Το απόγευμα της Κυριακής της Ορθοδοξίας, 25 Φεβρουαρίου ε.έ., ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης κ. Γεώργιος τέλεσε τον κατανυκτικό Εσπερινό στον Ιερό Ναό του Αγίου Ιωάννου του Καλυβίτη στο Βαθύ Αυλίδος, πλαισιούμενος υπό των ιερέων της περιοχής Aυλίδος και των πιστών. Το θείο λόγο κήρυξε ο πανοσ. αρχιμανδρίτης π. Σεραφείμ Παυλίδης, ο οποίος αναφέρθηκε στην συγχωρητικότητα και την ελεημοσύνη καθώς και στην εορτή της Κυριακής της Ορθοδοξίας.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more
















































