Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Τιμόθεος, το εσπέρας της Κυριακής της Ορθοδοξίας 25 Φεβρουαρίου 2018, χοροστάτησε στην ακολουθία του Β΄ Κατανυκτικού Εσπερινού στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Καρδίτσης. Στη συνέχεια, πραγματοποίησε το καθιερωμένο εσπερινό του κήρυγμα με γενικό θέμα: «Ερμηνεία στο κατά Ιωάννην άγιον Ευαγγέλιον». Κάθε Κυριακή εσπέρας, πραγματοποιεί το καθιερωμένο εσπερινό του κήρυγμα στον ως άνω Ιερό Μητροπολιτικό Ναό.
Η εορτή του Γενεθλίου του Τιμίου Προδρόμου στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Καρυών – Αχλαδερής
Με λαμπρότητα τιμήθηκε κατά το διήμερο της 23ής και 24ης Ιουνίου η εορτή της Γεννήσεως του Τιμίου Προδρόμου στο καθολικό...
Read more





















































