Με την δέουσα εκκλησιαστική μεγαλοπρέπεια και τάξη και την παρουσία πλήθους πιστών τελέσθηκε το εσπέρας της Παρασκευής 23 Σεπτεμβρίου, ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός της Παναγίας της Μυρτιδιώτισσας στην πόλη της Πύλου, χοροστατούντος του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Ωρεών κ. Φιλοθέου, Αρχιγραμματέως της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος και συγχοροστατούντων των Σεβ. Μητροπολιτών Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου κ. Ιεροθέου και Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου. Πρό του πέρατος του Εσπερινού κήρυξε τον θείο λόγο ο Πανοσιολογιώτατος Αρχιμ. Χρυσόστομος Χρυσόπουλος, εκ της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών ο οποίος αναφέρθηκε στα μηνύματα της εορτής. Παρέστησαν ο Δήμαρχος Πύλου – Νέστορος κ. Παναγιώτης Καρβέλας, ο Γεν. Γραμματέας της ΚΕΔΕ κ. Δημ. Καφαντάρης και αρκετά Μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου Πύλου – Νέστορος.
ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
Την ιστορική ιερά Μονή τιμίου Προδρόμου Σκοπέλου (έτος ιδρύσεως 1612) επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Χαλκίδος Ιστιαίας και Βορείων...
Read more
























































