Στο Αμερικανικό νοσοκομείο της Κωνσταντινούπολης εισήχθη το απόγευμα της Κυριακής 6 Μαΐου ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, διότι αισθάνθηκε έντονη ζάλη, ως είδος ιλίγγου. Παρέμεινε το βράδυ της Κυριακής στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους και αφού έγιναν οι πρέπουσες εξετάσεις βγήκε από το νοσοκομείο τη Δευτέρα 7 Μαΐου και βρίσκεται στην οικία του.
Προσκυνηματική επίσκεψη του Μητροπολίτου Φλωρίνης στο Άγιον Όρος
Από τη Δευτέρα 22 έως και την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίος...
Read more












































