Στον Ιερό Ναό Αναλήψεως του Χριστού Καλαμάτας, μετέβη την Κυριακή μετά την Ύψωση του Τιμίου Σταυρού ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος και προέστη της Θείας Λειτουργίας. Κατά την αυτή ημέρα ο Σύλλογος Μικρασιατών Καλαμάτας τιμώντας την επέτειο των εκατό ετών από την Μικρασιατική Καταστροφή τέλεσε το καθιερωμένο μνημόσυνο των θυμάτων της γενοκτονίας του Ελληνισμού της Μικράς Ασίας. Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας άπαντες με προεξάρχοντα τον Σεβασμιώτατο μετέβησαν στον προαύλιο χώρο του Ναού όπου βρίσκεται το μνημείο του Μικρασιατικού Ελληνισμού και τελέσθηκε τρισάγιο και κατάθεση στεφάνων.
Η εορτή του Γενεθλίου του Τιμίου Προδρόμου στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Καρυών – Αχλαδερής
Με λαμπρότητα τιμήθηκε κατά το διήμερο της 23ής και 24ης Ιουνίου η εορτή της Γεννήσεως του Τιμίου Προδρόμου στο καθολικό...
Read more



















































