Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Τιμόθεος, το εσπέρας της Κυριακής της Ορθοδοξίας 25 Φεβρουαρίου 2018, χοροστάτησε στην ακολουθία του Β΄ Κατανυκτικού Εσπερινού στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Καρδίτσης. Στη συνέχεια, πραγματοποίησε το καθιερωμένο εσπερινό του κήρυγμα με γενικό θέμα: «Ερμηνεία στο κατά Ιωάννην άγιον Ευαγγέλιον». Κάθε Κυριακή εσπέρας, πραγματοποιεί το καθιερωμένο εσπερινό του κήρυγμα στον ως άνω Ιερό Μητροπολιτικό Ναό.
ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Μέσα σε κλίμα χαράς και ευφροσύνης, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου η τελετή θεμελιώσεως του κωδωνοστασίου του υπό ανέγερση Ιερού...
Read more





















































