Τον Δ/ντή της Α/θμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Γεώργιο Πολύζο, συνοδεύομενο από τον κ. Αντώνιο Αντωνίου, δέχθηκε σήμερα στο γραφείο του, στο Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλίας, ο Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος. Ο κ. Πολύζος επισκέφθηκε τον Ποιμενάρχη μας, στα πλαίσια του προγραμματισμού νέων δράσεων για την νέα σχολική χρονιά. Στη συνάντηση επιβεβαιώθηκε η άριστη συνεργασία της Τοπικής μας Εκκλησίας και της εκπαιδευτικής κοινότητας της Μαγνησίας, προς όφελος διδασκόντων και διδασκομένων.
Προσκυνηματική επίσκεψη του Μητροπολίτου Φλωρίνης στο Άγιον Όρος
Από τη Δευτέρα 22 έως και την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίος...
Read more















































