Στον Ιερό Ναό Αναλήψεως του Χριστού Καλαμάτας, μετέβη την Κυριακή μετά την Ύψωση του Τιμίου Σταυρού ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος και προέστη της Θείας Λειτουργίας. Κατά την αυτή ημέρα ο Σύλλογος Μικρασιατών Καλαμάτας τιμώντας την επέτειο των εκατό ετών από την Μικρασιατική Καταστροφή τέλεσε το καθιερωμένο μνημόσυνο των θυμάτων της γενοκτονίας του Ελληνισμού της Μικράς Ασίας. Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας άπαντες με προεξάρχοντα τον Σεβασμιώτατο μετέβησαν στον προαύλιο χώρο του Ναού όπου βρίσκεται το μνημείο του Μικρασιατικού Ελληνισμού και τελέσθηκε τρισάγιο και κατάθεση στεφάνων.
ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
Την ιστορική ιερά Μονή τιμίου Προδρόμου Σκοπέλου (έτος ιδρύσεως 1612) επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Χαλκίδος Ιστιαίας και Βορείων...
Read more



















































