Πραγματοποιήθηκε, με πάνδημη συμμετοχή των Φολεγανδρίων η κατά το έθος τριήμερη λιτανεία της ιεράς Εικόνος της Παναγίας, προστάτιδος και εφόρου της Φολεγάνδρου, “σπίτι-σπίτι”στην περιοχή Επάνω Μεριάς-Χώρας.
Κατά τη διάρκειά της λιτανεύσεώς της η ιερά Εικόνα επιβιβαζόταν στα προσορμιζόμενα στον λιμένα της Φολεγάνδρου πλοία, στη γέφυρα των οποίων την προσκύνησαν ο Πλοίαρχος, το Πληρώμα και οι Επιβάτες τους.
Ωσαὐτως, η ιερά Εικόνα πραγματοποίησε με καῒκι το διάπλου της Φολεγάνδρου, ευλογώντας τις θάλασσες και τις στεριές του νησιού.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more





















































