Το Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2017, επί τη Εθνική Εορτή, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Κωνσταντίνος, μετέβη στον Καθεδρικό – Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου – Μεγάρων για την τέλεση της επισήμου Δοξολογίας. Συμμετείχαν, η τοπική Δημοτική αρχή, Στρατιωτικές αρχές, μαθητές και μαθήτριες Σχολείων συνοδευόμενοι από τους Εκπαιδευτικούς των και ευλαβείς χριστιανοί.
Πάνω από 2.000 θεατές στην Συναυλία για το Γηροκομείο της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσσηνίας
Με την συμμετοχή πάνω από 2.000 θεατών, στο κατάμεστο Ανοιχτό Θέατρο Καλαμάτας, πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου 6 Ιουνίου 2026,...
Read more












































