Το Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017 , Εορτή του Οσίου Πορφυρίου του Καυσοκαλυβίτου , τελέστηκε ο Όρθρος και η Θεία Λειτουργία στο Ιερό Παρεκκλήσιο του Αγίου Πολυκάρπου το οποίο βρίσκεται στον αύλειο χώρο της Μονάδας Ανοικτής Φροντίδας Ηλικιωμένων της Ιεράς Μητροπόλεως Ξάνθης , Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ , όπου στο τέλος τελέστηκε από τον Σεβασμιώτατο Ποιμενάρχη, Μητροπολίτη Ξάνθης κ. Παντελεήμονα , το Πενταετές Μνημόσυνο για την ανάπαυση της ψυχής του π. Πολυκάρπου Δημητριάδη Ιεροκήρυκος της Ιεράς ημών Μητροπόλεως.
ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
Την ιστορική ιερά Μονή τιμίου Προδρόμου Σκοπέλου (έτος ιδρύσεως 1612) επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Χαλκίδος Ιστιαίας και Βορείων...
Read more
















































