• Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Συνοπτικός
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
Παρασκευή, 12 Δεκεμβρίου, 2025
Poimin.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Συνοπτικός
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Συνοπτικός
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
No Result
View All Result
Poimin.gr
No Result
View All Result

Γιατί δεν εισακούει ο Θεός την κατ’ έτος καθιερωμένη «Εβδομάδα προσευχής για την ενότητα των Χριστιανών»;

11 Απριλίου 2019
in Αιρέσεις
Με την έναρξη της νέας χρονιάς, ας έχουμε υπόψη μας 4 απλά πράγματα
Share on FacebookShare on Twitter

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ
Όπως είναι γνωστό το Βατικανό έχει καθιερώσει εδώ και πολλές δεκαετίες, (από το 1908), μια παγκόσμια διοργάνωση, την λεγόμενη «Παγκόσμια Εβδομάδα Προσευχής για την Ενότητα των Χριστιανών», η οποία πραγματοποιείται κάθε χρόνο από τις 18 έως τις 25 Ιανουαρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες από το εν Ελλάδι περιοδικό των Παπικών –Ιησουϊτών «Ανοιχτοί Ορίζοντες» (τ.1115 Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2019), σε άρθρο με τίτλο «Προσευχή για την ενότητα των χριστιανών», (σε οκτασέλιδο ειδικό «ένθετο προσευχής»), πρόκειται για την «μεγαλύτερη παγκοσμίως συνάντηση προσευχής που φέρει μαρτυρία της ίδιας της προσευχής του Χριστού, [«ίνα πάντες εν ώσιν», (Ιω. 17,21)], και που πραγματοποιείται κάθε χρόνο από τις 18 έως τις 25 Ιανουαρίου, συσπειρώνοντας χριστιανούς από όλο τον κόσμο».
 
Ο ανώνυμος συντάκτης του άρθρου μεταξύ άλλων παραθέτει την ιστορία της καθιερώσεως αυτής της παγκόσμιας διοργανώσεως, η οποία ενώ έχει βέβαια τις ρίζες του στον Παπισμό, σταδιακά όμως και προοδευτικά, προϊόντος του χρόνου, επεκτάθηκε και στις άλλες χριστιανικές ομολογίες, καθώς ο παγκόσμιος Οικουμενισμός άπλωνε τα θανατηφόρα πλοκάμια του παντού και σάρωνε τα πάντα στο πέρασμά του. Με την ίδρυση του ΠΣΕ το 1948, οι συμπροσευχές για την ενότητα των χριστιανών καθιερώνονται πλέον και γίνονται θεσμός μέσα στον χώρο του Προτεσταντισμού. Μετά την Β΄ Βατικανή Σύνοδο, (1962-1965), στην οποία έχουμε το επίσημο άνοιγμα του Παπισμού προς τις άλλες χριστιανικές ομολογίες, με το γνωστό Διάταγμα περί Οικουμενισμού, οι συμπροσευχές για την ενότητα των χριστιανών εδραιώνονται ακόμη περισσότερο και λαμβάνουν νέα ώθηση, διότι εξυπηρετούν άριστα τους στόχους αυτής της παναιρέσεως. Έτσι σήμερα έχουμε το παράδοξο φαινόμενο ο Παπισμός και οι προτεσταντικές ομολογίες του ΠΣΕ να συνεργάζονται μεταξύ τους και να συνδιοργανώνουν από κοινού τα κείμενα των προσευχών, που αναγινώσκονται σ’ αυτόν τον ετήσιο εορτασμό σ’ όλα τα μήκη και πλάτη της γης. Και είναι όντως ένα παράδοξο φαινόμενο, εάν λάβουμε υπ’ όψη μας, ότι οι δύο μεγάλες αυτές χριστιανικές αιρέσεις, (Παπισμός και Προτεσταντισμός), που επί αιώνες, (από τον 16ον αιώνα μέχρι τις αρχές του 20ου), βρισκόταν μεταξύ τους σε μια λυσσώδη πάλη και αντιπαράθεση μέχρις αίματος, σήμερα έγιναν φίλοι. Είναι γνωστός ο φρικώδης εκατονταετής πόλεμος και η σφαγή 29.000 Γάλλων Ουγενότων την νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου. Συμπροσεύχονται και συνεργάζονται αρμονικά, μέσα στα πλαίσια της παναιρέσεως του Οικουμενισμού για την επίτευξη των στόχων του, την σύγκληση όλων των χριστιανικών ομολογιών και κατόπιν των θρησκειών, μέχρις ότου πάρει σάρκα και οστά το εφιαλτικό όραμα της πανθρησκείας.
 
Η συμμετοχή των Ορθοδόξων σ’ αυτόν τον ετήσιο εορτασμό δεν άργησε δυστυχώς να πραγματοποιηθεί, μετά το επίσημο άνοιγμα της Ορθοδοξίας στον Οικουμενισμό με τις γνωστές πατριαρχικές εγκυκλίους του 1902, 1904 και 1920 και την είσοδό μας στο ΠΣΕ, (το 1948). Το φοβερό αυτό ολίσθημα, με ολέθριες συνέπειες για την παγκόσμια Ορθοδοξία, της συμπεριλήψεώς μας, ως μελών, στο παγκόσμιο αυτό συνονθύλευμα των αιρέσεων, έφερε με τη σειρά του, ως αναγκαίο επακόλουθο, το άλλο μεγάλο ολίσθημα, της συμμετοχής μας δηλαδή σε τέτοιου είδους συμπροσευχές με αιρετικούς, οι οποίες όμως σαφώς απαγορεύονται από τους Ιερούς Κανόνες, (βλ. ενδεικτικά Κανόνας ΜΕ΄ των αγίων Αποστόλων).  
 
Στην παγκόσμια αυτή διοργάνωση προσπάθησαν οι εμπνευστές του να δώσουν βιβλική θεμελίωση, επικαλούμενοι την γνωστή φράση του Κυρίου μας στην αρχιερατική του προσευχή: «ίνα πάντες εν ώσιν», (Ιω. 17,21). Η φράση αυτή αποτέλεσε ένα από τα ισχυρότερα επιχειρήματα, που επικαλούνται οι οικουμενιστές, για να δικαιολογήσουν τόσο τις συμπροσευχές, όσο και τις πάσης φύσεως ενέργειές τους, που αποβλέπουν στην μεταξύ τους ενότητα. Έχει γίνει τρόπον τινά η παντιέρα τους, η κυρίαρχη ιδεολογία τους, την οποία επικαλούνται «εν παντί καιρώ και τόπω», για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. Επειδή δε η εν λόγω φράση έχει κακοποιηθεί βάναυσα και έχει παρερμηνευτεί όσο κανένα άλλο χωρίο της Καινής Διαθήκης, θεωρούμε αναγκαίο, να κάνουμε ένα σύντομο σχόλιο γύρω από την Ορθόδοξη ερμηνεία της.
 
Οι οικουμενιστές ισχυρίζονται ότι ο Χριστός εδώ προανήγγειλε ότι όλες οι χριστιανικές ομολογίες θα αποκτήσουν κάποτε στο μέλλον την μεταξύ τους πολυπόθητη ενότητα και θα αποτελέσουν τη «Μία» Εκκλησία, υπονοώντας, ότι η Εκκλησία τώρα είναι διεσπασμένη. Όμως ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος δεν συμφωνεί μαζί τους. Ερμηνεύοντας το χωρίο αυτό παρατηρεί: «Ίνα ώσιν εν, καθώς συ, Πάτερ, εν εμοί, και εγώ εν σοι […] Τι είναι, λοιπόν, το ‘Εν ημίν’; Στην πίστη προς εμάς. Επειδή βέβαια τίποτε δεν σκανδαλίζει όλους, όσο η διάσπαση, αυτό κατασκευάζει, ώστε να γίνουν ένα. Τι, λοιπόν; Το κατόρθωσε αυτό, λέγουν; Και πάρα πολύ το κατόρθωσε. Διότι, όλοι όσοι πίστευσαν μέσω των Αποστόλων είναι ένα, μολονότι κάποιοι από αυτούς αποσπάστηκαν […]».[1] Δηλαδή η αίτηση του Κυρίου προς τον Θεόν Πατέρα «ίνα πάντες εν ώσιν» εκπληρώνεται ήδη εντός της Μιας Ορθοδόξου Εκκλησίας, διά της ταυτότητος της Ορθοδόξου Πίστεως πάντων εν Αληθεία. Η ενότητα εντός της Εκκλησίας δεν είναι κάτι το ζητούμενο, αλλά είναι δεδομένη, είναι μια πραγματικότητα που υφίσταται. Δεν υφίσταται εκκρεμότητα ως προς την ενότητα, αλλ’ εκείνο που εκκρεμεί είναι η υπό των ετεροδόξων αποδοχή της μόνης αληθούς Ορθοδόξου Πίστεως. Κατά τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ιερόθεο η φράση «ίνα πάντες εν ώσιν», «συνδέεται αναπόσπαστα με άλλες φράσεις, όπως ‘καθώς συ, πάτερ, εν εμοί καγώ εν σοι’, (Ιω. 17, 21) και τη φράση ‘εγώ εν αυτοίς και συ εν εμοί ίνα ώσι τετελειωμένοι εις εν’, (Ιω. 17, 23) και επίσης την άλλη φράση ‘ίνα θεωρώσι την δόξαν την εμήν ην δέδωκάς μοι’, (Ιω. 17, 24). Και σαφώς, εδώ, ο Χριστός αναφέρεται στην ενότητα των Αποστόλων κατά θεωρίαν της δόξης του Θεού, την θέα του ακτίστου Φωτός, που έγινε την ημέρα της Πεντηκοστής, γιατί ακριβώς τότε οι Απόστολοι απέκτησαν και ενότητα ουσιαστική μεταξύ τους. Επομένως όσοι εκ των Αγίων μέσα στην ιστορία φθάνουν στη θέωση και στη θεωρία του ακτίστου Φωτός, αποκτούν ενότητα με τους Αποστόλους, έχουν την ίδια πίστη με αυτούς και εφαρμόζεται το χωρίο αυτό, του Χριστού, ‘ίνα ώσιν εν’».[2] Επίσης η φράση «ίνα ώσιν εν» είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με όσα προηγουμένως είπε ο Κύριος στον παραβολικό λόγο του περί της αμπέλου και των κλημάτων, τα οποία αποκόπτονται από την άμπελο. Τα κλήματα τα οποία δεν φέρουν «καρπόν» αληθούς Ορθοδόξου πίστεως και αγιοπνευματικής ζωής είναι οι αιρετικοί, οι οποίοι «αίρονται», αποκόπτονται από  τον αμπελουργό Πατέρα, και παύουν να αποτελούν κλήματα της νοητής αμπέλου, της Εκκλησίας, παύουν δηλαδή να αποτελούν μέλη της Εκκλησίας. Επομένως το «ίνα ώσιν εν»,  που λέει παρά κάτω ο Κύριος, δεν αφορά τα αποκοπέντα κλήματα. Δηλαδή σε καμιά περίπτωση δεν προσεύχεται ο Κύριος, να παραμείνουν τα αποκοπέντα κλήματα, (=οι αιρετικοί), ενωμένα με την άμπελο, (=την Εκκλησία), διότι τα κλήματα αυτά απορρίπτονται εις το «πυρ» το εξώτερο, σύμφωνα με τη διαβεβαίωση του Κυρίου: «εάν μη τις μείνη εν εμοί, εβλήθη έξω ως το κλήμα και εξηράνθη, και συνάγουσιν αυτά και εις το πυρ βάλλουσι, και καίεται» (Ιωάν.15,6).
 
Αλλά στο σημείο αυτό γεννάται το καυτό ερώτημα: Πως συμβαίνει, ενώ οι συμπροσευχές αυτές γίνονται εδώ και πολλές δεκαετίες, να μην φέρνουν αποτέλεσμα και να μην πραγματοποιείται η πολυπόθητη ενότητα; Γιατί ο Θεός δεν εισακούει τις προσευχές τους; Δεν τις εισακούει για δύο κυρίως λόγους. Πρώτον μεν διότι οι συμμετέχοντες προσεύχονται σ’ έναν ανύπαρκτο Θεό, αφού σύμφωνα με τον άγιο Γρηγόριο Παλαμά, η αίρεση είναι ένα δεύτερο είδος αθεΐας: «Δεύτερον δε γένος αθεΐας εστίν η πολυσχιδής και πολύμορφος απάτη των αιρετικών».[3] H προσευχή τους μοιάζει με την προσευχή των ιερέων της αισχύνης, που λάτρευαν τον ψεύτικο θεό Βάαλ και τον παρακαλούσαν στο Καρμήλιον Όρος, να στείλει φωτιά από τον ουρανό για να κάψει το ολοκαύτωμά τους: «και έλαβον τον μόσχον και εποίησαν και επεκαλούντο εν ονόματι του Βάαλ εκ πρωΐθεν έως μεσημβρίας και είπον· επάκουσον ημών, ο Βάαλ, επάκουσον ημών· και ουκ ην φωνή και ουκ ην ακρόασις», (Γ΄ Βασιλ. 18,26). Και τους μυκτήρισε στη συνέχεια ο προφήτης Ηλίας και τους είπε: Φωνάξτε πιο δυνατά, μήπως ο θεός σας κοιμάται, ή είναι απασχολημένος. Κάτι ανάλογο με τον προφήτη θα λέγαμε και εμείς σε όλους αυτούς!
 
Δεύτερον, δεν τις εισακούει, διότι αυτοί που συμμετέχουν σ’ αυτές επιζητούν να επιτύχουν μια ενότητα, που δεν είναι σύμφωνη με το θέλημα του Θεού. Επιζητούν την ενότητα όχι εν τη αληθεία της Ορθοδόξου πίστεως και μέσα στους κόλπους της Μιάς Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, αλλά μέσα στην «ποικιλομορφία» μιάς σωρείας διαφορετικών δογματικών πεποιθήσεων, πολλές φορές εκ διαμέτρου αντιθέτων μεταξύ τους. Μ’ άλλα λόγια επιζητούν μια συγκρητιστικού τύπου ενότητα, αναμιγνύοντας την αλήθεια με το ψεύδος και το φως με το σκότος. Όμως, όπως λέγει ο απόστολος, «τις δε κοινωνία φωτί προς σκότος;», (Β΄ Κορ. 6,14). Είναι αποκαλυπτικός εν προκειμένω ο λόγος του σημερινού Γενικού Γραμματέα του Παγκοσμίου Συμβουλίου Εκκλησιών Olav Fykse Tveit, ο οποίος με την ευκαιρία της φετινής διοργανώσεως δήλωσε: «Καθώς εορτάζουμε την ενότητα στην ποικιλομορφία, μπορούμε να επιδιώξουμε σθεναρά την δικαιοσύνη σε διάφορους τομείς»! Εδώ εφαρμόζεται ο θεόπνευστος λόγος του προφήτου Ησαΐου: «όταν εκτείνητε τας χείρας υμών προς με, αποστρέψω τους οφθαλμούς μου αφ  υμών, και εάν πληθύνητε την δέησιν, ουκ εισακούσομαι υμών», (1,15), αλλά και ο λόγος του αγίου Ιακώβου του αδελφοθέου: «αιτείτε και ου λαμβάνετε, διότι κακώς αιτείσθε», (4,3).  
 
Ας προβληματιστούν λοιπόν, (και μ’ αυτό κλείνουμε το σχόλιό μας), τουλάχιστον οι εκ των «Ορθοδόξων» οικουμενιστές, βλέποντας το ατελέσφορο των συμπροσευχών τους. Ας σκεφθούν ότι με τη συμμετοχή τους σ’ αυτού του είδους τις συμπροσευχές, όχι μόνον δεν ευαρεστούν στον Θεό, όπως νομίζουν, αλλά τον παροργίζουν και αμαρτάνουν, καταπατούντες μάλιστα και τους ιερούς Κανόνες και σκανδαλίζοντες τον πιστό λαό του Θεού. Ας σκεφθούν ακόμη, ότι με την συμμετοχή τους δεν βοηθούν τους αιρετικούς να συνειδητοποιήσουν, ότι βρίσκονται στην πλάνη, σε λάθος δρόμο. Αντίθετα μάλιστα γίνονται συμμέτοχοι στην ασέβειά τους,  παρακαλώντας τον Θεό να παραβλέψει την αμετανοησία τους και την εμμονή τους στις πλάνες τους και να ενώσει τους χριστιανούς όχι εν τη αληθεία, αλλά με τον συγκερασμό αληθείας και ψεύδους. Δηλαδή χωρίς την μετάνοιά τους και την επιστροφή τους στην Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού, αποδεχόμενοι σιωπηρώς, ή εκπεφρασμένα την κακόδοξη οικουμενιστική θεωρία της «ενότητος στην ποικιλομορφία»!
 
[1] Ε.Π.Ε.14,594.
[2] Βλ. «Ο Οικουμενισμός στην πράξη, ήτοι την θεολογία και την άσκηση», στον Συλλογικό τόμο «Οικουμενισμός, Γένεση-Προσδοκίες-Διαψεύσεις», Εκδ. Θεοδρομία, τομ. Β΄, σελ. 787.
[3] Επιστολή προς Σεραπίωνα 30. PG 26,597 C

Πρόσφατα Άρθρα

Σερρών Θεολόγος: «Ο αγιώτατος Επίσκοπος και Ποιμένας Σπυρίδων ο θαυματουργός, ένθερμος συμπαραστάτης των δικαίων του λαού»
Εκκλησία της Ελλάδος

Σερρών Θεολόγος: «Ο αγιώτατος Επίσκοπος και Ποιμένας Σπυρίδων ο θαυματουργός, ένθερμος συμπαραστάτης των δικαίων του λαού»

12 Δεκεμβρίου 2025

Στον εορτάζοντα, νεόδμητο ιερό Ναό, επ’ ονόματι του Αγ. Σπυρίδωνος, Επισκόπου Τριμυθούντος, στην συνοικία Νέας Κηφισιάς Σερρών, τελέσθηκε πανηγυρικό, Αρχιερατικό...

Read more
Εορτή του Αγίου Σπυρίδωνος και Χειροτονία Πρεσβυτέρου στο Λεωνίδιο
Εκκλησία της Ελλάδος

Εορτή του Αγίου Σπυρίδωνος και Χειροτονία Πρεσβυτέρου στο Λεωνίδιο

12 Δεκεμβρίου 2025

Με επίκεντρο το όμορφο, παραδοσιακό και γραφικό Λεωνίδιο, του δήμου Νότιας Κυνουρίας, τιμήθηκε η μνήμη του εν Αγίοις Πατρός ημών...

Read more
Η εορτή του Αγίου Σπυρίδωνος στην Λαμία
Εκκλησία της Ελλάδος

Η εορτή του Αγίου Σπυρίδωνος στην Λαμία

12 Δεκεμβρίου 2025

Η μνήμη του Αγίου Σπυρίδωνος εορτάσθηκε σήμερα με Αρχιερατική Θεία Λειτουργία υπό του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Φθιώτιδος κ. Συμεών στον Ιερό...

Read more
Λαμπρός ὁ ἑορτασμός τοῦ ἐν Ἁγίοις πατρός ἡμῶν Σπυρίδωνος τοῦ θαυματουργοῦ στήν Ι.Μ. Σάμου
Εκκλησία της Ελλάδος

Λαμπρός ὁ ἑορτασμός τοῦ ἐν Ἁγίοις πατρός ἡμῶν Σπυρίδωνος τοῦ θαυματουργοῦ στήν Ι.Μ. Σάμου

12 Δεκεμβρίου 2025

Μέ κατάνυξη καί ἰδιαίτερη λαμπρότητα τίμησε κι ἐφέτος ἡ πόλη τῆς Σάμου τήν μνήμη τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρός ἡμῶν Σπυρίδωνος,...

Read more
Βρεσθένης Θεόκλητος: «Ο Άγιος Σπυρίδων είναι το κάλλος και το ωράϊσμα της Εκκλησίας του Χριστού»
Εκκλησία της Ελλάδος

Βρεσθένης Θεόκλητος: «Ο Άγιος Σπυρίδων είναι το κάλλος και το ωράϊσμα της Εκκλησίας του Χριστού»

12 Δεκεμβρίου 2025

Με εκκλησιαστική ιεροπρέπεια και πανδήμως εορτάζεται και στην Εκκλησία των Σερρών η πανσεβάσμιος ιερά μνήμη του Αγ. Σπυρίδωνος, Επισκόπου Τριμυθούντος,...

Read more
Ο Μυστράς τίμησε με εκκλησιαστική μεγαλοπρέπεια τον Πολιούχο του Άγιο Σπυρίδωνα
Εκκλησία της Ελλάδος

Ο Μυστράς τίμησε με εκκλησιαστική μεγαλοπρέπεια τον Πολιούχο του Άγιο Σπυρίδωνα

12 Δεκεμβρίου 2025

Με εκκλησιαστική μεγαλοπρέπεια εόρτασε τον Πολιούχο του Άγιο Σπυρίδωνα ο Μυστράς. Ειδικότερα, η πανήγυρη ξεκίνησε το απόγευμα της παραμονής της...

Read more
Πανηγύρισε ο Ιερός Ναός Αγίου Σπυρίδωνος στη Βέροια
Εκκλησία της Ελλάδος

Πανηγύρισε ο Ιερός Ναός Αγίου Σπυρίδωνος στη Βέροια

12 Δεκεμβρίου 2025

Την Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων λειτούργησε και κήρυξε τον θείο λόγο στο...

Read more
ΕΟΡΤΗ ΑΓ. ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΣΤΗΝ Ι.Μ. ΧΙΟΥ  μέ κουρά μοναχοῦ καί χειροτονία Διακόνου
Εκκλησία της Ελλάδος

ΕΟΡΤΗ ΑΓ. ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΣΤΗΝ Ι.Μ. ΧΙΟΥ μέ κουρά μοναχοῦ καί χειροτονία Διακόνου

12 Δεκεμβρίου 2025

Τό ἑσπέρας τῆς Πέμπτης 11ης Δεκεμβρίου 2025 ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Χίου, Ψαρῶν καί Οἰνουσσῶν κ. ΜΑΡΚΟΣ ἐτέλεσεν εἰς τήν Ἱεράν Μονήν...

Read more
«Πίστη στο Θεό σημαίνει προσφορά στο συνάνθρωπο»
Εκκλησία της Ελλάδος

«Πίστη στο Θεό σημαίνει προσφορά στο συνάνθρωπο»

12 Δεκεμβρίου 2025

Με κατάνυξη, εορτάστηκε την Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2025, ανήμερα της μνήμης του Αγίου Σπυρίδωνος, η πανήγυρη του ομωνύμου Ιερού Ναού...

Read more
Προκλητικὴ… θρασύτης!
Εκκλησία της Ελλάδος

Επικίνδυνος ο Πατριάρχης

12 Δεκεμβρίου 2025

Τοῦ πρωτοπρεσβύτερου π. Ἰωάννου Κ. Διώτη, Θεολόγου- Δημοσιογράφου, Συγγραφέως - Ἐκδότου, ὅπως ἐτίμησεν αὐτὸν ἡ Ἀκαδημία Ἀθηνῶν Θρῆνος καὶ κλαυθμὸς...

Read more
Λαμπρή η πανήγυρις του Αγίου Σπυρίδωνος την Νέα Ιωνία
Εκκλησία της Ελλάδος

Λαμπρή η πανήγυρις του Αγίου Σπυρίδωνος την Νέα Ιωνία

12 Δεκεμβρίου 2025

Την μνήμη του Αγίου Σπυρίδωνος εόρτασε πανηγυρικώς και φέτος η Τοπική μας Εκκλησία, με επίκεντρο του εορτασμού τον φερώνυμο Ιερό Ναό της Ν....

Read more
Έμπρακτη στήριξη του Μητροπολίτη Τιμοθέου στους αγρότες της Καρδίτσας
Εκκλησία της Ελλάδος

Έμπρακτη στήριξη του Μητροπολίτη Τιμοθέου στους αγρότες της Καρδίτσας

12 Δεκεμβρίου 2025

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Τιμόθεος επισκέφθηκε το απόγευμα της Πέμπτης 11 Δεκεμβρίου 2025, τα μπλόκα των αγροτών στην Καρδίτσα,...

Read more
Ο ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ
Εκκλησία της Ελλάδος

Ο ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ

12 Δεκεμβρίου 2025

Με τη συμμετοχή πλήθους λαού τελέστηκε το απόγευμα της Πέμπτης 11 Δεκεμβρίου 2025 στο Ιερό Προσκύνημα του Αγίου Σπυρίδωνος ο...

Read more
«Πίστη και απλότητα ανοίγουν δρόμους θαυμάτων»
Εκκλησία της Ελλάδος

«Πίστη και απλότητα ανοίγουν δρόμους θαυμάτων»

12 Δεκεμβρίου 2025

Την Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025, το απόγευμα, στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό του Αγίου Σπυρίδωνος, στην πόλη της Άρτας, ετελέσθη ο...

Read more
Λαμπρός ο πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός στον Ι.Ν. Αγίου Σπυρίδωνος Σπάρτης
Εκκλησία της Ελλάδος

Λαμπρός ο πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός στον Ι.Ν. Αγίου Σπυρίδωνος Σπάρτης

12 Δεκεμβρίου 2025

Την μνήμη του Αγίου Σπυρίδωνος Επισκόπου Τριμυθούντος του θαυματουργού τιμά την Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2025 η Εκκλησία μας και στη...

Read more
Previous slide
Next slide

ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ

Άγιος Σπυρίδων – Ο Άγιος της πίστης, της αγάπης, της φιλανθρωπίας και της υπομονής
Αγίου Σπυρίδωνα

Άγιος Σπυρίδων – Ο Άγιος της πίστης, της αγάπης, της φιλανθρωπίας και της υπομονής

11 Δεκεμβρίου 2025

Εορτάζει και πανηγυρίζει σήμερα η Εκκλησία μας τη μνήμη του Αγίου Σπυρίδωνος, επισκόπου Τριμυθούντος του θαυματουργού. Ιδιαίτερα μάλιστα το νησί...

Άγιος Σπυρίδων ο Θαυματουργός

Άγιος Σπυρίδων ο Θαυματουργός

11 Δεκεμβρίου 2025
Άγιος Σπυρίδων – Ο Άγιος της πίστης, της αγάπης, της φιλανθρωπίας και της υπομονής

Ο άγιος Σπυρίδων ο θαυματουργός. Το καύχημα των ορθοδόξων!

11 Δεκεμβρίου 2025
Άγιος Σπυρίδων – Ο Άγιος της πίστης, της αγάπης, της φιλανθρωπίας και της υπομονής

Θαύματα του Αγίου Σπυρίδωνα

11 Δεκεμβρίου 2024
Άγιος Σπυρίδων – Ο Άγιος της πίστης, της αγάπης, της φιλανθρωπίας και της υπομονής

Η εορτή του Αγίου Σπυρίδωνος Επισκόπου Τριμυθούντος της Κύπρου

11 Δεκεμβρίου 2022
Άγιος Σπυρίδων – Ο Άγιος της πίστης, της αγάπης, της φιλανθρωπίας και της υπομονής

Κυριακή, 12 Δεκεμβρίου 1993 – Τά θαύματα τού Αγίου καί οι ημέρες μας

11 Δεκεμβρίου 2021
Άγιος Σπυρίδων – Ο Άγιος της πίστης, της αγάπης, της φιλανθρωπίας και της υπομονής

Το κλέος των Ιεραρχών, Σπυρίδων ο θαυματουργός

11 Δεκεμβρίου 2019
Άγιος Σπυρίδων – Ο Άγιος της πίστης, της αγάπης, της φιλανθρωπίας και της υπομονής

Ὁ θαυματουργὸς κἂν τέθνηκε Σπυρίδων, Τοῦ θαυματουργεῖν οὐκ ἔληξεν εἰσέτι.

16 Νοεμβρίου 2023
Next Post
Τριήμερη ποιμαντική επίσκεψη του Μητροπολίτη Χαλκίδος στη Σκόπελο

Τριήμερη ποιμαντική επίσκεψη του Μητροπολίτη Χαλκίδος στη Σκόπελο

Λαγκαδά Ιωάννης: Όπου υπάρχει η Μετάνοια εκεί υπάρχει η Χάρη και η Ελευθερία

Λαγκαδά Ιωάννης: Όπου υπάρχει η Μετάνοια εκεί υπάρχει η Χάρη και η Ελευθερία

Γενικό Ιερατικό Συνέδριο  Ι. Μητροπόλεως Μαρωνείας

Γενικό Ιερατικό Συνέδριο Ι. Μητροπόλεως Μαρωνείας

Εκκλησιαστικές Ιστορικές Αναμνήσεις

Εκκλησιαστικές Ιστορικές Αναμνήσεις

Τα κριτήρια της αγιότητος

Τι μέγεθος είχε ο Σταυρός του Χριστού μας και πως ανακαλύφθηκε

  • Όροι χρήσης – Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Συνοπτικός
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις

Poimin.gr © 2023

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist