Συνεχίζοντας την περιοδεία του στους Ιερούς Ναούς τους τιμωμένους επ’ ονόματι του Αγίου Δημητρίου, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος μετέβη την Κυριακή 30 Οκτωβρίου στον Ενοριακό Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου, συνοικίας Κοκκορόγιαννη, πλησίον του νέου Δημαρχείου Καλαμάτας και προέστη της Θείας Λειτουργίας. Τον Σεβασμιώτατο πλαισίωσαν οι δύο εφημέριοι του Ναού, Πρωτοπρεσβύτεροι Σωτήριος Παπαδόπουλος και Παναγιώτης Κοσμόπουλος και ο Διάκονος Θεόφιλος Κυριάκος. Προ του πέρατος της Θείας Λειτουργίας ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε στην Ευαγγελική περικοπή του πλουσίου και του πτωχού Λαζάρου και ανέλυσε τα μηνύματα που προβάλλει αυτή.
ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
Την ιστορική ιερά Μονή τιμίου Προδρόμου Σκοπέλου (έτος ιδρύσεως 1612) επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Χαλκίδος Ιστιαίας και Βορείων...
Read more

















































