Στον Ιερό Ναό Αναλήψεως του Χριστού Καλαμάτας, μετέβη την Κυριακή μετά την Ύψωση του Τιμίου Σταυρού ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος και προέστη της Θείας Λειτουργίας. Κατά την αυτή ημέρα ο Σύλλογος Μικρασιατών Καλαμάτας τιμώντας την επέτειο των εκατό ετών από την Μικρασιατική Καταστροφή τέλεσε το καθιερωμένο μνημόσυνο των θυμάτων της γενοκτονίας του Ελληνισμού της Μικράς Ασίας. Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας άπαντες με προεξάρχοντα τον Σεβασμιώτατο μετέβησαν στον προαύλιο χώρο του Ναού όπου βρίσκεται το μνημείο του Μικρασιατικού Ελληνισμού και τελέσθηκε τρισάγιο και κατάθεση στεφάνων.
Φιλοξενία παιδιών από τη Σερβία από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
Η Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής και κοινωνικής της διακονίας, φιλοξένησε από τις 15 έως...
Read more



















































