Πραγματοποιήθηκε, με πάνδημη συμμετοχή των Φολεγανδρίων η κατά το έθος τριήμερη λιτανεία της ιεράς Εικόνος της Παναγίας, προστάτιδος και εφόρου της Φολεγάνδρου, “σπίτι-σπίτι”στην περιοχή Επάνω Μεριάς-Χώρας.
Κατά τη διάρκειά της λιτανεύσεώς της η ιερά Εικόνα επιβιβαζόταν στα προσορμιζόμενα στον λιμένα της Φολεγάνδρου πλοία, στη γέφυρα των οποίων την προσκύνησαν ο Πλοίαρχος, το Πληρώμα και οι Επιβάτες τους.
Ωσαὐτως, η ιερά Εικόνα πραγματοποίησε με καῒκι το διάπλου της Φολεγάνδρου, ευλογώντας τις θάλασσες και τις στεριές του νησιού.
«Λιτανεύουμε το μήνυμα της Εξόδου σε κάθε γωνιά της Αιτωλοακαρνανίας»
Μία ξεχωριστή και μεγαλειώδης επετειακή μουσική παράσταση πραγματοποιήθηκε από την Αρχιερατική Περιφέρεια Παραβόλας, στο πλαίσιο των εορτασμών για τη συμπλήρωση...
Read more









































