Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Τιμόθεος, το εσπέρας της Κυριακής της Ορθοδοξίας 25 Φεβρουαρίου 2018, χοροστάτησε στην ακολουθία του Β΄ Κατανυκτικού Εσπερινού στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Καρδίτσης. Στη συνέχεια, πραγματοποίησε το καθιερωμένο εσπερινό του κήρυγμα με γενικό θέμα: «Ερμηνεία στο κατά Ιωάννην άγιον Ευαγγέλιον». Κάθε Κυριακή εσπέρας, πραγματοποιεί το καθιερωμένο εσπερινό του κήρυγμα στον ως άνω Ιερό Μητροπολιτικό Ναό.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more





















































