Στον πανηγυρίζοντα Ενοριακό Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέου του Πρωτοκλήτου – Σαλαμίνος, μετέβη σήμερα, Τετάρτη, 29η Νοεμβρίου 2017, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεγάρων και Σαλαμίνος κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, για να χοροστατήσει στην ακολουθία του Μεγάλου Εσπερινού, με την συμμετοχή Κληρικών της Ιεράς Μητροπόλεως και πλήθους ευλαβών χριστιανών.
ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
Την ιστορική ιερά Μονή τιμίου Προδρόμου Σκοπέλου (έτος ιδρύσεως 1612) επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Χαλκίδος Ιστιαίας και Βορείων...
Read more




















































