Στο Ενοριακό Ιερό Παρεκκλήσιο των Αγίων Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού – Ασπροπύργου, μετέβη σήμερα το απόγευμα Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017, ο Σεβαμιώτατος Μητροπολίτης Μεγάρων κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, για να χοροστατήσει στον Μέγα Πανηγυρικό Εσπερινό, πλαισιούμενος υπό Κληρικών της Ιεράς μας Μητροπόλεως, με την συμμετοχή του αξιοτίμου κ. Νικολάου Μελετίου Δημάρχου Ασπροπύργου και ευλαβών προσκυνητών, που προσήλθαν για να προσευχηθούν και να ζητήσουν από τους θαυματουργούς Αγίους την ίαση των ψυχών και των σωμάτων τους.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more



















































