Στον πανηγυρίζοντα Ενοριακό Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέου του Πρωτοκλήτου – Σαλαμίνος, μετέβη σήμερα, Τετάρτη, 29η Νοεμβρίου 2017, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεγάρων και Σαλαμίνος κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, για να χοροστατήσει στην ακολουθία του Μεγάλου Εσπερινού, με την συμμετοχή Κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεως και πλήθους ευλαβών χριστιανών.
ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Μέσα σε κλίμα χαράς και ευφροσύνης, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου η τελετή θεμελιώσεως του κωδωνοστασίου του υπό ανέγερση Ιερού...
Read more




















































