Την πρωτοχρονιάτικη πίτα του τμήματος της Ιατρικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ευλόγησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λάρισης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμος, την Τετάρτη 23 Ιανουαρίου το μεσημέρι, στην οποία παρευρέθηκαν ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, ο αντιδήμαρχος Λαρισαίων Δημ. Δεληγιάννης, ο εντεταλμένος σύμβουλος για θέματα υγείας της Περιφέρειας Β. Πινακάς, ο κοσμήτορας της Σχολής Επιστημών Υγείας καθηγητής Γιάννης Στεφανίδης, ο αναπληρωτής πρόεδρος του Ιατρικού Τμήματος καθηγητής Χρ. Χατζηχριστοδούλου, η αναπληρώτρια διοικήτρια του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ανθή Χαλιβέρα, ο διευθυντής της ΜΕΘ ΓΝΛ και μέλος ΔΣ του Ιατρικού Συλλόγου Απ. Κομνός, ο υποψήφιος περιφερειάρχης καθηγητής Νίκος Τσιλιμίγκας, ο διευθύνων σύμβουλος της «Ε» Γιώργος Μιχαλόπουλος, καθηγητές και το προσωπικό του τμήματος.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more













































