Το πρωί της 23ης Οκτωβρίου τ.έ., ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαγκαδά κ.κ. Ιωάννης, μετέβη εις την Ιερά Μονή της Παναγίας της Θεοσκεπάστου Σοχού, η οποία και αποτελεί Μετόχιο της Ιεράς Μονής Δοχειαρίου Αγίου Όρους, όπου παρουσία της Ηγουμένης Ευσεβίας μοναχής και της αδελφότητας αυτής, ετέλεσε εις το Καθολικό, Τρισάγιο στην μνήμη του μακαριστού Γέροντος και Πνευματικού της εν λόγω Μονής Αρχιμ. π. Γρηγορίου Δοχειαρίτη.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more














































