και του Νικοδήμου του νυχτερινού μαθητού είναι και αυτές γιορτές και αυτά τα πρόσωπα αφορμές εκπλήξεως. Βρίσκεται ο Χριστός πάνω στον Σταυρό, μας μεταφέρει η Αγία μας Εκκλησία στη Μεγάλη Παρασκευή, μας μεταφέρει τελετουργικά στην τελετή της Αποκαθηλώσεως, βρίσκεται ο Χριστός πάνω στον Σταυρό, γέρνει το Κεφάλι Του και παραδίδει το Πνεύμα Του και βρίσκεται νεκρός πάνω στον Γολγοθά μόνος και εγκαταλελειμμένος και σχολιάζουν οι Πατέρες της Εκκλησίας και αναρωτιούνται : τόσους τυφλούς θεράπευσε ο Χριστός, τόσους πολλούς, τόσους κωφούς, τόσους ανθρώπους ευεργέτησε, τόσοι απήλαυσαν τη διδασκαλία Του, τόσοι μαγεύτηκαν από το λόγο Του, τόσοι ήταν αυτοί οι οποίοι βροντοφώναζαν «Ωσαννά», τόσοι ήταν αυτοί που έτρεχαν να Τον χαιρετήσουν, συνθλίβονταν οι όχλοι για να αγγίξουν το Χριστό και τώρα δεν υπάρχει κανένας που να ενδιαφερθεί έστω να κλείσει τα μάτια Του πάνω στο σταυρό; Δεν υπάρχει κανένας που να ενδιαφερθεί για το Σώμα Του, για τον ενταφιασμό Του;

Και βρίσκεται ένα μέλος λοιπόν του μεγάλου συνεδρίου αυτού που αποφάσισε, το βουλευτήριο το οποίο αποφάσισε, να σταυρώσει το Χριστό, παρά το γεγονός ότι δεν μπόρεσε, δεν είχε τη δύναμη εκείνη την ώρα να αντιδράσει, να διαφοροποιηθεί, να στοχοποιηθεί και να πληρώσει με τίμημα εκείνη την ώρα την αντίθεση του στη Σταύρωση του Χριστού, παρά ταύτα ένας φιλότιμος βουλευτής, ένας ευσχήμων βουλευτής ο οποίος «ἦν προσδεχόμενος τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ», ο οποίος μπορεί να ανήκε στο σύστημα εξουσίας, στην κατεστημένη τάξη εκείνης της εποχής μέσα όμως η καρδιά του αναζητούσε τη βασιλεία του Θεού, είχε πίστη μέσα του, είχε αγάπη μέσα του, είχε φιλότιμο, είχε ψυχή και γι’ αυτό αυτός ήταν που τόλμησε να πάει στον Πιλάτο να εκτεθεί απόλυτα και «ᾐτήσατο τὸ σῶμα τοῦ ᾿Ιησοῦ», ο Ιωσήφ ο από Αριμαθαίας, πήρε σινδόνα καθαρά και αρώματα και έλαβε το Σώμα του Ιησού για να το ενταφιάσει συνοδευόμενος από τον Νικόδημο, ένα νυχτερινό κρυφό επίσης μαθητή του Χριστού.

          Δεν είναι χριστιανοί μονάχα όσοι φέρουν ταμπέλες χριστιανισμού, δεν ξέρουμε καν αν είναι χριστιανοί αυτοί που κάνουν μεγάλους σταυρούς, μεγάλα σχήματα, μεγάλες μετάνοιες και μεγάλες επιγραφές φέρουν πάνω τους, δεν είναι βέβαιο ότι είναι καλύτεροι χριστιανοί ή είναι αληθινοί χριστιανοί όλοι αυτοί που τάχατες διαδηλώνουν εκ του ασφαλούς και φωνασκούν για τα δίκια του Χριστού. Υπάρχουν και κρυμμένοι μαθητές του Χριστού, υπάρχουν άνθρωποι ευαίσθητοι και φιλότιμοι παντού, ακόμα και στα πιο σκληρά κέντρα εξουσίας. Υπάρχουν άνθρωποι, οι οποίοι έχουν ψυχή και καρδιά και κάποια στιγμή, την κατάλληλη ώρα, γιατί δεν είναι κάθε ώρα κατάλληλη, κάθε άνθρωπος έχει το χρόνο του, κάθε καρπός ωριμάζει τη δική του ώρα, έρχονται και εκδηλώνονται και εκτίθενται και αναλαμβάνουν ευθύνη και τίμημα για τις επιλογές τους και αποτελούν ευχάριστες εκπλήξεις, γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό να μην έχουμε προκαταλήψεις, να μην κάνουμε προδιαγραφές, να μην έχουμε λόγο καταγγελτικό και κατακριτικό και εισαγγελικό απέναντι στους ανθρώπους. Δεν ξέρουμε κάθε άνθρωπος τι έκπληξη μπορεί να κρύβει μέσα του είτε αρνητική αλλά και θετική, δεν ξέρουμε τι θησαυρό μπορεί να κρύβει ένας άνθρωπος μέσα, γι’ αυτό και ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος πάρα πολλές φορές τονίζει και επισημαίνει ότι «τον άνθρωπο που εσύ σήμερα κατακρίνεις, αυτός ο άνθρωπος μπορεί να είναι ένας κρυμμένος Άγιος, αυτός ο άνθρωπος αύριο μπορεί να είναι πρεσβευτής σου στη Βασιλεία των Ουρανών και εσύ να τον ατενίζεις μέσα από τη κόλαση της κατάκρισης, της συκοφαντίας, της καταλαλιάς, του ψεύδους». Δεν ξέρουμε κάθε άνθρωπος τι θησαυρό μπορεί να έχει μέσα του. Πώς γίνεται να είμαστε καχύποπτοι για το κακό και να σκεπτώμεθα, ότι ο διπλανός μας μπορεί να κρύβει έναν κακό εαυτό και να μην είμαστε υποψιασμένοι για το καλό; Να μην μπορούμε να σκεφτούμε ότι ο διπλανός μας μπορεί να κρύβει ένα πολύ μεγάλο καλό, ότι μπορεί να είναι ένας θησαυρός δίπλα μας, μπορεί να είναι ένας άνθρωπος χαρισματικός, γεμάτος αγάπη, γεμάτος καλοσύνη, γεμάτος προσφορά. Αλήθεια και άραγε, όλοι οι άνθρωποι το καλό που κάνουν το διαφημίζουν; Το βροντοφωνάζουν; Το φανερώνουν; Το λιτανεύουν δεξιά και αριστερά;

          Όχι βέβαια! Έτσι ακριβώς και οι Μυροφόρες γυναίκες, ταπεινές γυναίκες, με πολλή όμως αγάπη για το Χριστό, με πολλή αγάπη ευαισθησία και λεπτότητα, δεν λογάριασαν τον κοινωνικό αποκλεισμό στον οποίο βρίσκονταν οι γυναίκες, δε λογάριασαν ούτε καν την προκατάληψη ακόμη και των Αποστόλων, οι οποίοι θεωρούσαν «ὠσεὶ λῆρος τὰ ρήματα αὐτῶν», θεωρούσαν δηλαδή τα λόγια των Μυροφόρων γυναικών, που βεβαιώνουν για την Ανάσταση του Χριστού, τα θεωρούσαν παραλήρημα, τα θεωρούσαν παραμύθι, ότι δεν ξέρουν τι λένε και όμως αυτές οι γυναίκες χωρίς να γνωρίζουν, αν έχει αναστηθεί ο Χριστός, από αγάπη και μόνο για το άταφο Σώμα Του, από αγάπη και μόνο και φροντίδα και πολιτισμό, γιατί είναι δείγμα πολιτισμού η φροντίδα των κεκοιμημένων, είναι δείγμα υψηλό δείγμα πολιτισμού τα ταφικά έθιμα τα οποία συγκροτούν και τον δικό μας πολιτισμό, έστω και αν αυτό δε μπορούν να το αντιληφθούν κάποιοι αδελφοί μας, οι οποίοι στο όνομα αυτού του επάρατου πλέον δικαιωματισμού, που οδηγεί την ανθρωπότητα στα άκρα είτε τα μεν είτε τα δε, αγνοούν ότι οι πολιτισμοί, οι μεγάλοι πολιτισμοί του κόσμου, βασίζονται σε ταφικά έθιμα. Τι ήταν οι πυραμίδες της Αιγύπτου, τι είναι οι τάφοι των Μακεδόνων, τι είναι όλα τα μνημεία του όλου του αρχαίου κόσμου, τα οποία σήμερα συγκροτούν πολιτισμό και συγκροτούν και οικονομία και τουρισμό; Μνημεία ταφικά! Ας επισκεφθούμε τα μουσεία όλου του κόσμου. Τίποτα άλλο δεν θα δούμε παρά ευρήματα από κοιμητήρια, από νεκροταφεία, από χώρους ενταφιασμού. Κι όμως υπάρχουν άνθρωποι στο όνομα των δικαιωμάτων, που θέλουν τον άνθρωπο να πολτοποιείται, να γίνεται μία στάχτη σε ένα δοχείο μικρό, χαμένοι στο πουθενά. Σεβόμεθα ασφαλώς την ελευθερία και την αυτοδιάθεση κάθε ανθρώπου και κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να επιλέγει ό,τι θέλει για τη ζωή του, να επιλέγει τον πολιτισμό ή να επιλέγει τη βαρβαρότητα. Είναι δική του επιλογή, αλλά είναι και δική μας ευθύνη να συνεχίζουμε να διδάσκουμε και να μαρτυρούμε και να καταθέτουμε την πρόταση ζωής της Εκκλησίας μας που είναι και πρόταση ζωής ενός πολιτισμένου κόσμου μέσα στο διάβα των αιώνων πέρα και πάνω από συγκεκριμένη θρησκευτική τοποθέτηση.

          Τολμούν λοιπόν να πάρουν αρώματα, τολμούν μέσα στη νύχτα παρά ότι γνωρίζουν ότι υπήρχαν στρατιώτες που φύλαγαν το μνημείο, παρά ότι γνωρίζουν ότι ο λίθος είναι «μέγας σφόδρα» με τον οποίο είχαν σφραγίσει τον Τάφο του Ιησού, τολμούν μέσα στη νύχτα η Παναγία και οι μαθήτριες της να πορευθούν για να συναντήσουν τον Άγγελο και να γίνουν αυτές πρώτες ευαγγελιστρίες της Αναστάσεως «ἠγέρθη, οὐκ ἔστιν ὧδε· ἴδε ὁ τόπος ὅπου ἔθηκαν αὐτόν». Ακούν το σωτήριο μήνυμα του Αγγέλου και η Μαρία βλέπει τον Αναστημένο Χριστό και νομίζει ότι βλέπει κηπουρό, νομίζει ότι βλέπει όραμα κι ο Χριστός ειρηνεύει, ο Χριστός ειρηνεύει τις μαθήτριες και Μυροφόρες και στέλνει το μήνυμα της Αναστάσεως με μία λέξη: «Χαίρετε»!

          Το χαίρε των Μυροφόρων. Η χαρά είναι η συνέπεια, είναι η φανέρωση της Αναστάσεως. Η Ανάσταση φέρνει τη χαρά στον κόσμο, τη χαρά της ζωής, τη χαρά της νίκης πάνω στο θάνατο, τη χαρά ενός νέου τρόπου ζωής ο οποίος δημιουργεί σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων αγάπης και στον όποιο νέο τρόπο ζωής, όπως πολύ όμορφα ερμηνεύει ο Ιερός Χρυσόστομος «ο άνθρωπος παύει να γίνεται ιδιώτης και γίνεται κοινωνός, παύει η ιδιωτεία και εισέρχεται η κοινωνία των σχέσεων.» Αυτή είναι η ανατροπή την οποία φέρνει η Εκκλησία μέσα στον κόσμο και αυτή είναι η ανατροπή, την οποία καλούμεθα να ζήσουμε, γιατί το πέρασμα από την ιδιωτεία, από την ιδιωτικότητα στην κοινωνικότητα και στην κοινότητα είναι ένα διαρκές ζητούμενο, ένα διαρκές διακύβευμα, ένα διαρκές ποθούμενο κάθε εποχής και κάθε κοινωνίας και ο λόγος του ποιητή που έγινε τραγούδι του λαού μας θα ισχύει πάντοτε : «για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή».

          Για να γυρίσει ο άνθρωπος από τον εγωισμό στην κοινωνικότητα θέλει δουλειά πολλή, θέλει υπέρβαση του εγωισμού, θέλει υπέρβαση του ατομισμού, θέλει υπέρβαση της φιλαυτίας. Θέλει αυτοθυσία, αλληλεγγύη, αγάπη, αγώνα για το κοινό καλό και κυρίως μία εδραιωμένη αντίληψη και πεποίθηση ότι δεν μπορώ να ευτυχήσω μόνος μου αν δεν ευτυχίσουμε όλοι μαζί. Δεν θέλω να ευημερώ μόνος μου αν δυστυχούν οι διπλανοί μου. Θέλω η ευημερία μου να περνάει από την ευημερία όχι των πολλών αλλά από την ευημερία όλων. Αυτό σημαίνει χριστιανισμός, αυτό σημαίνει η Ανάσταση, αυτό σημαίνει αγάπη»!

          Στην Αρχιερατική Θεία Λειτουργία μεταξύ των πιστών παραβρέθηκαν: ο Βουλευτής Φθιώτιδος κ. Ιωάννης Σαρακιώτης, ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Καθημερινότητας Πολιτών και Υπεύθυνος για τη Δημοτική Ενότητα Γοργοποτάμου κ. Γεώργιος Σγάγιας, καθώς και εκπρόσωποι άλλων φορέων και συλλόγων του τόπου.

          Ο Σεβασμιώτατος κ. Συμεών ευχήθηκε πατρικώς στον Προϊστάμενο της Ενορίας Αρχιμ. π. Γεδεών Κακλιά και στα μέλη του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου και σε όλους τους συνεργάτες της Ενορίας και σε όλους τους κατοίκους του χωριού για την προλαβούσα Πανήγυρη του Ναού κατά την Εορτή της Ζωοδόχου Πηγής και είχε μια ευχάριστη επικοινωνία με όλους.

ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Πρόσφατα Άρθρα

Ο Αρχηγός ΓΕΣ στην Ιερά Μητρόπολη Λαρίσης και Τυρνάβου
Εκκλησία της Ελλάδος

Ο Αρχηγός ΓΕΣ στην Ιερά Μητρόπολη Λαρίσης και Τυρνάβου

19 Ιουνίου 2025

Εθιμοτυπική επίσκεψη στην Ιερά Μητρόπολη Λαρίσης και Τυρνάβου πραγματοποίησε σήμερα, Τετάρτη 18 Ιουνίου 2025, ο Ενδοξότατος Στρατηγός κ. Γεώργιος Κωστίδης,...

Read more
Αγωγή κατά του Μητροπολίτη Καλαβρύτων – Ποιος του ζητάει 251.000 ευρώ και προσωποκράτηση ενός έτους;
Εκκλησία της Ελλάδος

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ το νέο βιβλίο του Μητροπολίτου Αμβροσίου

19 Ιουνίου 2025

Ἡ προσφάτως ἐπιδειχθεῖσα ἀσεβεστάτη συμπεριφορά τῆς Ὑπουργοῦ Πολιτισμοῦ Κυρίας Λίνας Μενδώνη εἰς τήν περίπτωσιν τῶν ἱερῶν Εἰκόνων, ἀλλά καί ἡ...

Read more
Συμπλήρωση 30 ετών από την εις Κύριον εκδημίαν του πνευματικού πατρός και κτίτορος της Ιεράς Μονής Αγίου Ιωάννου Θεολόγου Βερίνου π. Ευσεβίου Γιαννακάκη
Εκκλησιαστική Επικαιρότητα

Συμπλήρωση 30 ετών από την εις Κύριον εκδημίαν του πνευματικού πατρός και κτίτορος της Ιεράς Μονής Αγίου Ιωάννου Θεολόγου Βερίνου π. Ευσεβίου Γιαννακάκη

19 Ιουνίου 2025

Η Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας ανακοινώνει προς το ευσεβές πλήρωμά της ότι αύριο, 19 Ιουνίου 2025, θα τελεσθεί στην...

Read more
Επέστρεψε στα καθήκοντα του ο Σεβ. Μητροπολίτης Σάμου και Ικαρίας κ.Ευσέβιος
Εκκλησία της Ελλάδος

«Επί τα Ίχνη του Χριστού – 30 Έτη Ποιμαντικής Προσφοράς»

19 Ιουνίου 2025

   Στο σώμα της Εκκλησίας, η ποιμαντική διακονία δεν καταγράφεται σε ημερολόγια, αλλά στις πληγές που επουλώθηκαν και στις ψυχές...

Read more
Φθιώτιδος Συμεών: «Η μαρτυρική Σπερχειάδα είναι μία μαρτυρία για όλη την οικουμένη»
Εκκλησία της Ελλάδος

Φθιώτιδος Συμεών: «Η μαρτυρική Σπερχειάδα είναι μία μαρτυρία για όλη την οικουμένη»

19 Ιουνίου 2025

Στην Μαρτυρική πόλη της Σπερχειάδος και στα χαλάσματα του Ιστορικού παλαιού Ιερού Μητροπολιτικού Ναού του Αγίου Νικολάου, τον οποίον έκαψαν...

Read more
Πατριαρχεία - Αυτοκέφαλες Εκκλησίες

«Στις τάξεις των λαϊκών»: Ιδού η απόφαση του Συνοδικού για την καθαίρεση Δήμου Σερκελίδη

18 Ιουνίου 2025

Την καθαίρεση του π. Δήμου Σερκελίδη αποφάσισε ομόφωνα το Εξαμελές Συνοδικό Δικαστήριο της Εκκλησίας της Κύπρου. Σύμφωνα με ανακοίνωση που...

Read more
Δηλώσεις Μητροπολίτου Κερκύρας υπέρ του Ονουφρίου και κατά της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ουκρανίας
Εκκλησία της Ελλάδος

Ο Κερκύρας ρίχνει το γάντι… Ζητά σύγκληση Ιεραρχίας για τον Π.Α. (Ολόκληρη η επιστολή προς τους Μητροπολίτες)

18 Ιουνίου 2025

Read more
Ἡ ἐπίσημη Ἐκκλησία, σιωπῶσα καί ὑπνώττουσα, ἐγκλωβισμένη καί ὑποτεταγμένη ἀδυνατεῖ νά ὀρθώσει λόγο ἀληθείας
Εκκλησία της Ελλάδος

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ: ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

18 Ιουνίου 2025

Ἀρ­χιμ. Ἀ­θα­να­σί­ου Ἀναστασίου Προη­γου­μέ­νου Ἱ.Μ. Με­γά­λου Με­τε­ώ­ρου Ἅγια Μετέωρα 17 Ἰουνίου 2025 «Ἡ παραλαβή καί ἡ χρήση τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ...

Read more
«Τὸ κρυφὸ πουγγὶ τοῦ πόνου καὶ ἡ παρηγοριὰ τῆς ἀγάπης»
Πνευματικές Διδαχές

«Τὸ κρυφὸ πουγγὶ τοῦ πόνου καὶ ἡ παρηγοριὰ τῆς ἀγάπης»

17 Ιουνίου 2025

τοῦ Ἀρχιμ. Βαρλαὰμ Μετεωρίτου  Ὁ κάθε ἄνθρωπος ποὺ συναντοῦμε εἶναι μιὰ ψυχὴ πληγωμένη. Κανεὶς δὲν πορεύεται σὲ τούτη τὴ ζωὴ...

Read more
Πτυχία και Διπλώματα από το Ωδείο «ΓΕΡΜΑΝΟΣ ο ΜΕΛΩΔΟΣ»
Εκκλησία της Ελλάδος

Πτυχία και Διπλώματα από το Ωδείο «ΓΕΡΜΑΝΟΣ ο ΜΕΛΩΔΟΣ»

17 Ιουνίου 2025

Με τη χάρη του Θεού και την ευλογία και παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Φθιώτιδος κ. Συμεών, ιδρυτού και Προέδρου του...

Read more
Ιερά αποδημία σε μοναστήρια της Πελοποννήσου
Εκκλησία της Ελλάδος

Τι θα πάθω αν πάρω τον αριθμό του θηρίου στο χέρι ή στο μέτωπο;

17 Ιουνίου 2025

https://youtube.com/shorts/Jptsr1pB3Ac

Read more
35η   ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΗΣ ΕΙΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΣ  ΤΗΣ ΑΘΜ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
Πατριαρχεία - Αυτοκέφαλες Εκκλησίες

35η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΗΣ ΕΙΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑΣ ΤΗΣ ΑΘΜ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

17 Ιουνίου 2025

Με σεμνότητα και ιεροπρέπεια ετίμησε και φέτος η Α.Θ.Μ. ο Πάπας και Πατριάρχης Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής κ.κ. Θεόδωρος Β’...

Read more
Θυρανοίξια τοῦ τρίτου Ἱεροῦ Ναοῦ, πρός τιμήν τοῦ Ὁσίου Παϊσίου στήν Πάτρα
Εκκλησία της Ελλάδος

Θυρανοίξια τοῦ τρίτου Ἱεροῦ Ναοῦ, πρός τιμήν τοῦ Ὁσίου Παϊσίου στήν Πάτρα

17 Ιουνίου 2025

Σέ κλῖμα ἱερᾶς κατανύξεως ἐτελέσθησαν τά θυρανοίξια τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ τοῦ Ὁσίου Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτου στήν Ἐνορία τῆς Κοιμήσεως τῆς...

Read more
Φθιώτιδος Συμεών: «Κάθε Ενορία είναι η ζώσα Εκκλησία»
Εκκλησία της Ελλάδος

Φθιώτιδος Συμεών: «Κάθε Ενορία είναι η ζώσα Εκκλησία»

19 Ιουνίου 2025

Με ένα ευχαριστιακό και πολιτιστικό ολοήμερο ενοριακό πανηγύρι ολοκληρώθηκε ο κύκλος των δράσεων του φετινού κατηχητικού έτους, την  Κυριακή των...

Read more
Κυριακή των Αγίων Πάντων στα Αγγίδια Νάξου
Εκκλησία της Ελλάδος

Κυριακή των Αγίων Πάντων στα Αγγίδια Νάξου

17 Ιουνίου 2025

Την Κυριακή των Αγίων Πάντων 15-6-2025, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Καλλίνικος, μετέβη στον Ιερό Ενοριακό Ναό Αγίου Χαραλάμπους Αγγιδίων...

Read more
Previous slide
Next slide

ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ

Η εορτή των Αγίων Πάντων στην ιερά και σεβασμία Μονή των Αγίων Πάντων Τριταίας
Πνευματικές Διδαχές

ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΝΤΕΣ, ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΙ ΟΔΟΔΕΙΚΤΕΣ

15 Ιουνίου 2025

του Αρχιμ . Γρηγορίου Κωνσταντίνου Δρ Θ. Ιεροκήρυξ Ι. Μ. Κασσανδρείας Οι Άγιοι Πάντες τους οποίους γιορτάζομαι κάθε χρόνο την...

Τι Εορτάζουμε την Κυριακή των Αγίων Πάντων

Τι Εορτάζουμε την Κυριακή των Αγίων Πάντων

14 Ιουνίου 2025
Τι Εορτάζουμε την Κυριακή των Αγίων Πάντων

Κυριακή τῶν Ἁγίων Πάντων – Ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ

14 Ιουνίου 2025
Η εορτή  των Αγίων Πάντων  στην Ιερά Μονή Παναγίας Σεϊδανάγιας

Το μήνυμα της Κυριακής των Αγίων Πάντων

14 Ιουνίου 2025
Το διαχρονικό κάλεσμα των Αγίων Πάντων

Οι φίλοι του Χριστού δικοί μας φίλοι

14 Ιουνίου 2025
Μποροῦμε νά γίνουμε ἅγιοι σήμερα;

Μποροῦμε νά γίνουμε ἅγιοι σήμερα;

10 Ιουνίου 2023
Η εορτή  των Αγίων Πάντων  στην Ιερά Μονή Παναγίας Σεϊδανάγιας

Των Αγίων Πάντων τα κατορθώματα

10 Ιουνίου 2023
Μποροῦμε νά γίνουμε ἅγιοι σήμερα;

«Υπάρχουν άγιοι;»

9 Ιουνίου 2023
Οἱ Ἅγιοι Πάντες ἔγιναν μάρτυρες τῆς δύναμης τοῦ Ἀναστάντος

Οἱ Ἅγιοι Πάντες ἔγιναν μάρτυρες τῆς δύναμης τοῦ Ἀναστάντος

18 Ιουνίου 2022
Οἱ Ἅγιοι Πάντες ἔγιναν μάρτυρες τῆς δύναμης τοῦ Ἀναστάντος

Μια ευλογημένη… διάσπαση των οικογενειακών δεσμών – Κυριακή Α’ Ματθαίου των Αγίων Πάντων

12 Ιουνίου 2020
Η εορτή  των Αγίων Πάντων  στην Ιερά Μονή Παναγίας Σεϊδανάγιας

Συνακόλουθοι και Πάντων των Αγίων

22 Ιουνίου 2019
Μποροῦμε νά γίνουμε ἅγιοι σήμερα;

Λόγος περί των Αγίων Πάντων

2 Ιουνίου 2018
Τι Εορτάζουμε την Κυριακή των Αγίων Πάντων

Οι Άγιοι της Εκκλησίας μας, πρεσβευτές των ανθρώπων προς τον Ιησού Χριστό

2 Ιουνίου 2018
«Συγγενώμεθα τοις Αγίοις»

«Συγγενώμεθα τοις Αγίοις»

3 Ιουνίου 2018
Oι Άγιοι είναι ζωντανοί!

Το μήνυμα της Κυριακής των Αγίων Πάντων

2 Ιουνίου 2018
Μποροῦμε νά γίνουμε ἅγιοι σήμερα;

Οι δεσμοί με τους Φίλους μας

3 Ιουνίου 2018
Μα Συ μπορείς και παρηγορείς

Ἡ ἕνωσή μας μέ τόν Θεό

1 Ιουνίου 2018
Συγχορδία «δυνάμεων»

«Ο Δρόμος του Σταυρού»

31 Μαΐου 2018
Ἡ ἀληθινὴ τιμὴ τῶν ἁγίων

Ἡ ἀληθινὴ τιμὴ τῶν ἁγίων

31 Μαΐου 2018
Oι Άγιοι είναι ζωντανοί!

Oι Άγιοι είναι ζωντανοί!

30 Μαΐου 2018
Το διαχρονικό κάλεσμα των Αγίων Πάντων

Το διαχρονικό κάλεσμα των Αγίων Πάντων

10 Ιουνίου 2017
Τι Εορτάζουμε την Κυριακή των Αγίων Πάντων

Κήρυγμα για την Κυριακή των Αγίων Πάντων

10 Ιουνίου 2017
Τι Εορτάζουμε την Κυριακή των Αγίων Πάντων

Τό κήρυγμα τῆς Κυριακῆς τῶν Ἁγίων Πάντων

16 Νοεμβρίου 2023
Τι Εορτάζουμε την Κυριακή των Αγίων Πάντων

Κήρυγμα εις την Κυριακή των Αγίων Πάντων

10 Ιουνίου 2017
Τι Εορτάζουμε την Κυριακή των Αγίων Πάντων

Κυριακή των Αγίων Πάντων – Το Κήρυγμα του Ευαγγελίου

10 Ιουνίου 2017
Τι Εορτάζουμε την Κυριακή των Αγίων Πάντων

Κυριακή Α’ Ματθαίου των Αγίων Πάντων

10 Ιουνίου 2017
Next Post
Η Σύναξη των εν Μεσσηνία διαλαμψάντων Αγίων

Η Σύναξη των εν Μεσσηνία διαλαμψάντων Αγίων

Κυριακή τῶν Μυροφόρων – 196η Ἐπέτειος ἀπελευθερώσεως τῆς Ναυπάκτου

Κυριακή τῶν Μυροφόρων – 196η Ἐπέτειος ἀπελευθερώσεως τῆς Ναυπάκτου

«H πίστη δεν είναι λόγια, αλλά πράξη καρδιάς»

«H πίστη δεν είναι λόγια, αλλά πράξη καρδιάς»

Εορτή Συνάξεως της Παναγίας Διασωζούσης και πάντων των εν Ιωνία, Καππαδοκία, Πισιδία και Ν. Ιωνία Αγίων

Εορτή Συνάξεως της Παναγίας Διασωζούσης και πάντων των εν Ιωνία, Καππαδοκία, Πισιδία και Ν. Ιωνία Αγίων

Πανηγυρικός Εσπερινός στο  Μητροπολιτικό Παρεκκλήσιο του Αγίου Εφραίμ στη Λαμία

Πανηγυρικός Εσπερινός στο Μητροπολιτικό Παρεκκλήσιο του Αγίου Εφραίμ στη Λαμία

  • Όροι χρήσης – Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις

Poimin.gr © 2023

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist