Το Σάββατο του Ακαθίστου (28 Μαρτίου) ο Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Θεσσαλονίκης κ. Φιλόθεος, ιερούργησε στο Ιερό Ησυχαστήριο Γενεσίου της Θεοτόκου Πανοράματος.
Προ της απολύσεως, ο Επίσκοπός μας κήρυξε τον θείο λόγο ενώπιον των ενασκουμένων μοναζουσών και του πολυπληθούς εκκλησιάσματος, αναφερόμενος στον Ακάθιστο Ύμνο, το αριστούργημα της εκκλησιαστικής μας ποίησης.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more















































